Arkkienkeli-kortit

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Arkkienkeli-kortit

ViestiKirjoittaja Warda » 05 Marras 2010, 21:18

Hannele, sinulle tuli "Clear Your Space" (Raivaa tilasi)

Arkkienkeli Jophiel kertoo: Raivaa roinat pois, puhdista ympärilläsi oleva energia, ja käytä feng shuita.

Tarkempi viesti:
Koti- ja työympäristösi vaikuttavat sinuun monilla tavoin. Roina voi kuluttaa energiaasi, luovuuttasi ja hyvinvointiasi. Minä autan sinua löytämään aikaa ja motivaatiota poistaaksesi kaikki häiriötekijät fyysisestä ympäristöstäsi. Yhdessä vapautamme sinut kaikesta, mikä ei palvele sinua. Lahjoitamme, kierrätämme tai heitämme pois käyttämättömät tavarat. Avaamme ikkunat ja päästämme raikkaan ilman kiertämään huoneissa. Ja minä saatan matalat energiat pois. Tämän ponnistuksen tuloksena huomaat huimia parannuksia kaikilla elämänalueillasi.

Työskentely Arkkienkeli Jophielin kanssa:
Jophielin aura on syvä ruusunpunainen, mikä kuvastaa hänen kaunista, rakastavaa ja huolehtivaa luonnettaan. Tumman pinkin väriset kristallit, kuten esimerkiksi pinkki rubelliitti, on yhdistetty Jophielin energioihin. Aina kun olet tekemisissä remontoinnin tai kevätsiivouksen kanssa, kutsu Jophiel apuun. On kuin sinulla olisi käytössäsi oma henkinen sisustussuunnittelija ja feng shui konsultti! :)
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja hannele » 07 Marras 2010, 12:43

Kiitokset sinulle jännää,että tuo raivaaminen tuli jälleen minulle.
Tässä reilu kuukausi sitten nostin enkelit kortteja ja minulla tuli kaksi kertaa tee tilaa uudelle aika samoja linjoja mennään.
Olen kyllä nyt raivannut ja tehnyt tilaa uudelle parhaani mukaan.kkk
hannele

ViestiKirjoittaja Warda » 07 Marras 2010, 17:20

hannele kirjoitti:Kiitokset sinulle jännää,että tuo raivaaminen tuli jälleen minulle.
Tässä reilu kuukausi sitten nostin enkelit kortteja ja minulla tuli kaksi kertaa tee tilaa uudelle aika samoja linjoja mennään.
Olen kyllä nyt raivannut ja tehnyt tilaa uudelle parhaani mukaan.kkk

Tämä on tosiaan mielenkiintoista, miten osuvia viestejä enkelit antavat. Tämä kortti kirjaimellisesti hyppäsi pakasta sinulle! =)
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 07 Marras 2010, 17:48

>33>> Nostaisitko minulle Arkkienkeli- kortin?
Pisteestä, jossa osaisin taasen edetä ettenpäin. ;)
Kiittäen Mantelinkukka >33>>
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Warda » 07 Marras 2010, 20:16

Mantelinkukka, sinulle tuli "Comfort" (lohdutus, hyvinvointi).

Arkkienkeli Azrael kertoo:
"Olen sinun luonasi hädän hetkellä, autan sydäntäsi paranemaan".

Tarkempi viesti Arkkienkeli Azraelilta:
Jopa kaikkein vahvimmat ihmiset kohtaavat järkyttäviä tilanteita, ja ei ole häpeä ottaa aikaa ja antaa sydämensä parantua rauhassa. Tämä on hyvä aika hiljentyä tutkimaan todellisia tunteitasi. Kirjoita ajatukset henkilökohtaiseen päiväkirjaasi, ja sitten kutsu minua tuomaan lohdutusta sydämeesi ja mieleesi. Autan sinua nukkumaan yösi paremmin ja rauhoittamaan mielesi.

Työskentely Arkkienkeli Azraelin kanssa:
Azraelin aura on kauniin vaniljakerman värinen, hyvin vaalean keltainen. Surevat ja kuolemassa olevat ihmiset hän ympäröi rakastavalla valollaan ja tuo heille lohtua. Kun Azrael on paikalla, saatat nähdä huoneessa kananmunankuoren värisiä välkkyviä valoja. Keltakalsiitti on kalibroitu Azraelin energioille, joten tämän kristallin kädessä pitäminen tai kantaminen saattaa tuoda lisää lohdutusta.
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja Pompula » 12 Marras 2010, 11:05

Nostaisitko kortin minnullekkin kiitos big>3luv
Ihan yleiseen tilanteeseen, ohjeita/opastusta kaipaan.

Kiitos !!
Pompula

ViestiKirjoittaja suvituuli » 11 Tammi 2011, 07:48

Ottaisin mielelläni tälläisen kortin jos vielä näitä nostat.

Suvituuli <333
suvituuli

ViestiKirjoittaja Warda » 11 Tammi 2011, 21:25

Hei! Hieman on tullut tauko korttien nostoon, mutta jatkan näitä edelleen ja nostan aina kun ehdin! :)

Pompula, sinulle tuli "Kaikki on hyvin" (All Is Well)

Arkkienkeli Jeremiel kertoo: Kaikki tapahtuu juuri niinkuin kuuluukin. Tulet pian ymmärtämään tapahtumien salatut siunaukset.

Tarkempi viesti: Joskus se, mikä vaikuttaa ongelmalta, onkin valepukuun puettu vastaus rukouksiisi. Kun pyydämme apua, Taivas saattaa hajoittaa entisen tehdäkseen tilaa uudelle. Tänä muutoksen aikana harjoita rentoutumismenetelmiä, kuten joogaa, syvään hengittämistä, liikuntaa ja meditaatiota. Pyydä minua tekemään muutoksesta sujuva ja sopusointuinen kaikille osapuolille. Ja tiedä, että tämä on muutos parempaan!

Työskentely Arkkienkeli Jeremielin kanssa: Jokaisella arkkienkelillä on oma tietty auran väri. Jeremielin väri on syvä munakoison violetti. Kun näet tumman violettia valon säihkettä, se on yksi tapa tietää että Jeremiel on kanssasi. Jokaisella arkkienkelillä on energian kanssa linjassa oleva kristalli, ja Jeremielillä tämä kristalli on ametisti. Kun käytät ametistia, saatat tuntea olevasi vieläkin lähempänä Jeremielin lempeää ja rakastavaa energiaa.
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja Warda » 11 Tammi 2011, 21:37

Suvituuli, sinulle tuli: "Selväkuuloisuus" (Clairaudience)

Arkkienkeli Zadkiel kertoo: Huomaa rakastava ohjaus, jonka kuulet oman pääsi sisältä, tai muilta ihmisiltä.

Tarkempi viesti: Kuulet aidon Jumalallisen johdatuksen hyvin selvästi. Se tulee toistuvien viestien muodossa, kehottaen sinua parantamaan tilannetta itsesi ja muiden osalta. Kiinnitä huomiota kaikkeen mitä kuulet mielessäsi ja fyysisillä korvillasi. Jumalalliset toimintaohjeet ovat toistuvia, rakastavia ja osuvia. Pyydä minulta apua, jos tarviset tarkennusta missä tahansa mitä kuulet.

Työskentely Arkkienkeli Zadkielin kanssa: Zadkielin aura on syvä indigon sininen. Kun käytät lapis lazulia, saatat tuntea läheisemmän yhteyden Zadkieliin. Pitele tätä kiveä kulmakarvojesi yläpuolella herättääksesi korvachakrasi, ja kuullaksesi Jumalallisen äänen kirkkaasti.

(Wardan oma lisäys: tässä linkki em. kiveen, jos se on ennestään tuntematon: http://fi.wikipedia.org/wiki/Lapislatsuli)
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja suvituuli » 11 Tammi 2011, 22:00

KKK !
<333
suvituuli

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu