VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Lumilapanen09 » 06 Maalis 2011, 14:40

Minäkin kaipaisin viestiä tähän elämäntilanteeseeni hu<g
Lumilapanen09

ViestiKirjoittaja suvituuli » 08 Maalis 2011, 15:00

Enkeleiden vahvistusta kaipaan...
Mitä heillä on minulle luvassa?

Suvituuli
suvituuli

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 09 Maalis 2011, 11:58

Hei, Solara!

Kertomasi kortin nostostasi suureksi hämmästyksekseni on toteutunut! Kuukausi tuosta löysin itseni uudesta suhteesta, hyvin intohimoisesta sellaisesta. ;) Nyt annan tämän rauhassa kehittyä, toivottavasti, suureen rakkauteen. -Vielä tasapainoilen tunnemaailmani kanssa, mutta hyvillä mielin. <333

Nostaisitko kortin minulle kun ehdit? hu<g

<333

t. DP
DeepPurple

ViestiKirjoittaja iltarusko » 09 Maalis 2011, 12:42

Nostaisitko minullekin kortin.

Kiitäen, Iltarusko
iltarusko

ViestiKirjoittaja Solara » 10 Maalis 2011, 11:49

Lumilapanen09,sinulle tuli VANESSA

"Voidaksesi tehdä päätöksen pohdi seuraavaa: mikä vie sinua lähemmäksi todellista elämäntehtävääsi ja mikä vie sinua kauemmaksi siitä?"

Lisäviesti: "Pitäisikö minun mennä tähän vai tuohon suuntaan? Yhtenä päivänä olet varma päätöksestäsi,mutta seuraavana kyseenalaistat sen taas.Voit vapautua päättämättömyydestä vain keskittymällä pohtimaan sitä,mikä on oma henkinen elämäntehtäväsi.Vaikket olisikaan varma tehtäväsi tarkemmasta luonteesta,tiedät,että se palvelee niin sinua kuin muitakin.Pohdi mielessäsi: Mikä päätös tuo minulle sisäistä rauhaa?"

"Jos olet edelleen epävarma,pyydä opastusta Jumalalta ja enkeleiltä.Voit kysyä: Miten voin auttaa ihmisiä parhaiten? Se on hieno lähtökohta toiminnallesi.Joskus helpointa on valita tie,joka vie sinua kauemmaksi todellisesta elämäntehtävästäsi.Sinun saattaa olla vaikea päättää,mitä tekisit,koska pelkäät aiheuttavasi liikaa myllerrystä elämässäsi tai koet epävarmuutta tulevaisuuden suhteen.Kehotammekin sinua tekemään muutokset vähitellen.Ohjaa arkielämääsi askel askeleelta uuteen suuntaan ja päästä pikku hiljaa irti vanhasta.Tällä tavoin sopeudut muutokseen helpommin ja olet vastaanottavaisempi Jumalan opastukselle ja rakkaudellemme." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Lumilapanen09 » 13 Maalis 2011, 09:13

Tämä tuli todella tarpeeseen, niin osuvaa ja ihanaa.. KIITOS hu<g >33>> <333
Lumilapanen09

ViestiKirjoittaja Solara » 20 Maalis 2011, 23:37

Suvituuli,sinulle tuli SHANTI

"Olen rauhan enkeli.Tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi."

Lisäviesti: "Olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.Sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.Olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.Tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa,jotka heijastavat todellistajumalallista olemustasi."

"Kuten enkeleillä,sinullakin on kyky pysyä tyynenä,vaikka ympärilläsi myrskyäisi.Kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkäänhorjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla ,tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.Kun saavutat sisäisen rauhan,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi.Pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttäsi.Pahin on nyt takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.Rauhaisa lopputulos odottaa sinua." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 20 Maalis 2011, 23:59

Deep Purple,sinulle tuli OMEGA

"Olet onnistunut! Toiveesi ovat toteutumassa.Jatka eteenpäin samalla tavalla!"

Lisäviesti: "Onnittelut! Olet päättänyt seurata jumalalista ohjausta ja maailmankaikkeus myötäilee lempeästi päätöstäsi.Kun kuuntelet sydämesi ääntä,elämän virta vie sinua luonnollisella tavalla kohti jumalallista tarkoitustasi.Pysy rennon varmana ja jatka matkaasi tyytyväisenä ja iloisena."

"Jos huomaat ongelmia matkan varrella ,on aika pysähtyä ja rauhoittua hetki.Ongelmat osoittavat ,että olet hetkellisesti eri tahdissa maailmankaikkeuden kanssa.Kun näin käy,ei tilannetta tarvitse häpeillä tai pohtia sen syvällisemmin.Rauhoita mielesi,hengitä syvään ja jää odottamaan ,kunnes tunnet olevasi varma seuraavasta askeleesta.Tulet varmasti onnistumaan,joten sinun ei tarvitse olla huolissasi ohimenevistä ongelmista,vaikka vauhtisi niiden vuoksi välillä hieman hidastuisikin.Kaikki mitä tapahtuu,on tarkoitettu tapahtuvaksi.Ja asiat tapahtuvat aina oikeaan aikaan.Luovuta tilanne enkeleiden huomaan ja luota siihen,että asiat järjestyvät sinun parhaaksesi." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 21 Maalis 2011, 00:13

iltarusko,sinulle tuli ZANNA

"Sinua suojellaan kaikelta pahalta.Vaikein aika on nyt takanapäin.Voit huokaista helpotuksesta ja tuntea olosi turvalliseksi"

lisäviesti: "Mitä tahansa menneisyydessäsi onkin tapahtunut,enkelit suojelevat sinua nyt ja tulevaisuudessa.Minä autan sinua toipumaan menneistä järkytyksistä japäästämään irti sydämessäsi olevasta pelosta ja huolesta.Olen kanssasi auttaakseni sinua irtautumaan itsetuhoisista tavoista ja ajatuksista.Pysyn vierelläsi,jotta voisit tuntea olosi jälleen turvalliseksi ja tyyneksi."

"Me enkelit suojelemme sinua,kotiasi ja perhettäsi.samaten kuin kulkuneuvojasi ja työpaikkaasi.Voit olla varma,etteivät mitkään alemmat energiat pääse suojelevan kenttämme lävitse.Me päästämme vain rakkauden energiaa sinun ja läheistesi ymärille.Kaikki kielteiset energiat heijastuvat takaisin sinne mistä ne tulivatkin.Jumala ja enkelit pyytävät sinua nauttimaan olostasi kaikessa rauhassa.Onnellisuutesi saa myös meidät täällä taivaassa hymyilemään." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja suvituuli » 21 Maalis 2011, 10:11

KKK >33>>

On ihana tietää, että tähän myllerrykseen alkaa tulla tyyneyttä. Ja rauhoittuminen alkoi jo eilen illalla.
<333 Kiitos kun jaksat nostaa näitä kortteja !

Suvituuli
suvituuli

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu