Heips, Yritin tiirata olisiko tästä missään osiossa ollut juttua, muta enpä nähnyt.
Oletteko te huomanneet itsessänne, käytöksessänne tai muuten elämässänne jotain poikkeavaa verrattuna edellisiin vuosiin? Kun tuota noin... mulla on tapahtunut joitain asioita. Ensiksikin hyvin moni ihmissuhde on päättynyt äkillisesti. Ihan hölmöihin asioihin kompastui mm. 24 vuoden ikäinen ystävyyssuhde, sieltä tuli yllättäen niskaan yhtä sun toista ja mitään ei pystynyt - nyt ainakaan tällä hetkellä, näissä energioissa selvittämään. Outoa on, että ystävyyssuhteen katkeaminen ei tunnu surulliselta vaan itse asiassa olotilani on kevyt ja....helpottunut!

Myös lyhytaikaisempia ystävyyssuhteita on katkennut puolesta sanasta, enkä niitäkään osaa surra, hieman hämmästynyt olo, että no kuinkas tässä näin...
Toinen asia, mikä minua itsessäni hämmästyttää on se, että olen aina pyrkinyt olemaan ristiriitatilanteissa diplomaatti. Olen aina pyrkinyt auttamaan, jos vain pikkasenkin on henki pihissyt. Jouduin nyt sairaalahoitoon (tämäkin hupasaa: Urputin yläkertaan, että eikö joskus joku voisi välillä passata minuakin, ettei minun tarvi olla aina se pahuksen passaaja ja hoivaaja.. kuume kihahti, terveysasemalta pakkasivat mut ambulanssiin ja olin viikon passattavana ja hoivattavana

) Tuolla päivystyspoliklinikalla eräs vanhempi nainen alkoi huutamaan minulle, että mun pitäis mennä kotiin yskiin eikä tulla tartuttamaan sinne päivystykseen OIKEASTI SAIRAITA ihmisiä. Normaalisti olisin vain yrittänyt sanoa jotain myötätuntoista mutta yllätin itseni sanomalla emännälle 'pari valittua sanaa' ja sain vielä kannustusta muilta potilailta. Maatessani siinä paareilla äimistelin itsekseni, mihin olen kadottanut sen pehmeyteni, josta olen kuuluisa (en nyt tarkoita näitä ylimääräisiä kiloja

) Osastolla ollessakin yllättäen osasin pitää puoleni, toiset potilaat eivät saaneet minusta omaa yksityishoitajaansa. Ja mä olen... hämmästynyt.

Oikeasti. Olen aina toivonut, että saisin pidettyä rajat, etteivät empatianälkäiset hyväksikäyttäjät saisi lypsettyä minusta niin energiaa ja... nyt niin näyttää käyneen. Voisikohan kyseessä olla ne kuuluisat v. 2012 energiat vai olenko vain yhtäkkiä kasvanut aikuiseksi, vihdoin?
Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?