Itse olen kokenut (kuten henkisistä asioista kiinnostunut läheiseni myös), että kyllä nämä värähtelyt täällä maapallolla ovat jatkuvasti olleet muuttumassa aika voimakkaasti ja saman tapaisia oireita kuin Skye myös me olemme kokeneet jo pitemmällä aikavälillä.
Tietysti monet eri asiat ilmenevät fyysisesti samoilla tavoilla tässä elämässä. Joten "varmaa" tietoa, siitä mikä kulloinkin minkäkin aiheuttaa (varsinkaan meillä henkisistä asioista kiinnostuneilla ihmisillä...) tuskin koskaan voi saada. Ihmiset ovat erilailla herkkiä ja erilailla eri osiltaan tasapainossakin, joten niin moni asia vaikuttaa toisiinsa yksittäisen ihmisen fyysisessä, psyykkisessä ja henkisessä voinnissa. Kannatan itse näkemystä, että kehon sairaudet johtuvat siitä, että (syystä tai toisesta) kehon energiavirrat eivät pääse esteettömästi virtaamaan.
Meihin vaikuttavan uudenlaisen energian olen kokenut jo vuosia olleen jatkuvasti vahvistumassa ja pitäisin varsin todennäköisenä, että tilanne jatkuu samanlaisena entistäkin näkyvämmin.
Ensin meinasin kirjoittaa tähän, että energia kuitenkin voimistuu tai sitten ei, täysin meidän kunkin näkemyksestämme riippumatta. Mutta ilmeisesti nykyenergioiden vallitessa myös jo ihmisten usko tai uskomatta oleminen vaikuttaa vallitseviin energioiden voimakkuuksiin.
Joten, elämä on itse kullekin varsin paljon sitä, mitä se juuri nyt-hetkellä tuntuu olevan.
Kaikkea hyvää kaikille ja paljon myötätuntoa ja rakkautta toinen toisiamme kohtaan, joka ikisessä nyt-hetkessä valitsemassamme ajatuksessa ja teossa!
t. oneofus