Korkeammat värähtely"taajuudet" ja kehon "oireet"

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Korkeammat värähtely"taajuudet" ja kehon "oireet"

ViestiKirjoittaja skye » 26 Syys 2010, 10:59

Muun muassa Uusi Maa ja Valonkanava-foorumeille tulleissa kanavoinneissa puhutaan paljon näistä korkeammista värähtelyistä yms. joihin ihmiskunta on siirtymässä. Jäin miettimään sellaista asiaa, että miten kehomme reagoi näihin muutoksiin, millaisia fyysisiä oireita tämä aiheuttaa? Onko joku huomannut/ottanut asiasta selvää? Itsellä ollut viime aikoina vaikka mitä kummaa (mm. jotain paniikkioireen kaltaista, sydämentykytystä sun muuta, mielialanvaihteluita yms.), joiden syytä voisin ajatella olevan juurikin noissa energioiden muuntumisessa, mutta onko sitten näin vai onko painuttava lääkäriin mitä pikimmiten...Ilovaloa vastanneille >33>>
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Re: Korkeammat värähtely"taajuudet" ja kehon "oireet"

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 26 Syys 2010, 16:19

tuskin mitenkään ja tuskin mitään korkeampaa värähtelyä on tulossa, noista värähtelyistä on kanavoitu jo vuosia ja aina samoista asioista eikä mitään ole tapahtunut. muutenkaan ei kannata noihin kanavointeihin syvemmin jäädä miettimään ja pohtimaan koska kukaan ei koskaan tiedä miksi se kanavointi on tehty ja mitä varten se on kerrottu jo sata kertaa aiemmin.
allekirjoitus
Jakke77

ViestiKirjoittaja maikkula » 26 Syys 2010, 16:43

Niinpä, lääkäriltä kannattaisi ainakin tarkistaa että kaikki on kunnossa. Että ei vaan olisi tavanaomaista stressiä, joka sekin oireilee tuohon tapaan.

hu<g hu<g

Lämmöllä: Maikku
maikkula

ViestiKirjoittaja oneofus » 28 Syys 2010, 21:34

Itse olen kokenut (kuten henkisistä asioista kiinnostunut läheiseni myös), että kyllä nämä värähtelyt täällä maapallolla ovat jatkuvasti olleet muuttumassa aika voimakkaasti ja saman tapaisia oireita kuin Skye myös me olemme kokeneet jo pitemmällä aikavälillä.

Tietysti monet eri asiat ilmenevät fyysisesti samoilla tavoilla tässä elämässä. Joten "varmaa" tietoa, siitä mikä kulloinkin minkäkin aiheuttaa (varsinkaan meillä henkisistä asioista kiinnostuneilla ihmisillä...) tuskin koskaan voi saada. Ihmiset ovat erilailla herkkiä ja erilailla eri osiltaan tasapainossakin, joten niin moni asia vaikuttaa toisiinsa yksittäisen ihmisen fyysisessä, psyykkisessä ja henkisessä voinnissa. Kannatan itse näkemystä, että kehon sairaudet johtuvat siitä, että (syystä tai toisesta) kehon energiavirrat eivät pääse esteettömästi virtaamaan.

Meihin vaikuttavan uudenlaisen energian olen kokenut jo vuosia olleen jatkuvasti vahvistumassa ja pitäisin varsin todennäköisenä, että tilanne jatkuu samanlaisena entistäkin näkyvämmin.
Ensin meinasin kirjoittaa tähän, että energia kuitenkin voimistuu tai sitten ei, täysin meidän kunkin näkemyksestämme riippumatta. Mutta ilmeisesti nykyenergioiden vallitessa myös jo ihmisten usko tai uskomatta oleminen vaikuttaa vallitseviin energioiden voimakkuuksiin.

Joten, elämä on itse kullekin varsin paljon sitä, mitä se juuri nyt-hetkellä tuntuu olevan.

Kaikkea hyvää kaikille ja paljon myötätuntoa ja rakkautta toinen toisiamme kohtaan, joka ikisessä nyt-hetkessä valitsemassamme ajatuksessa ja teossa! >>33>>
t. oneofus
oneofus

ViestiKirjoittaja Minna » 01 Loka 2010, 13:48

Mä olen itsessäni huomannut, että oikeastaan jokainen fyysinen vaiva on merkki jostain kehon tai mielen epätasapainosta. Mitä herkempi on ja mitä enemmän energeettistä työtä tekee sitä voimakkaammilta nämä fyysiset vaivat tuntuvat. (mulla esim. nenän tukkoisuus, lihaskivut yms.) Toisin sanottuna, jos ei ole valmis hoitamaan konkreettista elämäänsä ja kehittämään toimintaansa ja ajatteluaan, niin energiahoito yksinään ei auta päinvastoin. Toisaalta energeettinen ja henkinen työ voi lisätä ymmärrystä vaivoja ja niiden syitä kohtaan. Niiden parantamiseen vaaditaan sekä henkisen että fyysisen puolen huomioimista, sitä että antaa tunteidensa virrata vapaasti, sopiva ruokavalio, liikuntaa, riittävä määrä lepoa suhteessa aktiivisuuteen, sitä ettei anna muiden hyväksikäyttää itseään yms. nämä olen itse huomannut tekijöitä on varmasti monia. Lääkärilläkin kannattaa välillä käydä jos on vähänkin epävarma siitä mistä on kyse tai miten hoitaa pelkästään se oma epävarmuus ja huoli pahentaa oireita.

Mä olen sitä mieltä, että noiden kanavointien selitys siitä että oireet johtuu jostain ulkopuolisesta energiasta, on kanavoijan omaa egoa joka ei halua käsittää että itse voi ja pitää tehdä asialle jotain jos joku paikka kremppaa. Hyvissäkin kanavoinneissa sitä egoa kuitenkin usein mukana on, useimmissa kanavoinneissa ei paljoa muuta olekaan. Ja se on vähän kaksipiippuinen neuvo kun sanotaan että usko sitä mikä tuntuu hyvältä, koska ihmismieli helposti valitsee ne itselleen vaivattomimmat totuudet ja se ei yleensä vie kovin hyvin eteenpäin.

Mielenrauhaa ja terveyttä kaikille fyysisten oireiden kanssa painiskeleville, itse olen tämänhetkisellä ymmärrykselläni saanut jo monia kipuiluja hoidettua mutta matka jatkuu edelleen. Nimimerkillä vuoden ajan hoidin lähes pelkästään energioilla (odottaen samalla kuumeisesti vuotta 2012 jolloin kaikki yhtäkkiä muuttuu paremmaksi :D ) kaikenlaisia vaivoja laihoin tuloksin ja menin fyysisesti aika juntturaan, vaikka teinkin myös itseni kanssa hedelmällistä työtä puhdistumisen ja henkisen kasvun kannalta.
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja sara » 03 Loka 2010, 12:54

Samoja ajatuksia kuin Minnalla. Olen huomannut sekä itsessä että toisissa hyvinkin pienistä emootioista heti saman tien seuraavan fyysisen oireen. Kun sama oire toistuu useaan kertaan, alkaa huomata noita yhteyksiä varsin helposti ja jos saa kiinni tunnereaktiosta ennen oireen ilmenemistä, voi yrittää työstää sitä asiaa elämässä, mikä tunne oireen synnytti.

Kysymys on siis juuri tuosta itsensä kehittämisestä pois itselle epäedullisista tunnereaktioista, joista pitkällä aikavälillä saattaa syntyä myös vakavampia oireita tai sairauksia (kokemusta on). Jos noita emootioita ei "hoida", usein niiden sisältämät opetukset palaavat elämäämme uudelleen kerta toisensa jälkeen. Mikään hoito ei tosiaankaan pelkästään riitä, voimme toki hoitaa oiretta (niin kuin perinteinen lääketiedekin tekee) mutta jos emme pääse käsiksi syyhyn, hoidon teho parhaimmillaankin on vain väliaikainen.

Kyllä, tuntuu siltä että energia on aiempaa voimallisempaa koska eri muutostarpeet ilmenevät entistä nyt paljon nopeammin, mutta voihan syy olla sekin, että olen itse herkistyneempi ja toteutan muutoksia vauhdikkaammin kuin aiemmin... Kukin uskoo mitä haluaa...

hu<g big>3luv >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 06 Helmi 2011, 20:23

Nyt, tässä tuntuneen värähtelyiden liikehtivän laajalti ja matalata, niin oma kehoni on ns. "lepotilassa". Vaikkakin herkkyyteni tunnistaa ja aistii energoiden liikkuvan. Taitanee vaikuttaa säätilakin omiin eneroiden matalapaineeseen ja sen kautta keho oireilee niitä "entisiä" kipuja. Ehkäpä tämä on myös solutason oireilua ja uudistautumista uuteen.

Toki oman mielen hallinta ja tasapainotus kehossa juoden huoneen lämpöistä vettä, tuo oman panoksensa energiavirtauksiin. >>33>>
Sekä lepo ja meditointi tuo oman kapasiteettinsa keholle.
Välttämättä ei aina osaa...voi...pysty ottamaan kaikkea vastaan eri tekijöiden vallitessa. ;)

Värähdellään kuitenkin ja annetaan toisillemme vastavirtauksia. big>3luv
Mantelinkukka

Paluu Yleistä asiaa