Reikilapset - onko Sinulla sellainen?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Reikilapset - onko Sinulla sellainen?

ViestiKirjoittaja mölli » 15 Syys 2011, 19:05

Rose kirjoitti:Usuin asettama ikäraja on 4 vuotta, Aila Norlamon kirjan mukaan. Itse en ole törmännyt siihen, että lapsille olisi tehty varsinaisesti virityksiä. Ajattelen, että lapset toimivat vaistonvaraisesti. Ja itse virittäisin vasta isompana, yli 10-vuotiaana. Varmaan asia riippuu ihan jokaisesta lapsesta yksilönä, voihan tälläisiä asioita sydämessään ymmärtää jo pienempikin.

Omien lasten virittäminen ei ole ajankohtainen. Toinen lapsi haluaa ehdottomasti olla ihan tavallinen ja toinen on autisti. Mietin, voiko autistia kutsua reikilapseksi. En ole vielä saanut vastausta - mistään suunnasta :?:

Miksi ei voisi kutsua?

Eihän autismi ymmärtääkseni estä reikilapsena oloa.

Autismi varmaankin liittyy siihen elämän tehtävään, joka hänellä on, mutta mielestäni se ei kuitenkaan vaikuta siihen, etteikö hän voisi olla samalla reikilapsi.

Myös reikilapsena olo voi johtua hänen elämäntehtävästään, vaikkemme juuri nyt tiedäkään, mitkä kaikki asiat liittyvät hänen elämäntehtäviinsä.

:)

Kiitos mielenkiintoisesta ketjusta. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja Maya » 17 Syys 2011, 19:55

Toissa aamuna heräsin kuudelta enkä saanut enää unta. Ajattelin että kun lapsi herää seitsemän aikaan, niin ehdin tehdä tunnin reikihoidon. Päätinkin sitten tehdä hoidon koko perheelle ja kun aloitin, poika heräsi eikä suostunut enää nukkumaan. Otin hänet väliimme ja hän kääntyi heti hoitamaan taas isänsä selkää ja välillä kääntyi hoitamaan minun kasvoja ja hartioita! Hän halusi siis välttämättä tulla mukaan hoitamaan! :D
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Jan » 19 Syys 2011, 19:36

Maya kirjoitti:...ja hän kääntyi heti hoitamaan taas isänsä selkää...

Selkäkipu muuttui tuona päivänä ja koko ranka tuntui tosi paljon
vahvemmalta. Kivaa kun on pikkuauttaja vieressä. big>3luv
Jan
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maisa » 19 Syys 2011, 21:16

big>3luv Ihana lukea näistä lapsosista. Itsekin olen tavannut näitä hoitavia pienoisia, joilla on "vanhan viisaan" silmät. Oma teinini alkoi ala-asteikäisenä.. taisi olla jotain alle 10 v. , puhumaan, että pitäisi päästä reikikurssille. Ja niinpä sitten ystäväni, joka kurssittaa Reikiä ja muita energiahoitoja otti hänet kurssille. Itse olin vähän ... epäileväisellä kannalla, mutta kurssin jälkeen oli niin ihana katsoa miten muksu suhtautui "työhönsä" vakaumuksellisesti. Ja hänellä on todella voimakas energia. >>33>> Välillä murrosiän tullen reiki ja muut henkisempään viittaavat pohdinnat jäivät nuorelta mieheltä, mutta nyt näyttää siltä, että henkinen aspekti ja opettajat ovat tulossa takaisin nuorukaisen elämään, josta olen kovin kiitollinen. <333 Lapseni on kiinnostunut erityisesti veden puhdistamisesta ja tuolloin reikikurssien aikoihin innostuikin Emoton kirjoista ja teki itse erilaisia testejä vedellä. Jotenkin ihana nähdä, että rankan murrosiän jälkeen hänen oma valoisa persoonallisuutensa alkaa loistaa ja nämä henkisemmät asiat jälleen kiinnostaa. Ehkäpä maailmalla on sittenkin toivoa. :D >>33>>
Maisa

ViestiKirjoittaja Minna » 25 Joulu 2011, 23:59

Musta tuntuu että kaikilla pienillä lapsilla on reiki, muistoja edellisistä elämistä tai muuten kosketus ikiaikaiseen viisauteen ja monilta se vaan unohtuu sitten myöhemmin. Oma poikani 3v. jutteli tuossa jokin aika sitten näin: Silloin kun sinä olit pieni, niin minä olin iso, ja sitten minä olin sinun masussa, siellä oli pimeää ja siellä oli vettä, ja sitten minä synnyin. Ja reiki kuulemma kutittaa häntä.
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Frangipani » 26 Joulu 2011, 00:19

Mita itse olen ymmartanyt, niin pienet lapset ovat lahempana sieluaan (keho sen ymparille ei ole viela kasvanut) ja siten monet heista pystyy muistamaan/tuntemaan asioita menneesta elamasta.

Itsellani on 6-vuotias tytar joka katsoo/kuuntelee usein Reiki juttujani, kun kerron niista muille ihmisille. Hoidan hanen flunssat ja muut kivut Reikin avulla. Han tuntee hoidon ja usein selittaa ystavilleni, mita Reiki oikein on....todella hauskan kuuloista, kun han sita selittaa:>))

Tyttareni on kuitenkin kaiken puolin terve/iloinen lapsi, eli olen paattanyt, etta han saa itse paattaa, jos haluaa osallistua kursseille myohemmin (saa valita oman tiensa myohemmin...). Uskon, etta han tulee osallistumaan, silla on jo pyytanyt minua myohemmin opettamaan, mita Reiki on....eli kiinnostusta on.... Tekisin tosin toisin, jos lapseni olisi usein kipea, silla tiedan, etta Reikin attaunement ovat saanneet monia lapsia paranemaan. Tyttareni ystavalta (6v) tehtiin attaunement ja hanelta esim. havisi astma saman tien.....

>>33>>
Frangipani

ViestiKirjoittaja Sitris » 26 Joulu 2011, 09:37

Ei ole reikilapsia. 4 lasta on, mutta yksikään ei ole kiinnostunut asiasta tai osoita millään muullakaan tavalla olevansa kiinnostunut mistään muusta kuin ihan peruselämisestä :P
Palasaippua, ekoteko
Kuva
Sitris

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 13 Tammi 2012, 08:12

>>33>>

Virityksiä ei ole tehty (pikemminkin olen vahvistanut häntä
enemmän ns. perusmeininkien suuntaan) mutta lapsi on hoitanut luonnostaan
syntymästään saakka, ja varmaan jo kohdussa ollessaankin.
Nykyään, kuusivuotiaana, tekee äidille välillä hoitoja, joihin kuuluu musiikki (tai esim. delfiinien äänet),
kivet, kosketus / kevyt hieronta ja usein myös laulu. Hänen kätensä ovat aivan
uskomattoman pehmeät ja lämpimät aina >>33>>

Lapset >>33>>
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
veegasusanna

Edellinen

Paluu Yleistä asiaa