Heissan
Nythän aihe vasta mielenkiintoiseksi menee
Jos oppaat oikeasti tuollaisia kertovat, alan ymmärtämään että en todellakaan varmaan sitten ole ollut yhteydessä
"aitoihin" oppaisiin ...hmmm...
Olen saanut paljon kyllä yleismaailmallista infoa, asioita mitä ei tule välttämättä aina mieleen mutta mitkä varmaan pitävät paikkansa kylläkin, mutta että opas kertoisi tulevia tapahtumia jotka käyvät toteen, ei ole osunut koskaan kohdalleni.
Tosin en ole kyllä kysynytkään, joskus ihan alkuaikoina yritin jotain kysellä,mutta eivät ikinä osuneet kohdalleen ja lopetin
kysymisen ja keskityin kommunikoinnin parantamiseen.
Nyt on ihan pakko kysyä, kertovatko teidän "oppaanne" teille asioita jotka käyvät toteen ??
Näinköhän olen koskaan sitten edes tavannut aitoa opasta ...?
----------------
Mielenkiintoinen energiailmiö tapahtui eilen kun loikoilin soffalla illalla ja aloin tuntemaan kovaa kutinaa otsalla,
Siinä sitten kyselin huvikseni että onko kukaan seurassani ja tulihan sieltä heti vastaus. Kysyin että kosketatko otsaani mihin tuli
vastaus että kyllä. Pyysin huvikseni että koskettaisitko oikeata ohimoa ja tunsin kuinka kutina siirtyi sinne, sitten vasenta ja kutina siirtyi sinne ja sitten vielä pari kertaa edes takas ja kutina seuraisi. Täytyy myöntää että oli aikas säväyttävä kokemus
Kyseessä ei varmasti ollut mikään opastason kokemus, mutta taas uusi lisäkokemus itselleni mikä todisti itselleni taas lisää jotain energioiden olemassa olosta. Tietenkin mikään ei sulje pois sitä että en itse aiheuttaisi näitä kutiamisefektejä itselleni jollain alitajuntaisella tasolla, mutta pakko myöntää että alan pikkuhiljaa uskomaan aiheeseen.
Sitä päivää odotellessa kun opas tai joku muu kertoo asioita mitkä pystyn todistamaan jotain toista kautta oikeaksi ...

Iloa ja voimia
Poka