Päätinpä tänne kirjoittaa, ehkä koska olen tovin etsinyt jotakuta/jotain jonka kanssa pystyisin kokemuksiani jakamaan ja joka ehkä osaisi neuvoa mitä kautta osaisin oikean suunnan kehityksen polullani löytää. Tällä hetkellä olen melko yksin näiden asioiden kanssa, toisinaan olen haaveillut omasta gurustakin. Mutta kuitenkin hei, mukava tutustua!
Olen hiljalleen huomannut henkisyyden läsnäolon, alun hämmennyksen jälkeen olen alkanut "vahvistaa" itseäni siihen suuntaan että jonain päivänä voisin auttaa muita. Pelko on ollut minussa sitkein tunto, josta olen pyrkinyt eroon. Se on piinannut elämääni niin pitkän ajan, että melkein juurtunut sisimpääni. Muuten olen ollut elämässäni hymyileväinen, syvää masennusta potenut, ekologisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja halukas auttamaan. Pää pilvissä kuljen, liian usein täytyy palauttaa ajatukset hetkeen. En silti lannistu jos haaveet eivät toteudu, sillä se ei ole niiden tehtävä!
Tuntemukseni alkoivat nyt kevättalvena pian sen jälkeen kun aloin meditoida ja erään kerran sitten kokeilin puhdistaa chakrojani. Aloin epäillä asunnossani olevan kummituksen. Muutama päivä tämän jälkeen palasin kotikaupunkiini, jossa syvät tuntemukset raskaana olevan ystäväni kanssa kohtasivat ja halatessa tunsin sydämessäni voimakkaan tunteen. Palatessani tuntui kuin joku olisi kysellyt missä olen ollut. Jatkuvasti kuului napsumista (jota kuuluu toisinaan vieläkin). Kului joitakin päiviä ja mentaalinen tasapainoni alkoi järkkymään. Pyrin meditoimaan ja etsimään tietoa. Onneksi lopulta vanha nettituttuni auttoi minua äitinsä kanssa lähettämällä energiaa ja putsaamalla auraani. Saatoin tuntea hänen äitinsä energiat ja tutustuin myös enkeliini. Tuntemukset alkoivat hiljalleen laimentua, enkä enää ole tuntenut niitä niin voimakkaasti. Nykyisin joogaan ja meditoin aamuisin ellei ole jotakin estettä ja pyrkiydyn luonnon äärelle. Hiljalleen saatan aistia jotakin, pyrin tulkitsemaan näitä tuntemuksia mahdollisimman avoimesti. Tahtoisin oppia tekemään reiki-hoitoja sillä tunnen tämän osaksi kutsumustani!
Olen alkanut kaipaamaan luontoon, sillä tunnen syvää yhteyttä sitä kohtaan. Saatan puhua niin eläimille, ötököille kuin puillekin..
Olisi hauska kuulla ajatuksianne. Mutta muutoin oikein ihanaa kesänalkua! Itse odottelen muutaman päivän sadetta jotta luonto virkistyisi ja jotta aurinko tuntuisi sen jälkeen niin voimistavalta.. Halauksia!

Ehkäpä tässä innostuisinkin kirjoittamaan henkisen tien osioon!