Tervehdys, te kaikki Rakkaat,
kiitos kuluneesta vuodesta ja onnekasta sekä energiarikasta uutta vuotta 2021.
Kirjoittaminen on ollut jumissa. Ne Luovimen pyyhkeet osuivat ilmeisesti pahemmin
kuin olin osannut kuvitellakaan.
Olen kuitenkin aloittanut editoinnin niiltä kohdin, joissa totesin arvioijan käsitelleen todellisia virheitä
ja sekaannuksia.
En edelleenkään hyväksy joitakin hänen mielipiteitään, vaikka olen niitä punninnut eri puolilta.
Osaa arviosta mietin vielä, mitenkä sitä voisi hyödyntää.
Hyvä asia kommenteissa oli tosiaan se, että nyt olen pystynyt poimimaan Aseseppä-käsikirjoituksesta
vastaavanlaisia sekavia kohtia pois ja korvaamaan ne selvennyksillä.
Kirjoitin ensimmäiseen käsikseen yhden kokonaan uuden luvun alkupuolelle, joka myös selventää
hahmojen taustoja.
Kiinnostavia kirjoituskilpailuja on vireillä useitakin, saatan laatia niihin sopivia tekstejä tässä vähitellen.
Jos teitä kiinnostaa, niin katsokaapa nettisivua https://jalkisanat.com/kirjoituskilpailut-2018/
Olen varma, että teistä löytyy monta kiinnostunutta ja aikaansaavaa kirjoittajaa...
Taustalla olen tehnyt lähes jatkuvasti puhtaaksikirjoitusta erään ystäväni teksteihin.
Hän julkaisi kesällä muistelmansa omakustanteena, ja kirjoittaa nyt novellikokoelmaa.
Aiheet ovat laajasti ihmiskuntaa koskevia - on hauskaa huomata, kuinka me suunnilleen saman
ikäisinä ajattelemme monesta asiasta hyvinkin samalla tavalla.
Ehkäpä siinä on hyvän ystävyytemme juuri. Välillä on toki asioita, joista vedämme kissanhäntää,
mutta sitten päättelemme, että molempien ajatukset ovat hyviä ja kuvaavat erilaisia näkemyksiä,
jotka vain rehevöittävät maailmankuvaamme.
Toivottavasti pääsen pian tästä kirjoittamisjumista - tällaista ei ole ollut koskaan ennen.
Onneksi kirjoitushommaa ylläpitää kirjeenvaihto - sain tänään yhden kirjeen Suomesta,
yhden Ruotsista ja kaksi Yhdysvalloista. Tänään lähti yksi kirje Suomeen ja yksi Hollantiin.
Saapunut posti tietää sitä, että vastauksien sepittäminen tulee olemaan lähipäivien
tähtihomma. Ihanaa! Lady Hollannista, toinen USA,sta ja nuori mies USA:sta ovat
kaikki postcrossingin kautta mukaan tulleita. Ihania ihmisiä, joilla kaikilla on oma
tarinansa kerrottavana.
rakkautta ja valoa,
Chevy