Tuntuuko jo vuosi 2012 vaikutus?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Tuntuuko jo vuosi 2012 vaikutus?

ViestiKirjoittaja Maisa » 18 Helmi 2012, 19:48

Heips, Yritin tiirata olisiko tästä missään osiossa ollut juttua, muta enpä nähnyt.

Oletteko te huomanneet itsessänne, käytöksessänne tai muuten elämässänne jotain poikkeavaa verrattuna edellisiin vuosiin? Kun tuota noin... mulla on tapahtunut joitain asioita. Ensiksikin hyvin moni ihmissuhde on päättynyt äkillisesti. Ihan hölmöihin asioihin kompastui mm. 24 vuoden ikäinen ystävyyssuhde, sieltä tuli yllättäen niskaan yhtä sun toista ja mitään ei pystynyt - nyt ainakaan tällä hetkellä, näissä energioissa selvittämään. Outoa on, että ystävyyssuhteen katkeaminen ei tunnu surulliselta vaan itse asiassa olotilani on kevyt ja....helpottunut! :oops: Myös lyhytaikaisempia ystävyyssuhteita on katkennut puolesta sanasta, enkä niitäkään osaa surra, hieman hämmästynyt olo, että no kuinkas tässä näin...

Toinen asia, mikä minua itsessäni hämmästyttää on se, että olen aina pyrkinyt olemaan ristiriitatilanteissa diplomaatti. Olen aina pyrkinyt auttamaan, jos vain pikkasenkin on henki pihissyt. Jouduin nyt sairaalahoitoon (tämäkin hupasaa: Urputin yläkertaan, että eikö joskus joku voisi välillä passata minuakin, ettei minun tarvi olla aina se pahuksen passaaja ja hoivaaja.. kuume kihahti, terveysasemalta pakkasivat mut ambulanssiin ja olin viikon passattavana ja hoivattavana ;) :D ) Tuolla päivystyspoliklinikalla eräs vanhempi nainen alkoi huutamaan minulle, että mun pitäis mennä kotiin yskiin eikä tulla tartuttamaan sinne päivystykseen OIKEASTI SAIRAITA ihmisiä. Normaalisti olisin vain yrittänyt sanoa jotain myötätuntoista mutta yllätin itseni sanomalla emännälle 'pari valittua sanaa' ja sain vielä kannustusta muilta potilailta. Maatessani siinä paareilla äimistelin itsekseni, mihin olen kadottanut sen pehmeyteni, josta olen kuuluisa (en nyt tarkoita näitä ylimääräisiä kiloja :lol: ) Osastolla ollessakin yllättäen osasin pitää puoleni, toiset potilaat eivät saaneet minusta omaa yksityishoitajaansa. Ja mä olen... hämmästynyt. :o Oikeasti. Olen aina toivonut, että saisin pidettyä rajat, etteivät empatianälkäiset hyväksikäyttäjät saisi lypsettyä minusta niin energiaa ja... nyt niin näyttää käyneen. Voisikohan kyseessä olla ne kuuluisat v. 2012 energiat vai olenko vain yhtäkkiä kasvanut aikuiseksi, vihdoin?

Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia? >>33>>
Maisa

Re: Tuntuuko jo vuosi 2012 vaikutus?

ViestiKirjoittaja Frangipani » 19 Helmi 2012, 13:08

hmmm....kuulin juuri ystavaltani etta meidan opettaja (Reiki Tummo) on kertonut, etta meidan taytyy toimia paremmin sydammiemme kanssa.... Talla hetkella sydamia aukeaa (muutoksia tapahtuu) ja kun sydamia aukeaa, se tarkoittaa myos negatiivista emotionaaleja purkautuu ulos monilta ihmisilta....

Jos sydamemme toimii oikein jaemme vain rakkautta ymparillemme ja negatiiviset energiat tasaantuu....Tilanne saattaa valilla nayttaa enemman negatiiviselta, mutta itseasiassa paljon positiivista on tapahtumassa...=sydammia aukeaa ja tama antaa puhtaampien sydamen toimia paremmin <333
Frangipani

ViestiKirjoittaja penkula » 19 Helmi 2012, 22:28

no ainakin negoja purkautuu minulla... Olen viikon itkeskellyt ja kiukutellut.... niin syvissä vesissä, että meinaa jo epätoivo välillä iskeä, enkö minä mitään ole saanut käsiteltyä loppuun, kun kaikki aina pitää itkeä uudestaan ja uudestaan...

kuluneella viikolla olen nukkunut todella huonosti, välillä käy sellainen "virta" läpi kropan, että on kuin jollain tärinäpatjalla makaisi, paitsi etten omista sellaista... :mrgreen:

ja kyllä tuntuu muutenkin energioita liikkuvan, heti vuodenvaihteen jälkeen aloin tuntea. >33>>
- - -Elämä on ihanaa!- - -
penkula

ViestiKirjoittaja Noelle » 20 Helmi 2012, 14:54

No jopas sattui ;) Juuri tänä aamuna töihin kävellessä mietin, että pitää käydä täällä foorumilla tutkimassa kärsiikö kukaan muu inhottavista oloista ja mahtaneeko johtua jostain energeettisestä jutusta ja osaisiko joku kenties auttaa miten näiden kanssa pääsee eteen päin.

Kaikkea ns. vanhaa sontaa nousee pintaan, asioita/tunteita jotka olin mielestäni jo käsitellyt ja yli päässyt. Mutta ei, nousee vaan edelleen ja olo on välillä tosi kehno. Tuntuu kuin olisin taantunut henkisesti...Kummia ikäviä tunteita nousee pintaan enkä meinaa saada niitä käsiteltyä asiallisesti. Tekisi mieli mennä ja motata tai sanoa pahasti tai jotain...Ja tällainen on mulle täysin luonnotonta. Kummia aggressioita nousee pintaan ja tekee mieli huutaa, raivota, valittaa jne.

Mutta jotenkin helpottaa kun tiedän, etten olekaan yksin näiden ikävien tuntemusteni kanssa ;) Mutta toisaalta hirvittää mihin tämä johtaa jos taannun vielä lisää...
Noelle

ViestiKirjoittaja Maisa » 20 Helmi 2012, 20:00

Hei, negiksiä purkautuu näemmä minullakin. Annan tulla, reuhaan ja kiukkuilen itsekseni ja toimitan ulostulleen kuonan violettiliekkiin. Noista aiemmin mainituista purkautuneista ystävyyssuhteista huomasin yllättäen, että ne kaikki ovat Jousimiehiä !!!! Lieneekö sitten meidän puntarien energiat sen verran eri sfääreissä jouskarien kanssa, että katkeamisia tulee. Minusta tuntuu, että puhdistuminen lähti minulla käyntiin jo viime vuoden puolella. Sain tehtyä elämääni muutoksia ja käytyä läpi elämässäni vaivanneita asioita. Vaikka ystävyyssuhteet nyt ovat katkeilleet ja taloudellinen tilanne näyttää tavallista kaoottisemmalta sekä terveyskin reistaa, minulla on kuitenkin sellainen olo että tästä se lähtee. Uusi Elämä. Jotenkin kuitenkin on koko ajan sellainen olo, että tästä ei voi mennä muuta kuin parempaan päin. Parempaan päin sen täytyy mennä meillä kaikilla. >33>> <333 >>33>>
Maisa

ViestiKirjoittaja Nicklas » 20 Helmi 2012, 22:30

On kiva kuulla että en ole ainoa kenellä on samankaltaisia tuntemuksia :)

Tässä on nyt pari kertaa keväällä koettu todella voimakkaita tunnemyrskyjä, mutta ne ovat menneet ohi kuin itsestään.
Nicklas

ViestiKirjoittaja Lightheart » 20 Helmi 2012, 22:51

Tuo oli mielenkiintoista kuulla että muillakin ihmissuhteista tapahtuu muutoksia. Itse olen helposti nyt jättämässä taakseni niitä ihmisiä, jotka eivät pysty henkisellä tasolla kehittymään samaa vauhtia kuin itse teen.

Nään unia joissa nousee pintaan koko elämäni varrelta muistoja ja asioita. Alan käsittää uusia merkityksiä menneille asioille ja pohdin miksi nään jostain ihmisestä unta juuri nyt.

Muutenkin olen muuttamassa elämäni suuntaa. Olen tehnyt paljon toimenpiteitä etten esimerkiksi vuoden päästä ehkä ole samassa työpaikassa tai ehkä jopa muutan maalle. Asiat vaan loksahtavat paikoilleen aina aamuisin, jossain unen ja valveeen rajamailla ja tiedän mitä minun tulee tehdä. Minulle on kerrottu että tietä tasoitetaan edessäni. Minulle on ilmoitettu suojelusenkelini nimi ja aistin hänen läsnäolonsa. Tunnen energian virtaukset voimakkaina. Minulle tämä on ainakin muutosten vuosi!
Aina olen kaiken saanut, vaikka en ole paljon pyytänytkään.
Lightheart

ViestiKirjoittaja Chevy » 21 Helmi 2012, 12:06

Muutoksen mylläys meneillään - asunto myynnissä, uuden haku käynnistymässä...
Ihmissuhdesekoiluja ei suuremmin näköpiirissä.
Katsotaan, mitä tästä tulee.
Noooh - hyvä tietenkin!
Sitä saa mitä tilaa... >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja maikkula » 27 Helmi 2012, 10:31

Nojaa!
Mitään poikkeuksellista ei ole tänä vuonna meneillään. Tein jo viime vuonna ihmissuhteissani radikaaleja leikkauksia ihan itsekkäästi. Päässäni ja loma-aikaan suunnittelen aina kaikkea uutta, mutta arkikiireet pitää minua paikallaan monella tapaa. Henkisesti muutoksia lienee tullut, siihen ainakin on pyrkimys.

:)
maikkula

ViestiKirjoittaja kajastus » 04 Maalis 2012, 13:08

Maisa kirjoitti: Oletteko te huomanneet itsessänne, käytöksessänne tai muuten elämässänne jotain poikkeavaa verrattuna edellisiin vuosiin?

Jokainen vuosi on ollut omanlaisensa ja tuonkin asian olen huomannut tietenkin jälkikäteen. :D Tälle vuoden alulle olen huomioinut näkeväni unia, tapahtumarikkaita. Useassa olen matkalla, tai juuri lähdössä tai tulossa tai menossa tai jopa lähes eksyssissä. Lieneekö tuo sitten lisäämässä odotuksen tunnetta joka myllää mielessäni. Kai miun pitää vain malttaa ja olla huolehtimatta. :)
kajastus

Paluu Yleistä asiaa