Reiki ja raha/Aila Norlamo

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reiki ja raha/Aila Norlamo

ViestiKirjoittaja Rose » 30 Elo 2011, 11:58

Ote Aila Norlamon kirjasta Elämän oppilapsi:

Reiki ja raha

Meidän kuuluu puhua myös rahasta tämän kurssin aikana. Minulla on haave, että ihmiset joskus pystyvät suhtautumaan rahaan ilman ahdistusta. Aionkin puuttua puheeseen aina, kun aihetta ilmenee ja toivon voivani edes pikkuisen helpottaa painetta.

Yleinen käsitys on, että raha on likaista, pahaa, mustaa. Ei sen tarvise olla. On löydettävä uusi terve suhtautuminen rahaan. Rahassa ei ole mitään pelättävää, jos sen käyttää hyvin. Joillakin on tässä elämässä käytössään enemmän rahaa ja vähemmän aikaa tai päinvastoin. Reikikäsityksen mukaan raha on kirkasta, kevyttä ja liikkuvaa. Se tuottaa iloa. Se on kristallisoitua energiaa ja rakkautta, jonka laatu määräytyy sen mukaan, miten ihminen sitä käyttelee. Jos käyttää sitä vahingon tuottamiseen itselle tai toisille, ei se tietenkään ole hyvä asia, mutta kun sen pistää rakkaudella liikkeelle, se on siunaukseksi, eikä se lopu koskaan. Samalla tavalla kuin suhtaudut rahaan, suhtaudut rakkauteen. Jos et osaa ottaa vastaan rakkautta tai antaa rakkautta, sinulla on vastaavat ongelmat rahan suhteen.

Muistanette, että kun tri Usui oli harjoittanut Reikiä slummialueella seitsemän vuotta, hänelle tuli turhautunut olo. Hän havaitsi toimineensa ikään kuin vain ilmaisen aspiriinin korvikkeena. Ihmiset eivät olleet oppineet kiitollisuutta. Kun hän kysyi neuvoa ylhäältä, häntä kehoitettiin ottamaan hoidettavilta vastalahja. Se voi olla rahaa, kun se on annettu sydämestä. Mutta se voi olla myös ikkunoiden pesu tai kaunis kiitos hymyn kera tai Reikiopettajan lasten kaitsemista ym.ym. Jos hoitaja ei lahjaa tarvitse, sen voi antaa kolmannelle henkilölle tai jollekin hyvälle asialle, sopimuksen mukaan. Näin se mielestäni menee.

Olen sitä mieltä, että raha on vain käyttöväline. Sitä voidaan täysin verrata ilmaan, maahan, veteen tai aikaan. Näitä kaikkia tarvitaan maanpäällisessä elämässä, mutta mitään niistä ei voi ottaa mukaansa, kun lähtee tästä ulottuvuudesta. Ne eivät ole meidän omaisuuttamme; me kaikki kaikki hengitämme yhteistä ilmaa, juomme, vettä jne. Samoin rahakin on ikään kuin yhteistä.

Kun Reikikin menee juuri sinne, missä suurin tarve on, niin myös rahan kuuluu mennä sinne, missä suurin tarve on. Jos yrittäisin hamstrata itselleni ilmaa, sairastuisin pian keuhkopöhöön. Kukin vastaa itse siitä, miten käyttää rahan, ilman , veden jne. Ne ovat ainoastaan lainatavaraa. Koska raha on energiaa, sillä voi tuottaa paljon rakkautta ja iloa. Rahakin on syytä käyttää yhteiseksi hyväksi.

On maailman rikkaus sinun kun mitään et omakses ano.
Kaarlo Sarkia

Siunaa aina rahat. Siunattua rahaa saatuaan ihminen katsoo tarkkaan, mihin sen laittaa. Kun panet rahat rakkaudella liikkeelle, samalla tavalla ne tulevat takaisin korkojen kanssa. Älä ole huolissasi. Linda Goodman sanoo:"Aina kun saat rahaa, anna puolet pois". Ei rahaa kannata pelätä, anna tulla ja mennä.

Erään hoitokodin emäntä sanoi:"Samalla tavalla olen nyt konkurssin partaalla kuin ennenkin, mutta nyt en ole huolissani". Mikä valtava energian säästö, kun ei tarvitse olla huolissaan. Konkurssin tehnyt mies taas huomasi olla kiitollinen siitä, että lapset, vaimo ja hän itse olivat terveinä.

Fysiikankin avulla voi ajatella asiaa: kun annat pois kimpaleen, jää tyhjiö, mikä pyrkii täyttymään. Tulee imu.

Raha on kuin lanta: siitä on iloa vaan levitettynä!

Reikikurssista kuuluu maksaa korvaus. Itse Reiki on ilmaista, mutta kunnioituksena opettajan käyttämää aikaa ja koulutusta kohtaan kurssi tulee maksaa. Energiaa antamalla teet tilaa Reikille. Jos et anna jotain pois, ei tule tyhjiötä, johon Reiki mahtuu. On myös Reikiopettajia, joilla ei ole muita tuloja. He tarvitsevat palkkion elämistä varten. Reiki III -opettajani kuuluu myös heihin. Saadessaan minulta valtavalla ilolla annetut rahat hän kertoi käyttävänsä osan siitä vuotavan katon korjaamiseen, vuodevaatteisiin ja ja astioiden hankkimiseen.

Kerron tässä oman Reiki-raha-tarinani, ehkä se auttaa jotakuta. Kotona opetettiin kunnioittamaan rahaa, koska siihen sisältyi paljon ahkeraa työtä. Näin sanottiin. Siksipä sitä ei pidä käsitellä kevytmielisesti. No, kun minulle sitten ehdotettiin Reikiopettajaksi ryhtymistä, ensimmäiset ajatukseni olivat: "Oi ei, olen näin vanhakin. kuolen pian." Vanhempani olivat kuolleet varhain, äiti 65-vuotiaana ja isä 68-vuotiaana. Itse olin lähes 64-vuotias ja olin sairastellut rankasti suuren osan elämääni. Ja mistä ne rahat? Olihan minulla pankkitililläni hautajaisrahat, mutta ei muuta. Pyysin ylhäältä vastausta rahakysymykseen. Valmistin siihen aikaan kukkatippoja. Puhelin alkoi soida välittömästi: kukkatipat ovat loppuneet, voitko laittaa uudet, laita miehellekin - ja oikeastaan voit tehdä lapsillekin. Näitä puheluita tuli perääkkäin neljä. Silloin tiesin, että ylhäältä on annettu lupa.

Mutta ei tietenkään ole tarkoitus pelkästään ylhäältä odottaa. Itsekin on jotain tehtävä. Niinpä aloitin ihanan aamurituaalin. Ensimmäiseksi ylösnoustessani otin laukustani satasen ja vein sen erääseen kaappiin. ilmoitukset ja mainokset jätin lukematta. Mitään en tarvinnut ja ruokaakin oli. Olinhan minä kysellyt, mihin se raha oikein menee. Aina tuli ylhäältä vastaus, että ole ihan huoleti. Lisäksi minua kehoitettiin katsomaan, miten Reikiopettajat elävät. Eivät he keräile. Reiki III - opettajallani ei ole ollut edes autoa millloinkaan. Viimeinen epäilyksen häivä katosi, kun näin Phyllis Furumoton asuvan kotinsa pihalla asuntovaunussa. Koti oli AIDS-potilaiden käytössä. Heitä hoidettiin siellä. Reikiraha on pyhää, kirkasta, iloista rahaa.

Sitten rahaa rupesi tulemaan paljon, joten ryhdyin panemaan suurimman osan hyväntekeväisyyteen. Näin on jatkunut. Kurssilaiset saivat itse panna osan kurssimaksusta hyväntekeväisyyteen, ja minä otin ajastani ja tarvikkeistani sen, minkä Reikiin tarvitsin. Ja joka pennistä maksan ilomielin myös "keisarille, mikä keisarille kuuluu" (nykykielellä verot).

Reikikurssin maksuun ei ole pakko käyttää rahaa, muutkin energiamuodot voivat tulla kysymykseen. Voi esimerkiksi antaa ilmaisia kontaktihoitoja varattomille tai siteitä tai peitteitä Äiti Teresalle. Minulta Reiki III ei edes ole saatavissa pelkällä rahalla. On myös annettava maailmankaikkeudelle, kun on itse maailman kaikkeudelta saanut.

KKK <333
Kaikki virtaa
Rose

Re: Reiki ja raha/Aila Norlamo

ViestiKirjoittaja penkula » 30 Elo 2011, 15:19

KIITOS!!!! hu<g hu<g >33>> >33>> >33>> :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Naurattaa, kun tämä tuli kuin taivaasta vastauksena minulle.... :lol: :lol: :lol: big>3luv big>3luv >33>> >33>> >33>>
- - -Elämä on ihanaa!- - -
penkula

ViestiKirjoittaja Chevy » 30 Elo 2011, 21:17

Kiitos tästä, Rose.

Runsaushan on tarkoitettu kaikille, ja sitä voi kutsua Vetovoiman lain kautta.
Kannattaa siunata paitsi rahansa, myös pankkikorttinsa ja jokainen laskukin.
Meidän ei tarvitse olla Kroisoksia, mutta voimme olla, jos haluamme.
Kroisoksetkin voivat tosiaan tehdä rahallaan paljon hyvää...
sen on tarkoitus olla kiertämässä eikä jäädä tukkimaan energiavirtoja,
kunhan osaamme käyttää sitä.

Siunattu olkoon runsaus jokaiselle! >>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Rose » 15 Syys 2011, 18:43

Laitoin Linkkejä-osioon Elokuvia yms.ketjuun linkin Areenaan. Siellä on mielenkiintoinen dokumentti rahaenergiasta big>3luv
Kaikki virtaa
Rose

Paluu Yleistä asiaa