VALON ENKELIT, Diana Cooper

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VALON ENKELIT, Diana Cooper

ViestiKirjoittaja Solara » 30 Loka 2010, 12:01

aippuli, sinulle tuli ARKKIENKELI RAFAEL

Sinut on siunattu saadessasi tämän enkelikortin,sillä arkkienkeli Rafael tuo mukanaan terveyttä,parantavaa energiaa ja runsautta.Hän auttaa sinua kehittämään intuitiotasi ja sisäistä näkökykyäsi.Pyydä Rafaelia avuksesi ,jos tarvitset nyt apua näiden seikkojen suhteen.

Rafael suojelee myös matkamiehiä,tämä on onnenkorttisi,jos olet lähdössä matkalle.

Jos olet parantaja tai haluaisit sellaiseksi,arkkienkeli Rafael ohjaa sinulle puhdasta,jumalallista energiaa.

Rafael työskentelee parantamisen ja tasapainon vihreän säteen alaisena,kuvittele siis ympärillesi kirkkaan vihreää valoa ja pyydä Rafaelia opastamaan sinua.

Voimalause: Olen onnellinen,terve ja elän runsaudessa. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja aippuli » 05 Marras 2010, 11:34

Solara kirjoitti:aippuli, sinulle tuli ARKKIENKELI RAFAEL

Sinut on siunattu saadessasi tämän enkelikortin,sillä arkkienkeli Rafael tuo mukanaan terveyttä,parantavaa energiaa ja runsautta.Hän auttaa sinua kehittämään intuitiotasi ja sisäistä näkökykyäsi.Pyydä Rafaelia avuksesi ,jos tarvitset nyt apua näiden seikkojen suhteen.

Rafael suojelee myös matkamiehiä,tämä on onnenkorttisi,jos olet lähdössä matkalle.

Jos olet parantaja tai haluaisit sellaiseksi,arkkienkeli Rafael ohjaa sinulle puhdasta,jumalallista energiaa.

Rafael työskentelee parantamisen ja tasapainon vihreän säteen alaisena,kuvittele siis ympärillesi kirkkaan vihreää valoa ja pyydä Rafaelia opastamaan sinua.

Voimalause: Olen onnellinen,terve ja elän runsaudessa. big>3luv

Kiitos >>33>>
aippuli

ViestiKirjoittaja MariIvoaEleia » 13 Joulu 2010, 15:25

Nostaisitkos tällaisen, Solarainen. >33>>
MariIvoaEleia

ViestiKirjoittaja Anssili » 13 Joulu 2010, 19:12

Valon enkeleiltä viestiä toivon minäkin! >>33>> big>3luv >>33>>
Anssili

ViestiKirjoittaja Solara » 14 Joulu 2010, 22:15

Amelian, sinulle tuli YMMÄRRYS

Enkelisi opastavat sinua tutkiskelemaan itseäsi ja tämänhetkistä elämäntilannettasi niin syvällisesti,että haasteidesi ja koettelemustesi taustalla piilevät tarkoitukset selviävät sinulle.

Tutustu huolella elämäntilanteisiisi ja asenteisiisi liittyviin tosiasioihin,ennen kuin teet päätöksiä.

Itsetuntemus on välttämätön perusta vankkojen ihmis-,ystävyys,tai työsuhteiden rakentamiselle.

Ymmärtääksesi henkistä minääsi ja tarkoitustasi maan päällä sinun täytyy ensin ymmärtää omaa persoonallisuuttasi.
Pyydä enkeliäsi avuksesi.

Voimalause: Tahdon ymmärtää itseäni ja elämääni >33>> <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 14 Joulu 2010, 22:22

Anssili, sinulle tuli MYÖNTEISYYS

Kun olet myönteinen,ohjaat jatkuvasti korkeavärähteisen energian virtaa ajatuksillasi,sanoillasi ja teoillasi.

Vaikutat muihin ,jolloin he auttavat sinua kohti päämäärääsi.

Enkelit ovat tietoisia myönteisyytesi voimasta ja hekin tukevat aikomuksiasi.

Valitset itse ajatuksesi ja asenteesi,keskity siis rakkauteen,runsauteen ja menestykseen kaikilla elämäsi alueilla.

Myönteisyytesi saa sinut iloiseksi,terveeksi ja tyytyväiseksi.

Voimalause: Olen myönteinen ja voimakas . >33>> big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja MariIvoaEleia » 15 Joulu 2010, 08:47

Kiitos - taas aivan nappiin. >>33>> Oot verraton. >33>>
MariIvoaEleia

ViestiKirjoittaja suvituuli » 26 Tammi 2011, 07:14

Saisinko tälläisen kortin ?

Kiitos !

Suvituuuli >33>>
suvituuli

ViestiKirjoittaja Solara » 26 Tammi 2011, 21:40

suvituuli, sinulle tuli ARKKIENKELI GABRIEL

Sinut on siunattu saadessasi tämän enkelikortin ja sinua ohjataan pyytämään avuksesi arkkienkeli Gabriel,joka työskentelee valkoisen säteen alaisena,armon ja puhdistamisen hyväksi.

Nyt sinun on aika vapautua vanhoista muistoista,syvään juurtuneista tottumuksista ja ajatusmalleista,jotka madaltavat värähtelytasoasi.

Arkkienkeli Gabriel tuo järjestystä ja kurillisuutta elämääsi,jotta kaikki asiat sujuisivat hyvin.

Voit myös itse pyytää häntä tuomaan sinulle selkeyttä ja iloa.

Sinua muistutetaan siitä,että olet kaunis,säteilevä ja viisas sielu ja että vain maallinen kuoresi peittää todellisen minäsi.Kuvittele siis ympärillesi puhtaan valkoinen valo.Anna puhtaan henkesi ilmetä ja lentää.

Voimalause: Olen puhdas ja säteilevä <333
Solara

ViestiKirjoittaja suvituuli » 30 Tammi 2011, 08:22

Kiitos !

Tätä juuri tarvitsinkin. Olen tuntenut itseni kaikkea muuta kuin valkoiseksi viime päivät.
Kiitos Gabriet ja Solara !
suvituuli

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu