<3 VIESTEJÄ ENKELEILTÄ <3

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: <3 VIESTEJÄ ENKELEILTÄ <3

ViestiKirjoittaja Hermina » 15 Kesä 2011, 20:11

Hei!

Nostatko kortteja vielä? Voisinko saada viestin liittyen uraani/työelämääni? Ei haittaa, jos samalla viitsit nostaa kortin myös rakkauselämälleni tai sen puutteelle. =)

Kiitos!
Hermina

ViestiKirjoittaja halda » 17 Kesä 2011, 00:28

Kaunis ele sinulta auttaa muita näin. Toivottavasti et vallan väsy, kun pyyntöjä tulee niin useita. :)

Ketjusi rohkaisemana päätin vihdoin tehdä tännekin tunnuksen, olen jo pari vuotta satunnaisesti seuraillut Reikifoorumia! Ja juu, minullakin oli pyyntö.

Sekava, kiireinen ja epävarma elämäntilanne pitää minua niin kovassa henkisessä ruuvinpuristimessa, etten enää tiedä mihin suuntaan lähteä ja ketä kuunnella. Kauan kestänyt kuormittava rakkaus hämmentää enkä osaa päättää/lähteä kulkemaan omaa polkuani opiskelujen, tulevaisuuden ja rakkauden suhteen. Tarvitsisin rohkeutta ja päättäväisyyttä, valoa ja erityisesti voimaa, sillä olen todella väsynyt.

Mielelläni ottaisin siis kortin näihin asioihin, kun kerran ylemmissä kommenteissa on osuvuutta kehuttu. Aika hukassa tässä tilanteessa kun ollaan. :D
halda

ViestiKirjoittaja Hellu87 » 04 Syys 2011, 20:37

nostatko kortin
Hellu87

ViestiKirjoittaja Maisa » 09 Syys 2011, 20:55

Saisinko kortin ihmissuhdeasiassa? Mitä minä en näe??? <333 MIksi tämän piti mennä näin? :(
Maisa

Edellinen

Paluu Kortit ja muu palvelu