Hellou jälleen

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Hellou jälleen

ViestiKirjoittaja Maisa » 03 Syys 2011, 22:05

Tervehdys kaikki reikifoorumilaiset niin wanhan foorumin porukka kuin uudemmatkin. I'm back. Siis muisti palaili.. toivottavasti ei pätkittäin, mutta piiiitkällisen pähkäilyn jälkeen muistin salasanani. Kiva olla täällä jälleen. *HALAUS* hu<g kaikille!
En ole tainnut koskaan varsinaisesti esitellä itseäni. Olen 5-kymppiä lähentelevä (46 nyt ssyksyllä, jestas, että aika rientää) naisimmeinen, joka olen pienestä saakka ollut kiinnostunut ns. yliluonnollisista kokemuksista. Pienenä myös huomasin, että monet asiat, jotka olivat minulle luonnollisia olivat niitä shhh! hys hys! Ei saa tuollaisia kertoa, joutuu pian piirille. Suvussani on ollut parantajia ja verenseisauttajia ja shamanismin harjoittajia, jos näin voi sanoa etenkin isäni kautta kai minullekin on tullut tietty elämänkatsomus. Että maailma on enemmän kuin fyysisillä silmillä havaitsemme.
Reikiin tutustuin 2000-luvun alussa ja se oli suuri muutos elämässäni. Samalla eksyttyäni ystäväni seurassa erääseen meediotilaisuuteen sain viestin, joka sai minut avautumaan taas lapsuuden kokemuksilleni ja oppaalleni, jota pienestä saakka olen kutsunut Isoksi. Se ei ole hänen oikea nimensä, mutta hänen nimensä oli lapsena niin vaikea lausua, että nimesin hänet Isoksi... koska hän ON iso. Tieni on johdattanut minua erilaisille henkisen puolen kursseille ja tutustumaan erilaisiin energiahoitomuotoihin. Olen välillä tehnytkin hoitoja mutta nykyään suuntaudun enemmän ihmisten hoitamisesta Äitimme hoitamiseen. Meidän olisi kaikkien hyvä aina välillä lähettää rakkaudellista energiaa planeetallemme sekä kaikille sen olennoille.
Tämä reikifoorumi on minusta siitä hieno paikka, että täällä voi kertoilla kokemuksiaan ja pohdiskella asioita laajemmastakin näkökulmasta ja tavata tätä kautta viisaita ja asioihin perehtyneitä ihmisiä ja sitä kautta itsekin oppia uutta ja kehittyä.
Toivotaan, että salasanani pysyy nyt tästä lähtien paremmin mielessäni. Tavataan täällä foorumilla ystävät. >33>> rakkaudella Maisa
Maisa

Re: Hellou jälleen

ViestiKirjoittaja Sibylla » 03 Syys 2011, 22:41

Tervetuloa Maisa!Siunausta polullesi! <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja mölli » 04 Syys 2011, 12:24

Tervetuloa Maisa!

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja Chevy » 04 Syys 2011, 12:24

Hei Maisa,
hauska tavata taas!
hu<g >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja EaQamra » 04 Syys 2011, 18:18

Hei Maisa!! hu<g :D >>33>>
EaQamra
Moderaattori