Juu mulle käy muutkin paikat kyllä, vaikka alppipuistosta tykkäänkin. Olisiko joku muu puisto sitten? Espa voi olla vähän hankala taaperoiden kanssa kun se on kapea ja siinä on autotie molemmin puolin. Vai joku ihan muu miljöö? Tosin nyt näyttäis siltä että sunnuntaina sataa vettä ja mulla poika tulossa kipeäksi... :/
Mä nyt laitan yleisesti jakoon omia idiksiä, tää on varmaan helpoin tapa jakaa ne.
- Yks juttu mitä oon halunnut kokeilla on se että hoitotapahtumassa olisi hoitajan ja hoidettavan lisäksi joku kanavoimassa puhdasta rakkausenergiaa hoidon tueksi, jos löytyy joku joka haluaisi osallistua muttei tehdä lähihoitoja
- Alpparissa ja muissakin puistossa varmaan on sellaisia pieniä puisia katettuja huvimajoja, ajattelin sellaisen energisoida kivillä ja levittää maahan huopia niin saa soman pikku hoitotilan
- puolisoni kanssa voimme soittaa musiikkia, kitara ja lauluäänet kulkee mukana ex tempore, mut mikäli jotain suunnitellumpaa järjestyy jossain vaiheessa voimme tähän panostaa enemmänkin
- Kivillä energisoidun juomaveden tarjoaminen voisi olla kans jees

Mielestä ei pääse ulos mielellään.