Vetovoimanlaki

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Vetovoimanlaki

ViestiKirjoittaja Iloa » 07 Touko 2011, 20:02

Olen kuukauden kokeillut ja harjoitellut vetovoimanlakia käytännössä, tavoittelemalla pieniä asioita. Esimerkiksi ärsytti monena aamuna kun vaatekaapista ei löytynyt sopivia sukkia tai vain parittomia :) Asia on nyt järjestyksessä, sukkia riittää eikä aamu ala äkäisenä. Kuukauden aikana erityistä on ollut se että kakkua ja pullaa ja teetä ja kahvia on ollut riittämiin tarjolla, vaikka ei ole ollutkaan toivomuslistalla. Kaupoissa ilmaiset pullakahvit on ollut mukava yllätys. Töissä tarjottiin yllätyskakut.
Iloa

ViestiKirjoittaja mölli » 27 Touko 2011, 16:57

Hienoa.

Hiljalleen olet pääsemässä jyvälle. :D :D :D

Kannattaa muistaa, että kaikkeus yllättää runsaudellaan. Tästä osoituksena pienet iloiset yllätykset joita kaikkeus järjestää kun näet vaivaa asiaan perehtymiseen ja itsesi kehittämiseen.
:D :D :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja Jared » 29 Touko 2011, 20:53

Epigenetiikkaa, terveyttä ja vetovoiman lakia...

Englannin kielinen; tutustuminen epigenetiikkaan
vaatii ainakin pari tuntia, ja avoimen mielen.

http://www.mindbridge-loa.com/epigenetics.html
Jared

ViestiKirjoittaja Iloa » 31 Touko 2011, 11:47

Inspiroivaa. Perception oli päivän sana eli havainnointi, havainto, havaintokyky. Tervetuloa terveys :)
Iloa

ViestiKirjoittaja Chevy » 01 Kesä 2011, 20:14

Vau!
Hienoa!
hu<g >>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Seppo » 04 Elo 2011, 16:57

Jared kirjoitti:Paras LoA lähdeteos on ehdottomasti Raymond Holliwell´in kirja
Working with the Law - 11 Truth Principles of Successful Living.

En oo ko. kirjaa lukenut, joten kiitos vinkistä.. Oletko edelleen samaa mieltä? Eli se on parempi kuin vaikkapa tuo Hicks - Hicks: Pyydä niin saat (2005, suom. 2011). - Miksi?

Onko kukaan kokeillut Hicksien kirjan menetelmiä? Itse olen vasta ihan hiukan sitä lueskellut.

Vaikuttaa siltä, että yleensä puhellaan niin, että Vetovoiman laki toimii täydellisesti. Toisin sanoen ne, jotka väittävät, ettei toimi, ovat itsensä pettäjiä. (Sellaisista tietysti monet haluavat pysyä kaukana?)

Tai sitten usko Vetovoiman lakiin voidaan aina säilyttää ottamalla tarvittaessa monia muita lakeja esiin. Vaikkapa karman laki.

Intuitiivisuus ja Johdatus ovat rajustikin toteutuvina mielestäni vähän kyseenalaisia ajatella absoluuttisina suunnannäyttäjinä.

Siinä mielessä että esimerkiksi minäkuvaansa, arvojaan ja asenteitaan muuttamalla niitä saa muuttumaan paljon! Eikä muutos välttämättä ole vaikeaa, jos sen tekee jonkin tärkeän ihmisen tai ryhmän tuella ja tykkää (vähintään yrittää) olla avoin, tutkivainen, "egoton".

Yleiskeskustelussa tässä aiheessa ilmeisesti tärkeintä mielestäni on kuitenkin huomata se, että jos energialähtökohdat (tavallinen luonne ja elämäntapa) ja -tavoitteet ovat tavallisia, niin niitä todellakin kannattaa yrittää elämässä saavuttaa. Kyllä sitkeä onnistuu silloin hyvin monellakin menetelmällä, koska mahdollisuuksia onnistua on silloin paljon. Ajattelipa sitä sitten henkiseksi tai ei. Kutsuipa sitä sitten joksikin tai ei. Ja vaikka tekisi joitain virheitä matkalla.
Seppo

ViestiKirjoittaja Jared » 12 Elo 2011, 16:49

Olen samaa mieltä yhäkin, Holliwell´in kirjasta.

Ja Napoleon Hill kirja vuodelta 1928 mainitsee jo
"The Law of Attraction" (The Law of Success, jos olet
kiinnostunut yritystoiminnasta tai menestyksestä,
kirja on aivan kulmakivi menestykseen.)
Jared

ViestiKirjoittaja maikkula » 14 Elo 2011, 08:41

"Kaikkeus yllättää runsaudellaan". Kommenttinne vetovoiman laista sai meikäläisen hyvälle tuulelle. En ole näet oikein ymmärtänyt, miksi nykyisin ei tarvitse odottaa hissiä juuri koskaan vaan hissi odottelee minua. Harjoittellaan edelleen.

big>3luv

Maikku
maikkula

ViestiKirjoittaja Seppo » 22 Elo 2011, 15:32

Jared kirjoitti:Olen samaa mieltä yhäkin, Holliwell´in kirjasta.

Ja Napoleon Hill kirja vuodelta 1928 mainitsee jo
"The Law of Attraction" (The Law of Success, jos olet
kiinnostunut yritystoiminnasta tai menestyksestä,
kirja on aivan kulmakivi menestykseen.)

Kiitos Jared!

Lueskelin yhtä Hillin suomennettua kirjaa.. en innostunut. Mutta pitääpä hankkia suosittelemasi Holliwellin kirja lähikuukausina. Jos vaikka esimerkiksi henkisen ryhmäni syntyminen nopeutuisi. :)

Kirjoitit itse aiemmin raha-asioistasikin. - Oletko tutustunut äärivirtaavuus-linjan kirjaan: Robert Scheinfeld: Irti rahapelistä. Hämmästyttäviä ohjeita siihen, miten voit muuttaa sellaisen pelin säännöt, jota et voi voittaa (2006, suom. 2010). - Olen sitä lukemassa...
Seppo

ViestiKirjoittaja mölli » 25 Elo 2011, 19:49

Vetovoimanlain yhteydessä kannattanee pohtia sen toimivuutta miettiessään, mistä lähtökohdista sitä hmm. "käyttää".

Kannattaa varmaankin miettiä toimiiko se parhaiten, kaikki- mulle- heti mentaliteetilla vai olisikohan jokin muu lähestymistapa parempi sen toimivuuden kannalta.

Sen kun oivaltaa, niin kaikkeus hämmästyttää edelleen runsaudellaan.

Yleensä pienillä runsauksilla, mutta välillä suuremmillakin. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä asiaa