Hei kaikille <3

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Hei kaikille <3

ViestiKirjoittaja carita » 25 Huhti 2011, 09:53

Olen palannut takaisin reikiläisten joukkoon. Kun silloin aikoinani lähdin... olin niin "hyvissä pitimissä", että luulin
pärjääväni ilman mitään vertaisfoorumeja tai vastaavia. No niinhän siinä sitten kävi kuitenkin... että Caritan polku muuttuikin haasteellisemmaksi. Laittoivat sitten oikein kunnolla koetinkiviä, testejä ja mutkia matkaan.. siinä sitten pikkuhiljaa en enää jaksanut edes itseäni hoidella, vaan selitin syyksi ajanpuutteen, harrastukset ja työt sekä opiskelun.No totta on se, että aika paljon itseltäni silloin vaadinkin, ja riman asetin varsin korkealle , ja valmistuinkin vuosi 3kk.n ajassa , kun varsinainen valmistumispäivä olisi vasta 30.5 :) joten aikaa kyllä olisi ollut 2 vuotta lukea ja opiskella. Noniin.... sieltä se Caritan jääräpäisyys ja taistelutahtoinen soturi vaan aina pukkaa esille... vaikka kuinka olisi hyvä rauhoittua.. Joogassa ja meditaatiossa sentään olen uskollisesti käynyt... hyvä niin, sillä muutoin oltaisiin kyllä aika syvässä suossa. Sen verran sairastelin tuossa kuluneen viime vuoden aikana. Voimat vaan yksinkertaisesti loppui! Ja kroppa sanoi STOP! Sain rytmihäiriöitä, ruokatorven tulehduksen, ja vatsakalvon tulehduksen, sokerit oli koholla, jaloissa verernkierron häiriöitä, ja pinnallisia tukkeumia, refluksitauti,astman pahentuminen ja huimaus. Töissä suoritin silti , enkä suonut itselleni lepoa. Kunnes jalat meni kirjaimellisesti alta ja kaaduin saadessani hypoglykeemisen kohtauksen, kun verensokeri laski vaarallisen alas. Se oli jo pidemmän aikaa ensin noussut korkealle, ja sitten putoili rajusti, koska en ollut huolehtinut syömisistäni, saatikka levosta.Nyt olen käynyt tutkimuksissa ja "korjaillut" huonoja ruokatapojani. En siis varsinaisesti syönyt huonoa ruokaa, ateravälit vain venyivät liian pitkiksi, ja jos 12tuntinen päivä kuluu kahvilla, teellä ja hedelmillä, niin eihän sillä pitkään jaksa... plus 5-6 tunnin unilla. Nyt nukun väh. 8 tuntia, käyn ulkoilemassa ja syön kunnon aamiaisen, kevytlounaan, päivällisen ja välipalat sekä illallisen.Lisäsin mustikat, goji,acai,tyrnimarjat seikä soijan ruokalistalle päivittäisesti, samoin pähkinät ja siemenet. Muutoin syön normaalisti kanaa, kalaa, vihanneksia, leipää sekä "partajogurttia" :)ja hedelmiä. Mutta energioissa on tapahtunut sellaista, että vanhoja tunnelukkoja, ahdistuksia ja unia on noussut pinnalle, ja välillä ne tilat on sietämättömiä. Mulla oli maadoitukset epäkunnossa, niitä on nyt hoidettu myös, ja tarkoitus olisi vielä mennä rosenterapiaan availemaan sitkeimpiä tukoksia, jotka ei suostu muuten aukenemaan.Nyt on myönnettävä, TARVITSEN teitä Rakkaat ystävät! >>33>> Olen ollut itsekäs, ja naiivi , henkisellä tiellä tarvitaan AINA kanssakulkijoita ja tukijoita, EGO se kuiskutteli mulle ihan jotain muuta.... :lol: joten suonette anteeksi ja antakaa halaus hu<g Ihanaa tulla KOTIIN! Rakkaudella Carita.
carita

Re: Hei kaikille <3

ViestiKirjoittaja Sibylla » 25 Huhti 2011, 17:52

Hei Carita-sisko,tervetuloa foorumille uudelleen!
Kyllahan me kuvittelemme parjaavamme yksin,luulen etta suomalaiset on paljon kasvatettu siihen aivan kuin se olisi jokin hyve!itsellakin on ollut (ja vielakin) paljon vaikeuksia ottaa vastaan apua ja "hyvaa"...
Tuemme taalla toisiamme kasvussa ja muutossa,se on ihana asia.Silla tunteet vaihtevat ja harvoin on aivan tyynta...
Pida kehostasi huolta,hienoa kun olet havainnut ettet mene kehosi yli-se on yksi elaman perushavainnoista,pidamme kehoamme niin itsestaanselvana...
Antoisaa ja hellaa kevaan jatkoa! big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja Chevy » 25 Huhti 2011, 18:27

Moi Carita, tervetuloa taas!

Voimia, iloa ja valoa kaikkeen mihin niitä tarvitset!
Rakkautta ja toivoa!
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja EaQamra » 25 Huhti 2011, 20:09

Tervetuloa! :D >>33>>
EaQamra
Moderaattori

ViestiKirjoittaja satuannina » 25 Huhti 2011, 21:18

Tervetuloa big>3luv
satuannina

ViestiKirjoittaja Rose » 27 Huhti 2011, 21:03

Hei big>3luv

Samalla tavoin minäkin olen palannut. Uusi foorumi heräilee hiljakseen <333
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja mölli » 06 Touko 2011, 18:52

Tervetuloa Carita.
:D :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja samijuhani » 29 Heinä 2011, 21:09

Hei Carita!

mä olen käynyt Kirkkonummella Sonja Träskbäckillä rosenterapiassa kymmenisen kertaa ja voin suositella kyllä sekä Sonjaa että rosenia, äsken kävin Tallinnassa tuina -hieronnassa, joka on kiinalaista akupainantaa lähellä oleva hoitomuoto, ja sitäkin suosittelen. Monella lailla pitää kehonsa kanssa työskennellä, olen huomannut - avantouinti on tällä hetkellä mulle se ykkönen :)

sami

carita kirjoitti:Mulla oli maadoitukset epäkunnossa, niitä on nyt hoidettu myös, ja tarkoitus olisi vielä mennä rosenterapiaan availemaan sitkeimpiä tukoksia, jotka ei suostu muuten aukenemaan.
samijuhani

Paluu Foorumilaiset