Vetovoimanlaki

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Vetovoimanlaki

ViestiKirjoittaja Maisa » 19 Syys 2011, 21:43

Maisakin kiittää <333 . Hyvä muistutus: asioita jotka jo hautautuneet tuonne päänsisäisen kiisselin syövereihin, plumpsahtivat nyt pinnalle kuin mansikat konsanaan. :P Selvensi taas erinäisiä asioita, joita tässä äimistellyt. >>33>> KKK big>3luv
Maisa

ViestiKirjoittaja Iloa » 23 Elo 2012, 21:56

Taas olen vähän tutkiskellut tätä vetovoiman laki aihetta. Olen ollut pettynyt siihen, että vain rahalla selviää melkein kaikesta. Jos rahaa on, se helpottaa oloa huomattavasti. Yritys hankkia ylimääräistä rahaa ei oikein ole toiminut. Rahan ajatteleminen on ollut suorastaan ajan tuhlausta.

Mutta kannattaisikin siis keskittää ajatukset siihen kohteeseen mihin sen rahan haluaisi sijoittaa. Ja voihan olla, että rahaa ei sitten tarvittaisikaan. Jostain luin (veikkaan Byrnen Secret) että jos lomamatka olisi mieluinen, niin senhän voi myös voittaa jostakin "ilmaiseksi". Maailmankaikkeus järjestää.

Ja sen olen myös huomannut, että oikein innostunut ja iloinen asenne auttaa viemään projekteja eteepäin. Ja miksen sitten ole ollut innostunut ja iloinen, senhän pitäisi olla helppoa :)
Iloa

ViestiKirjoittaja Jared » 25 Elo 2012, 13:22

Iloa kirjoitti:Taas olen vähän tutkiskellut tätä vetovoiman laki aihetta. Olen ollut pettynyt siihen, että vain rahalla selviää melkein kaikesta. Jos rahaa on, se helpottaa oloa huomattavasti. Yritys hankkia ylimääräistä rahaa ei oikein ole toiminut. Rahan ajatteleminen on ollut suorastaan ajan tuhlausta.

Mutta kannattaisikin siis keskittää ajatukset siihen kohteeseen mihin sen rahan haluaisi sijoittaa. Ja voihan olla, että rahaa ei sitten tarvittaisikaan. Jostain luin (veikkaan Byrnen Secret) että jos lomamatka olisi mieluinen, niin senhän voi myös voittaa jostakin "ilmaiseksi". Maailmankaikkeus järjestää.

Ja sen olen myös huomannut, että oikein innostunut ja iloinen asenne auttaa viemään projekteja eteepäin. Ja miksen sitten ole ollut innostunut ja iloinen, senhän pitäisi olla helppoa :)

Luo arvoa toisille, jaa sitä. Raha tulee kaupan päälle. Raha on efekti, ei syy.
Raha-asiat kunnossa täällä. 8-)
Jared

ViestiKirjoittaja Seppo » 24 Marras 2012, 17:31

Seppo

ViestiKirjoittaja Jared » 17 Kesä 2016, 06:32

Bob Proctor selvittää tärkeimmän universaalin lain (Engl)
Olen katsonut tuon jo kymmeniä kertoja. Upea.

10min 42sek

https://www.youtube.com/watch?v=P8vHa8zD7jY
Jared

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa