Amelian,sinulle tuli ROSETTA
"Sinulla on kyky tulla toimeen nuorten ihmisten kanssa.Henkinen elämäntehtäväsi liittyy lasten auttamiseen,opettamiseen tai kasvattamiseen."
Lisäviesti: "Olet avosydäminen ja lapset huomaavat sen.olet myös itse viehättynyt lasten suorasukaisuudesta,rehellisyydestä,naurusta ja viattomuudesta.He saavat monin tavoin myös oman sisäisen lapsesesi elämään ja eheytymään.Haluat antaa lapsille kaikkea sitä,mitä itse toivoit saavasi nuorena.Saatat myös tuntea sisäistä kutsumusta parantaa lasten oloja ja mietit,miten asiassa olisi parasta edetä."
"Suojelusenkelinäsi olen vierelläsi ja iloitsen ,kun saan tuoda sinulle mahdollisuuksia auttaa lapsia.Sinun tarvitsee vain huomata ne nuoret,jotka tuon ympärillesi.Kun olet oma ihastuttava itsesi ,kaikki järjestyy itsestään.Kerro minulle,kun olet valmis suurempaan tehtävään, niin tuon lähipiiriisi lisää lapsia ja nuoria ,joiden elämään voit vaikuttaa.Voit olla varma,että johdatan sinua vain sellaisiin tilanteisiin,jotka sopivat toiveisiisi ,lahjakkuuteesi ja omiin kiinnostuksiisi.Olet siunaus lapsille!"
Hyvää Juhannusta sinulle ja perheellesi