VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Hermina » 06 Marras 2010, 21:31

Kiitos Solara! Olet ihana!

Ja saamani kortti helpotti kovasti oloani. hu<g
Hermina

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 07 Marras 2010, 20:14

Kiitos, Solara, kortinnostostasi. Tuo myrsky kuvaa täsmälleen mitä olen tässä läpi käynyt ja missä vielä menen. Rauhaisuutta odotellessa kaikkea hyvää sinullekin.

:-)

-DP
DeepPurple

ViestiKirjoittaja Pompula » 08 Marras 2010, 10:22

Voi Solara ! *haliruttaa* <333
Miten kiitollinen olenkaan sinulle että olit tuon viestin välittäjänä, Kiitos Kiitos Kiitos !!!

Liikutuksen klöntti kurkussa tuota luin, todellakin tuo puhdistautuminen meinaa unohtua. Tuntuu että tuota tunnetaakkaa todellakin siirtyy välillä ja sitten itse rimpuilen ja ihmettelen mitä tämä on, nyt siihen tuli neuvoa ja apua !

Kiitos vielä kerran, kiitos !! >33>> <333
Pompula

ViestiKirjoittaja fullmoon » 11 Marras 2010, 16:07

Hei! voisitko nostaa minullekkin enkelikortin? olisi mukava juttu :) big>3luv
mukavaa loppuviikkoa :)
fullmoon

ViestiKirjoittaja Solara » 14 Marras 2010, 13:49

fullmoon, tervetuloa foorumille big>3luv

Sinulle tuli CRYSTAL

"Ole luottavainen ja toiveikas,sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä,vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Lisäviesti: "toivon siemenet ,jotka olet kylvänyt,alkavat versoa.Et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet ovat vastikään itäneitä ja versot vielä aluillaan.On tärkeää,että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi kirkkaina mielessäsi.Vältä ihmisiä,jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa."

"On tärkeää tehdä joka päivä jotain - vaikka pieniäkin asioita - unelmiesi eteen.Puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla.Vakuuta itsellesi joka päivä,että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne.Ja mikä tärkeintä: pyydä enkeleiden apua päivittäin." <333
Solara

ViestiKirjoittaja fullmoon » 20 Marras 2010, 03:27

hu<g Kiitos!!! toi sopii mulle kuin nakutettu! nyt on monta muutosta ja uutta asiaa tullut elämään ja itsekkin olen huomannut negatiivisten ihmisten vaikutuksen. jännä että kortit tietää aina. mukavaa kun voi tietää että on luottavainen. kiitos sinulle <3
fullmoon

ViestiKirjoittaja Minna » 20 Marras 2010, 10:22

Minäkin pyytäisin nostoa kiitos. big>3luv
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Solara » 22 Marras 2010, 18:17

Minna, sinulle tuli ARKKIENKELI RAFAEL

"Autan sinua eheytymään ja parantamaan itsesi.Sinulla on taito parantaa myös muita ihmisiä."

Lisäviesti: "Olen kanssasi ,koska olen parantamisen arkkienkeli.Autan sinua eheytymään ja parantamaan oman fyysisen kehosi ja olen tukenasi ,kun teet työtäsi ihmisten parissa.Parantava energiani säteilee loistavan vihreänä valona ja suuntautuu sinne,missä sitä tarvitaan."

"Välitän viestini hoitotyötä tekeville heidän ajatustensa ja tuntemustensa kautta.Tällä tavoin autan sinuakin selvittämään,onko tehtäväsi auttaa muita parantumaan.Voin auttaa sinua löytämään sopivan parantamisen ja hoitamisen tavan,johon voit perehtyä ja jota voit opiskella.Ohjaan sinua kaikin tavoin parantajan työssäsi.Kutsu minua,kun tarvitset apua.Olen luonasi hetkessä." <333
Solara

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 22 Marras 2010, 18:58

Hei, Solara!

Voisitko nostaa kortin minulle?

hu<g

DeepPurple

>>33>>
DeepPurple

ViestiKirjoittaja Solara » 30 Marras 2010, 11:03

DeepPurple,sinulle tuli DESIREE

"Olosuhteet eivät ole suotuisat juuri nyt.Odota ja tutkiskele rauhassa erilaisia vaihtoehtoja. Pyydä enkeleitä auttamaan ja opastamaan sinua."

Lisäviesti: "Olet kysynyt neuvoa enkeleiltä,sillä sydämessäsi tiedät,että kaikki ei ole kohdallaan.Olen täällä auttaakseni sinua luottamaan sydämesi ääneen.Vaikka vaikuttaisi kovin romanttiselta antautua sokeasti tähän tilanteeseen,sinua kehotetaan olemaan varovainen.koska olen yksi suojelusenkeleistäsi,tärkein tehtäväni on huolehtia,että olet onnellinen elämässäsi.Tilanne tällaisenaan ei tuo sinulle etsimääsi onnea."

"On olemassa muitakin vaihtoehtoja ja yksi niistä on odottaa.Aika voi tuoda sinulle uuden näkökulman ,koska saat joko enemmän tietoa tilanteesta tai elämääsi ilmaantuu jotain parempaa.Toinen vaihtoehto on tietysti edetä nykyisessä tilanteessa.Olet täysin vapaa tekemään niin kuin haluat.Voit luottaa siihen ,että pysyn kanssasi,kuunteletpa varoitustani tai et.Jos kuitenkin joudut tilanteeseen,jossa tarvitset apua,tuen sinua pyyteettömällä rakkaudellani.Aina kun kuuntelet minua - kuten aina silloinkin,kun jätät viestini huomiotta - kasvat ja opit lisää." big>3luv
Solara

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu