VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Vaeltaja » 23 Kesä 2010, 19:19

Minullekin voisi nostaa kortin, kiitos. :P
Vaeltaja ..
Vaeltaja

ViestiKirjoittaja MariIvoaEleia » 23 Kesä 2010, 19:26

Solara rakas, korttiasi pyytää saanhan? >33>> Kiitos! >>33>>
MariIvoaEleia

ViestiKirjoittaja apassia » 23 Kesä 2010, 21:07

Nostaisiyko minullekin kortin? Kiitos paljon :)
apassia

ViestiKirjoittaja Solara » 23 Kesä 2010, 21:19

Armi,anteeksi kun vastaus on viipynyt.... >>33>>

Sinulle tuli INDRIEL

"Sinä olet valonvälittäjä.Jumala tarvitsee sinua,kuten enkeleitäkin,säteilemään jumalallista valoa ja rakkautta maan päälle."

Lisäviest:"Kyllä,sinä olet valonvälittäjä ja teet valon työtä .Tästä syystä olet aina tuntenut palavaa halua muuttaa maailmaa.Tämä kutsumus ei ole sidottu aikaan eikä paikkaan ja sinut voidaan kutsua siihen aivan tavallisten askareidenkin keskellä.esimerkiksi ostoksilla ollessasi sinut saatetaan johdattaa auttamaan jotakuta.juuri nyt elämäntehtäväsi on laajentumassa ja tulet tavoittamaan yhä useampia ihmisiä.Tämä vaatii sinua tekemään elämässäsi joitain muutoksia.Sisäinen äänesi kertoo sinulle,mitä sinun tulee tehdä."

"Aistit äärimmäisen herkästi muiden tunteet ja onkin tärkeää,että puhdistaudut säännöllisesti,erityisesti autettuasi jotakuta.Kutsu arkkienkeli Mikaelia ja muita enkeleitä avuksesi,jotta voit vapautua auttamistyössä keräämästäsi tunnetaakasta.toimit maan päällä enkelin tavoin ja olemme mielellämme tukenasi.Pyydä siis meitä apuun!" big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 23 Kesä 2010, 21:33

Noelle,sinulle tuli MERLINA

"Olet hämmentynyt ja sinun on vaikea päättää mitä tehdä.Hanki lisää tietoa tilanteesta tai etsi asiantuntijan apua ennen kuin teet päätöksen"

Lisäviesti: "Olet tuntenut olevasi umpikujassa ja punnitset jatkuvasti mielessäsi eri vaihtoehtoja.Rakas ystävä,päättämättömyys on uuvuttavaa! Olet hämmentynyt ,sillä et tiedä tarpeeksi tilanteesta voidaksesi tehdä tietoisen päätöksen.Vaihtoehdot näyttävät nyt hyvin samankaltaisilta,mutta kun tutkiskelet asiaa tarkemmin ,päätöksesi selkiytyy."

"Aloita pyytämällä Jumalaa ja enkeleitä välittämään sinulle lisää tietoa uniesi kautta.Kuulostele myös tunteitasi ja sitä,mihin ne ohjaavat sinua.Kuvittele mielessäsi tekeväsi päätös ja syvenny siihen,miltä sinusta tuntuu ja miten kehosi reagoi,kun kokeilet eri vaihtoehtoja.Kaikki ei ole hyvin ,jos lihaksesi jännittyvät ja leukapielesi kiristyvät päätöstä ajatellesasi.Jos sen sijaan sydämesi sykkii ilosta,olet varmasti oikealla polulla.Ennen kuin teet lopullisen päätöksen ,pyydä neuvoa viisailta ystäviltä ja opettajilta,joiden kokemukseen ja intuitioon luotat." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 24 Kesä 2010, 07:08

Medic,sinulle tuli ISABELLA

"Nyt on aika aloittaa jotain uutta.Kun suhtaudut asioihin myönteisesti,onnistut kyllä yrityksissäsi."

Lisäviesti: "Vastaus kysymykseesi on kyllä. tämä tilanne on kaikkea,mitä olet toivonut.On silti hyvä pitää silmät auki ja rukoilla apua enkeleiltä matkan varrella.myös ihanteellisissa olosuhteissa kurssia on joskus korjattava.Me enkelit kuitenkin näemme myötätuulta elämäsi aalloilla tähän päätökseen liittyen."

"Tilaisuus on erityisen otollinen,koska ajoitus on oikea.Palaset ovat loksahtaneet paikoilleen.Olet myös oppinut jotain hyvin tärkeää,joka on valmistanut sinua tähän tilanteeseen.Kärsivällisyytesi palkitaan ja sinun on aika nauttia työsi hedelmistä.kulje päättäväisesti eteenpäin ja kuuntele sydämesi viisautta jatkaessasi rohkeasti matkaasi." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 24 Kesä 2010, 07:21

Amelian,sinulle tuli ROSETTA big>3luv

"Sinulla on kyky tulla toimeen nuorten ihmisten kanssa.Henkinen elämäntehtäväsi liittyy lasten auttamiseen,opettamiseen tai kasvattamiseen."

Lisäviesti: "Olet avosydäminen ja lapset huomaavat sen.olet myös itse viehättynyt lasten suorasukaisuudesta,rehellisyydestä,naurusta ja viattomuudesta.He saavat monin tavoin myös oman sisäisen lapsesesi elämään ja eheytymään.Haluat antaa lapsille kaikkea sitä,mitä itse toivoit saavasi nuorena.Saatat myös tuntea sisäistä kutsumusta parantaa lasten oloja ja mietit,miten asiassa olisi parasta edetä."

"Suojelusenkelinäsi olen vierelläsi ja iloitsen ,kun saan tuoda sinulle mahdollisuuksia auttaa lapsia.Sinun tarvitsee vain huomata ne nuoret,jotka tuon ympärillesi.Kun olet oma ihastuttava itsesi ,kaikki järjestyy itsestään.Kerro minulle,kun olet valmis suurempaan tehtävään, niin tuon lähipiiriisi lisää lapsia ja nuoria ,joiden elämään voit vaikuttaa.Voit olla varma,että johdatan sinua vain sellaisiin tilanteisiin,jotka sopivat toiveisiisi ,lahjakkuuteesi ja omiin kiinnostuksiisi.Olet siunaus lapsille!" <333

Hyvää Juhannusta sinulle ja perheellesi >33>>
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 24 Kesä 2010, 07:30

apassia, sinulle tuli MYSTIQUE

"Kulje päättäväisesti eteenpäin äläkä lannistu,vaikka sinulle sanottaisiinkin ei. Ihmeiden aika ei ole ohitse."

Lisäviesti:"Olet oikealla tiellä! Jatka samaan malliin,vaikka se tuntuisikin vievän paljon aikaa ja vaativan ponnisteluja.Etenet vakaasti kohti päämääriäsi.Joskus tavoitteen saavuttaminen vaatii joustavuutta,mutta tällä hetkellä sinun tulee seistä horjumatta sen takana ,mihin uskot.Kompromissit vain vesittävät jumalallisen suunnitelman,jota parhaillaan toteutat."

"Vastusta kiusausta miellyttää muita tai taipua paineen alla.Kaikki osapuolet tulevat lopulta olemaan tyytyväisiä ratkaisuun.Seuraat jumalallista polkua,eivätkä kaikki välttämättä ole valmiita tekemään asioita ,kuten sinä.Tee parhaasi selvittääksesi muille näkemystäsi.Tämän kortin kuvassa tulen pimeästä kohti valoa - aivan kuten sinä nyt.Tiedät,mitä teet ja me enkelit tuemme sinua täysin. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Vaeltaja » 24 Kesä 2010, 08:40

Kiitos. Kuva
Vaeltaja ..
Vaeltaja

ViestiKirjoittaja Solara » 24 Kesä 2010, 20:57

Vaeltaja, sinulle tuli FIONA

"Olet pyytänyt apua enkeleiltä,joten ole avoin vastaanottamaan heidän opastuksensa.Sinä ansaitset enkelten tuen!"

Lisäviesti:" Olen iloinen ,että olet pyytänyt apua Jumalalta ja enkeleiltä.Minä puolestani pyydän,että ottaisit apumme vastaan.Toisinaan näen sinun kamppailevan tilanteissa,jotka voisivat ratketa helpostikin ,jos vain antaisit minun auttaa.Odotan,että antaisit minulle merkin - rukouksen tai avunpyynnön - niin että voisin osallistua tilanteen ratkaisemiseen."

"Kun pyydät apuani,autan sinua mielelläni.aiemmin olet estänyt minua toimimasta.Olet joko uskonut ,ettet ansaitse tukeani tai että tarvittavien elämänmuutosten tekeminen olisi liian pelottavaa.ota nyt apuni vastaan ja muista ,että olen täällä helpottaakseni oloasi.Sinun on vain luotettava ohjaukseeni."

"Kiinnitä huomiota toistuviin ja voimakkaisiin mielikuviin,joita saat ajatusten,tunteiden tai näkyjen kautta.Se on Jumalan tapa viestiä minun kauttani sinulle.Me emme anna sinun epäonnistua.Kun seuraat opastustamme ,sinulla on enkelten täysi tuki puolellasi." <333
Solara

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu