Heips!
Komppaan Saraa ja Rosea. Mutta muutama rivinen silti.
Jos harrastat meditointia, voisit yrittää yhteyttä Korkeampaan Minääsi ja sitä kautta saada "sisäpiirin" tietoa asiasta. Jos koet, että edellisten elämien jutut vaikuttavat lapsettomuuteesi, voit tietoisesti työstämällä puhdistaa niitä ja vapautua niistä. Minä en voi sanoa, mikä sinulle olisi paras tapa, mutta luettelen muutaman mieleen tulevan jutun ja voit kokeilla niitä. Tai olla kokeilematta.
-meditointi, tällä tarkoitan ensisijaisesti hiljentymistä, kun ajatukset päässä hiljenevät, on tilaa syvemmän tiedon tulla. Tähän voi liittää yhteyden ottamisen omaan enkeliin, henkioppaaseen, Jeesukseen, Jumalaan, Korkeimpaan Minään... Miksikä sitä kukin sitten haluaa nimittää. (Minulla esimerkiksi on Anu Wyskielin Enkelimeditaatio -cd, jonka olen kokenut hyvin ihanana.)
-inspiraatiokirjoitus, tämä taas tarkoittaa sitä, että kirjoitat kysymyksesi paperille/vihkoon, hiljennät ajatuksesi ja kirjoitat vastauksen, mikä mieleesi juolahtaa, täysin välittämättä siitä, vaikuttaako se järkevältä vai ei, se luetaan sitten vasta kokonaisena ja ainakin itselläni kyllä vastaukset ovat hyvin loogisia ja järkeviä. Neale Donald Walsch kirjoittaa kirjansa tällä menettelyllä, esim. Keskusteluja Jumalan kanssa. Sonja Choquettelta lainasin nimityksen Inspiraatiokirjoitus.
-voit kokeilla kortin nostoa itsellesi (no, kun tälle osastolle laitoit kyselyn, haluat kaiketi, että joku muu nostaa sinulle...

) haluamastasi pakasta. Esim.
täällä ovat Jean Tinderin Luoja -kortit,
täällä monia eri pakkoja,täällä taas Tainamaaritin Enkelikortit.
Lähinnä haluan kai sanoa, että kuulostele omaa sisintäsi, mitä se asiasta sinulle kertoo, "yhteyden" itseesi saat parhaiten sillä tavalla kuin se itsestäsi parhaimmalta tuntuu, mutta monesti jokin luova tekeminen saattaa auttaa, maalaaminen, muovailu, kirjoittaminen jne.
Ja loppukädessä, kuten Sara sanoi, me itse luomme oman todellisuutemme... Joskus siihen luomiseen (että pääsee niiden esteiden yli, joita ajatuksissa on asioiden onnistumiselle) voi tarvita vähän apua.
Äitini homeopaattina on hoitanut muutamia lapsettomia pareja/äitejä ja tulokset ovat olleet hyviä. Vyöhyketerapia voi auttaa. Aroma- tai Rosenterapiakin voi auttaa. Energia- tai enkelihoitaja voi auttaa. Mikä tahansa, mikä auttaa sinua ymmärtämään, miksi munarakkulasi ovat sairastuneet, todennäköisesti auttaa, koska sairastumisen syyn tietäessäsi, voit hoitaa sitä kohtaa itsessäsi henkisesti. Mutta huono puoli asiassa on se, että kukaan toinen ei voi sanoa, mikä on sinulle paras tapa. Vain sinun oma vaistosi voi sen tehdä. Toisaalta, ehkä asiassa on myös parasta, että kukaan toinen ei voi sanoa, mikä on sinulle paras tapa.
Minulla itselläni on kaksi lasta ja olen aina tiennyt, että lapsia tulen saamaan, vaikka välillä olikin vaihe, etten lapsia halunnut. Mutta elämä heidän kanssaan on opettanut, että lapsia ei voi omistaa, he ovat kasvamassa vierelläni, mutta ovat omia yksilöitään, on paljon asioita, joita ei voi edes vanhempana määrätä. Uskoisin, että olisin onnellinen ja eläisin täyttä elämää myös lapsettomana, jos niin olisi asiassa käynyt. Ne ihmiset ja asiat, joista meidän on tarkoitus sielun tasolla oppia tässä elämässä, tulevat vastaan joka tapauksessa, muodossa tai toisessa.