Mermaids and Dolphins-kortit

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mermaids and Dolphins-kortit

ViestiKirjoittaja kukkis » 19 Loka 2010, 19:16

Kortti sinulle LittleSun >33>>

Treasure chest
Rukouksesi taloudelliseen tukeen on kuultu ja apu on täällä. Se tulee ihanilla odottamattomilla tavoilla.
Pysy kiitollisuuden tunteessa, joka tulee ajatuksesta että rahat on jo täällä vaikkei näkyviä todisteita vielä olisi. Kun tunnet kiitollisuutta jo ennen kuin asia tuodaan sinulle - vahvistaa se uskoasi. Ja uskosi on se energia, jolla vedät puoleesi rikkauksia. Affirmoi " Kiitos kaikesta tuesta, runsaudesta ja rahasta jonka tuotte minulle. Olen kiitollinen kaikista näistä rikkauksista, jotka käytän jumalallisin tavoin tuomaan siunausta maailmaan."
Tämä tuodaan sinulle rahan muodossa tai se voi tulla uusina mahdollisuuksina, mahtavina ideoina tai lahjoina toisilta. Siunaa ja kunnioita taivaan lahjoja tulipa ne miten tahansa.
kukkis

ViestiKirjoittaja Anssili » 19 Loka 2010, 23:17

Nostaisitko minullekin kortin? Kiitti jo etukäteen! big>3luv
Anssili

ViestiKirjoittaja suvituuli » 20 Loka 2010, 07:37

KKK Kukkis!

Myönteisyyttä opettelen ja opetan. Oma myönteinen ajattelu ollut pinnan alla elämäntilanteen vuoksi. Joskus sitä positiivinenkin ihminen vajoaa negatiivisuuteen ja ei jaksa nähdä missään mitään hyvää. Kiitos tästä vahvistuksesta, jotta jaksan nousta ajattelemaan, että kaikeilla on tarkoituksensa ja mikään ei ole ollut turhaa. Tästä alkaa nousu ylöspäin.
Hoidot ja hoidettavat ovat nyt jossain odottamassa ja nyt siis tiedän, että on aika aloittaa ne uudestaan. Minun asiakkaat ovat olleet aina henkilöitä, jotka tarvitsevat normaalia voimakkaampia hoitoja. Varmaan siis tämä lepokausi on ollut tarpeen nyt alkavan voimakkaampien hoitojaksojen vuoksi.

Kiitos todella paljon avustasi !

Suvituuli
suvituuli

ViestiKirjoittaja kukkis » 20 Loka 2010, 14:00

Hei suvituuli.
Juuri näin ja jokaiselle meistä ihmisistä kuuluu tämäkin heikompi hetki. Minä itse juuri palasin 6kk sairaslomalta töihin ja nyt näen että silläkin oli tarkoituksena.
Huonoja päiviä pitää olla, se ei ole pahasta.Pohjalla käyminenkään ei ole pahasta tai tee ketään huonommaksi.Jokainen juttu mitä eteen tulee on aina kasvun paikka jos vain haluaa.
Voimia sulle lepokauteen ja nauti täysin siemauksin itsestäsi ja kaikesta mitä rakastat touhuta.
Kuitenkin se "minä" on tärkein että jaksaa olla tukena muille.
hu<g big>3luv
kukkis

ViestiKirjoittaja Amar » 20 Loka 2010, 16:30

kukkis kirjoitti:Hei Amar.Tässä sinulle korttisi >>33>>

Dream big
Menneisyydessä olet nähnyt itsesi mitättömänä. Päästä irti alemmuuden tunteestasi. Usko todella että olet täysin pätevä saamaan kaiken mistä uneksit. Kirjoita lista kaikesta peloistasi mitkä estää sinua ja sitten "hukuta" pelot laittamalla paperi isoon vedellä täytettyyn kulhoon/ämpäriin. Tämän jälkeen ota puhdistava suihku,kylpy tai käy uimassa. Vesi "tiivistää" uuden ajatuksesi itsestäsi-kuten olet totuudessa:tasavertainen kaikkien jumalan lasten kanssa.

.... hu<g KIITOS! juuri tuon asian parissa painiskelen ...toteutan asian ao.ohjeiden mukaan! K I I T O S vielä! >33>>
Amar

ViestiKirjoittaja kukkis » 20 Loka 2010, 17:14

Anssili, tämmönen otti ja tipahti sulle ;)

Yes
Olet lähes varma seuraavasta askeleestasi ja sait tämän kortin lisävahvistukseksi, joka kannustaa sinut liikkeelle. Kortti vahvistaa että intuitiosi on tarkka ja voit luottaa itseesi täysin.
Ilo jonka tunnet tietäen että intuitiivinen tunteesi on tarkka voi heikentyä sen takia että pelkäät tehdä elämänmuutoksia. Sinun halutaan nyt tietävän, että kaikki pienet yksityiskohdat ovat hoidossa. Sinua tuetaan kaikin tavoin matkallasi - niin kauan kuin pyydät apua ja hyväksyt että se tulee sinulle monin tavoin.
kukkis

ViestiKirjoittaja Anssili » 20 Loka 2010, 23:42

Kiitos Kukkis! Uskallusta ja luottamusta . . . ! Siinä on mun opinpaikka.
big>3luv >>33>> big>3luv
Anssili

ViestiKirjoittaja Warda » 24 Loka 2010, 14:30

Nostaisitko minullekin! :)
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja kukkis » 24 Loka 2010, 16:35

Hei Warda. Sulle tuli tälläinen kortti... big>3luv

Morning affirmations

Aloita jokainen päiväsi positiivisilla ajatuksilla. Joka aamu ennen kuin nouset vuoteesta mieti mitä oikeasti haluat. Voit myös tehdä itsellesi positiivisen lauseen liittyen haluamaasi ja toistella sitä päivän aikana
kukkis

ViestiKirjoittaja skye » 26 Loka 2010, 11:58

Mie kiitän ja kumarran nostosta, iloa ja valoa <333
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu