EaQamra, ANTEEKSI, olen unohtanut vastata sinulle
Sinulle tuli SUOJAUS
Nykypäivän henkinen kulkija tarvitsee itselleen suojauksen,joka estää pahimmat negatiiviset hyökkäykset.Suojauksen saat henkimaailmasta ja se saa aikaan sen,etteivät negatiiviset hyökkäykset pääse heiluttelemaan sinua puolelta toiselta.Sillä niin kuin on hyvä,on myös olemassa paha,kaikille on olemassa vastakohtansa.Mihin suhteuttaisimme hyvyyden,ellei meillä olisi sille vastakohtaa? Omalla elämälläsi voit osoittaa muille hyvyyden ja toivokaamme,että rakkaus vielä joskus voittaa maapallolla.
Suojautuaksesi pyydä ympärillesi puhdasta energiaa, valkoista valopalloa ja kutsu enkelit luoksesi .He auttavat sinuasuojan saamiseksi.Ovathan he itse valon lähde ja haluavat suojella sinua.Voit myös kuunnella sisintäsi ja sitä,mitä sielusi kertoo sinulle suojauksesta.Ehkä haluat ihan omanlaisesi valokehän ympärillesi.Pääasia on,että tiedostat tarvitsevasi sen.Vilpitön halu ja tahto olla hyvä ihminen lisää suojauksen voimakkuutta.Pyydä suojaus itsellesi ja tunne kuinka turvallisuus ja rauha ympäröivät sinut.
Nostin sinulle kortin myös ENKELIT;siivet selässämme pakasta, koska olet joutunut odottamaan vastausta , sinulle tuli ENKELI PRAYER
Kiitollisuus on aarre,taivaita kohti kurkottava energia.Anna kiitollisuuden nousta sisimmästäsi pienimmästäkin asiasta; kiitollisuuden energia antaa myös meille enkeleille lähestymisluvan.
Kiitollisuus liittää kädet usein ristiin ja sydämen kohti rukousta.Rukous on kutsu henkimaailmalle: tulkaa lähemmäksi minua.Rukous kumpuaa hiljaisesta harmoniasta,syvistä ajatuksista ja tunteista.Et tarvitse mitään seremonioita sielusi yhtyessä rukoukseen,ajatuskehä vaikka autolla ajaessa riittää.
Rukous: Pyydän että minua suojellaan,ylleni kultaiset siivet kohoaa.Rakkautta täynnä päiväni olkoon,sydämen ja sielun rauha olemuksessani vallitkoon.Minä olen.