. Hyvä muistutus: asioita jotka jo hautautuneet tuonne päänsisäisen kiisselin syövereihin, plumpsahtivat nyt pinnalle kuin mansikat konsanaan.
KKK 
Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna
. Hyvä muistutus: asioita jotka jo hautautuneet tuonne päänsisäisen kiisselin syövereihin, plumpsahtivat nyt pinnalle kuin mansikat konsanaan.
KKK 
Iloa kirjoitti:Taas olen vähän tutkiskellut tätä vetovoiman laki aihetta. Olen ollut pettynyt siihen, että vain rahalla selviää melkein kaikesta. Jos rahaa on, se helpottaa oloa huomattavasti. Yritys hankkia ylimääräistä rahaa ei oikein ole toiminut. Rahan ajatteleminen on ollut suorastaan ajan tuhlausta.
Mutta kannattaisikin siis keskittää ajatukset siihen kohteeseen mihin sen rahan haluaisi sijoittaa. Ja voihan olla, että rahaa ei sitten tarvittaisikaan. Jostain luin (veikkaan Byrnen Secret) että jos lomamatka olisi mieluinen, niin senhän voi myös voittaa jostakin "ilmaiseksi". Maailmankaikkeus järjestää.
Ja sen olen myös huomannut, että oikein innostunut ja iloinen asenne auttaa viemään projekteja eteepäin. Ja miksen sitten ole ollut innostunut ja iloinen, senhän pitäisi olla helppoa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa