Kelttiläinen tarot (toistaiseksi ei uusia!)

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kelttiläinen tarot (toistaiseksi ei uusia!)

ViestiKirjoittaja Kimalainen » 21 Kesä 2011, 18:58

Hei kaikki! hu<g

Ajattelin, että voisin nostaa kolmelle halukkalle tarot-pöydän The Sacred Circle Tarot -korteillani. Kelttiläinen risti kertoo ongelmastasi/kysymyksestäsi suhteessa menneisyyteen, nykyisyyteen ja tulevaan. Kerro kysymyksestäsi sen verran kuin haluat, voit lähettää myös yksäriä. >>33>>
Viimeksi muokannut Kimalainen päivämäärä 23 Kesä 2011, 19:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kimalainen

Re: Kelttiläinen tarot 3:lle

ViestiKirjoittaja Hermina » 21 Kesä 2011, 19:09

Minä! Minä! Nosta minulle! =D

Oman uran alku/ työelämään siirtyminen on ajankohtainen erityisesti.

Kiitos!
Hermina

ViestiKirjoittaja Kimalainen » 21 Kesä 2011, 19:21

Hienoa, Hermina on ensimmäinen. Jonoon mahtuu vielä 2. :)
Kimalainen

ViestiKirjoittaja Chinook » 21 Kesä 2011, 22:43

Heippa!
Saisinko kelttiläisen tarotin yhdelle, kysymys koskee nykyistä ihmissuhdettani.
-kiitos- <333
Chinook

ViestiKirjoittaja halda » 22 Kesä 2011, 00:01

Hei, haluaisin kortin tulevaisuudelleni, opinnoille, oman polun löytämiselle ja ratkaisulle vaikeaan ihmissuhdeongelmaan - siinä olikin aika monta, ehkä kaikki kiteytyvät siihen, että tarvitsisin elinvoimani takaisin, jotta minulla olisi energiaa ja rohkeutta tehdä päätöksiä ja olla onnellinen.

Pientä infoa siis sen verran, että en osaa oikein päättää mitä tehdä tulevaisuuteni suhteen, olen kovin väsynyt viime vuosien tapahtumista (tässä etenkin tämä vaikea ihmissuhdeasia taustalla, jonka kanssa en myöskään tiedä mitä tehdä). Mikä tahansa neuvo tai merkki olisi tervetullut, sillä itse olen ihan pihalla ja voimaton kaikesta. Kiitos jo etukäteen, ihana! big>3luv
halda

Re: Kelttiläinen tarot (toistaiseksi ei uusia!)

ViestiKirjoittaja Kimalainen » 22 Kesä 2011, 08:42

Kiitos luottamuksesta, alan tehdä tänään illalla ensimmäistä pöytää. Ei uusia ilmoittautumisia toistaiseksi, haluan keskittyä kunnolla näihin kolmeen. big>3luv
Kimalainen

ViestiKirjoittaja Kimalainen » 23 Kesä 2011, 19:54

Hermina, sinulle nousi pöytä, jossa oli paljon Ison Arcanan kortteja. Isoja, tärkeitä asioita pinnalla!

Tein siis ns. kelttiläisen ristin sinulle. Menneisyys ei näyttänyt aivan ongelmattomalta kenelläpä se sitä olisikaan. Ehkä sinulla on ollut jokin hylätyksi tulemisen kokemus tai olet muuten tuntenut itsesi erilaiseksi kuin muut, ja oman paikan löytäminen on voinut olla vaikeaa. Tämä menneisyyden kipeä kokemus voi vaikuttaa vielä nykyhetkeen, mutta on aika päästää siitä irti.

Onko sinulla ollut taipumusta haaveilla, mutta jättää unelmien toteuttaminen puolitiehen? Olet saattanut olla ns. alisuoriutuja, et ole käyttänyt koko osaamiskapasiteettia hyväksesi. Lähitulevaisuuden korttisi, ylipappi, viittaa kuitenkin siihen, että nämä käyttämättömät kyvyt pääsevät esille tavalla tai toisella. Enää ei mennä siitä mistä aita on matalin! Nykyhetkessä kehottaisin sinua luottamaan omaan intuitioon ennemmin kuin toisten mielipiteisiin. Muista myös tekemiesi valintojen kauaskantoiset vaikutukset.

Työ- ja talousasiat nousivat esille lanttien ässän kortin muodossa. Kortti edustaa yhteyttä Äiti Maahan, materiaan ja taloudelliseen hyvinvointiin. Kortin paikka kelttiläisessä ristissä viittaa siihen, että kysymyksesi työ- ja ura-asiasta ei ole vain omissa käsissäsi, vaan myös muut ihmiset pystyvät tai pyrkivät vaikuttamaan siihen. Ehkä olet ollut taloudellisesti riippuvainen jostakusta henkilöstä. Ylipappi haastaa kuitenkin sinut ottamaan vastuuta myös taloudellisesta itsenäisyydestä.

Toiveiden ja pelkojen kortti viittaa ystävyyssuhteiden tai tuttavuuksien päättymiseen. Ehkä pelkäät menetystä, ehkä taas toivot, että puhtaalta pöydältä aloittaminen voisi tuoda uuden alun elämääsi. Kokonaisuudessaan tarot-pöydässä kiinnittää huomiotani ero menneisyyden ja tulevaisuuden välillä. Menneisyys puolella liekillä eläminen, kykyjen piilottaminen; tulevaisuus mahdollisuus ottaa kyvyt käyttöön. Onnea tiellesi, Hermina! >>33>>
Kimalainen

ViestiKirjoittaja Hermina » 23 Kesä 2011, 20:16

Kiitos!

Osui nappiin. Siis oikeasti osui tosi hyvin.
Hermina

ViestiKirjoittaja halda » 18 Heinä 2011, 21:03

Saadaankohan me kaksi ajoissa ehtinyttäkin vielä pöydät? :D
Odotellen toki, mutta tekisi jo niin mieli lukea mitä sieltä tulee...! <333
halda

Paluu Kortit ja muu palvelu