VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja cinnabea » 01 Touko 2011, 10:26

Hei Solara, löytyisikö enkeliviestiä minullekin. Minulla ajankohtaisena on paljon sisäistä ja ulkoista muutosta ja voimiakin pitäisi kerätä. Kiitos. big>3luv
cinnabea

ViestiKirjoittaja Solara » 02 Touko 2011, 20:21

cinnabea, sinulle tuli TERESA

"Hengähdä hetkeksi! Olet huolehtinut viime aikoina kaikkien muiden tarpeista.Nyt on aika pysähtyä ja pitää huolta itsestäsi."

Lisäviesti: "Rakas ystävä,olet tehnyt ankarasti töitä! Olet uupunut ,mutta silti ponnistelet yhä kovemmin.Nyt tartun lujasti ja rakastavasti käteesi ja sanon sinulle: Pysähdy! Keskeytä työsi ja hengähdä hetkeksi - olet sen todella ansainnut.Levättyäsi olet jälleen tehokkaampi ja voit saada enemmän aikaan."
"Annat itsestäsi niin paljon muille,että menetät helposti oman tasapainosi.Pidä huolta itsestäsi ja sisäisestä lapsestasi ja muista,ettei kukaan tee sitä sinun puolestasi.Anna siis itsellesi lupa ottaa paljon kaivattu aikalisä.Ota vaikka päiväunet tai mene huvittelemaan jonnekin.Äläkä viivyttele,vaan toimi heti! Me vakuutamme,että pystyt silti hoitamaan velvollisuutesi,sillä saat uusia ideoita ja uutta energiaa tämän tauon aikana. Me järjestämme sinulle myös apuvoimia ja autamme sinua jakamaan työtaakkaasi." <333
Solara

ViestiKirjoittaja cinnabea » 06 Touko 2011, 10:28

<333 Paljon kiitoksia, Solara! Vaikka nyt vasta tämän viestin luin, niin kuinka ollakaan, minä olenkin saanut nyt tällä viikolla lomailla ja huviakin on ollut kun kävin hienoimmassa konsertissa jossa olen koskaan ollut! Ja joka aamu olen nukkunut pitkään... :) .
cinnabea

Re:

ViestiKirjoittaja Rosalin » 07 Touko 2011, 14:42

Rosalin kirjoitti:Mie en tykkää kerjätä, mut oliskohan mun elämään tulossa jotain kivaa uutta? Tai edes lisävoimia pyrkimyksenä parantaan omaa elämää? On niin raskasta ponnistella aina yksin kun tuntuu ettei kuitenkaan saa mitään aikaan hu<g

Mieki olisin nii halunnu... :(
Rosalin

ViestiKirjoittaja Solara » 07 Touko 2011, 22:46

Voi ANTEEKSI Rosalin,en ollut huomannut pyyntöäsi <333 sinulle tuli CRYSTAL

"Ole luottavainen ja toiveikas,sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä,vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Lisäviesti. "Toivon siemenet,jotka olet kylvänyt,alkavat versoa.Et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet ovat vastikään itäneitä ja versot vielä aluillaan.On tärkeää,että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi kirkkaina mielessäsi.Vältä ihmisiä,jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa."
"On tärkeää tehdä joka päivä jotain - vaikka pieniäkin asioita - unelmiesi toteutumisen eteen.Puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla.Vakuuta itsellesi joka päivä ,että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne.Ja mikä tärkeintä. pyydä enkeleiden apua päivittäin." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Rosalin » 08 Touko 2011, 08:39

Kiitos Solara :) Olen kovasti yrittänyt pitää toivoa yllä, välillä sitä vain lannistuu hetkeksi :?
Rosalin

ViestiKirjoittaja Eulaalia » 10 Touko 2011, 20:05

Tervehdys! Nostaisitko kortin näin tulevan kesän alkajaisiksi? Kyselen lähinnä ihmissuhdeasioista hu<g
Eulaalia

ViestiKirjoittaja pixie » 13 Touko 2011, 15:12

Minäkin kuulisin mielelläni kortin! Paljon on asioita mielessä, esimerkiksi yksi hyvin stressaava juttu, joka pyörii mielessä ja vie energiaani, aiheuttaa huolta ja epävarmuutta.

Kiitos >>33>>
pixie

ViestiKirjoittaja kiisumiisu78 » 18 Touko 2011, 09:53

Hei Solara, löytyisikö enkeliviestiä minullekin. Äiti on sairaalassa jo kuusi kuukautta koomassa, onko mitään toivoa paranemisesta :)
kiisumiisu78

ViestiKirjoittaja Ambrel » 18 Touko 2011, 13:53

heippa solara :)
olisin kaipaillut myöskin viestiä enkeliltä.. nykyhetkeä ajatellen. :roll:

<333
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ambrel

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu