VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 01 Joulu 2010, 09:02

Hei, Solara !

Kyllä tuo teksti veti jälleen osumallaan meikäläisen hiljaiseksi... ;)

Kiitokset kortinnostostasi ja kaikkea hyvää sinulle, Solara

t. DP
DeepPurple

ViestiKirjoittaja Haltiainen » 02 Joulu 2010, 10:45

Hei Solara!

Olisin iloinen, jos nostaisit kortin myös minulle. Aurinkoa!

Haltiainen
Haltiainen

ViestiKirjoittaja Solara » 14 Joulu 2010, 21:18

Haltiainen, tervetuloa foorumille >33>> Sinulle tuli OCEANA

"Toimi rohkeasti! Sisäinen äänesi kertoo sinulle,mitä tehdä tässä tilanteessa.Luota vaistoihisi ja usko itseesi."

Lisäviesti: "Sukella rohkeasti syvemmälle! Enää ei ole syytä odottaa tai tutkiskella tilannetta tarkemmin.Voit luottaa tunteisiisi ja ohjaan sinua tekemään kaiken tarvittavan.Tärkeintäon välttää viivyttelyä kaikin tavoin.Jottei tehtävä tuntuisi ylivoimaiselta,jaa se pieniin osiin,pieniin askeliin.Ota näitä askelia sitten säännöllisesti."

"Tiedät jo mitä sinun on tehtävä tässä tilanteessa ja olet päättänyt toimia.Olen täällä vahvistaakseni sinulle,että olet valinnut valon tien.Vaikka hetkellisesti joutuisit ponnistelemaan kovasti tai käymään läpi tunne-elämän myrskyjä ,ne tyyntyvät pian ja olosi kevenee."

"Joskus saatat tuntea olevasi liian väsynyt tai tunteidesi vallassa,jotta pystyt toimimaan.Tämä johtuu siitä,että olet epävarma,oletko tehnyt oikean päätöksen.Tunnet turhaan syyllisyyttä.Se kuluttaa energiaasi ja estää sinua tuntemasta itseäsi onnelliseksi.Silloin on tärkeää kutsua enkeleitä vahvistamaan uskoasi.Huomaa,miten ovet avautuvat kuin itsestään joka askeleellasi.Se on merkki siitä,että toimit oikealla tavalla." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Haltiainen » 16 Joulu 2010, 13:12

Kiitos Solara!! <3
Haltiainen

ViestiKirjoittaja sirunen » 19 Joulu 2010, 16:51

Hei Solara!

Täällä taas pyytelen korttia/kortteja :roll: .kiitos

t.sirunen
sirunen

ViestiKirjoittaja Solara » 27 Joulu 2010, 20:14

sirunen, sinulle tuli ARKKIENKELI RAFAEL

"Autan sinua eheytymään ja parantamaan itsesi.Sinulla on taito parantaa myös muita ihmisiä."

Lisäviesti:"Olen kanssasi ,koska olen parantamisen arkkienkeli.Autan sinua eheytymään ja parantamaan oman fyysisen kehosi ja olen tukenasi,kun teet työtäsi ihmisten parissa.Parantava energiani säteilee loistavan vihreänä valona ja suuntautuu sinne,missä sitä tarvitaan."

"Välitän viestini hoitotyötä tekeville heidän ajatustensa ja tuntemustensa kautta. Tällä tavoin autan sinuakin selvittämään,onko tehtäväsi auttaa muita parantumaan.Voin auttaa sinua löytämään sopivan parantamisen ja hoitamisen tavan,johon voit perehtyä ja jota voit opiskella.Ohjaan sinua kaikin tavoin parantajan työssäsi.Kutsu minua,kun tarvitset apua.Olen luonasi hetkessä." <333

Nostan sulle Yksisarviskortin, käy katsomassa se
Solara

ViestiKirjoittaja suvituuli » 27 Joulu 2010, 20:26

Vahvistusta pyydän tähän hetkeen.

Suvituuli
suvituuli

ViestiKirjoittaja Solara » 27 Joulu 2010, 20:57

suvituuli, sinulle tuli ADRIANA

"Minä autan sinua löytämään vastaukset rukouksiisi. Seuraa polkua,jolle opastan sinua intuitiosi,ajatustesi ja uniesi kautta."

Lisäviesti:" Rukouksesi on kuultu ja olemme iloisia,että olet pyytänyt apuamme. Kuten ehkä tiedät,voimme auttaa vain,jos pyydät meitä. Enkelit vastaavat rukouksiisi opastaen ja johdattaen sinua seuraamaan korkeamman minäsi tahtoa."

"Kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin ja tunteisiin,uniin ja eläviin näkyihin.Ne ovat minun rakastavia viestejäni ,jotka kehottavat sinua ryhtymään toimeen ja tekemään muutoksia elämässäsi.Olet turvassa seuratessasi tätä jumalallista ohjausta.Me enkelit toimimme yhdessä kanssasi vastataksemme rukouksiisi." <333
Solara

ViestiKirjoittaja nooa » 27 Joulu 2010, 21:42

Hei, nostaisitko?
:) kiitos..
nooa

ViestiKirjoittaja suvituuli » 28 Joulu 2010, 08:08

KKK Solara!

Viesti vahvisti paljon sitä miten olen jo toiminut.
Kuuntelen edelleen sisäistä ääntäni ja toimin sen ohjauksen mukaisesti.

big>3luv
suvituuli

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu