etsitään...

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

etsitään...

ViestiKirjoittaja kukkis » 16 Loka 2010, 08:30

Pohdin missä on kaikki reiki/energia/henkiset ihmiset täältä savosta?
Läheltä Mikkeliä olis kiva kun löytäs samanhenkisiä ihmisiä.
Haluaisin kovasti saada tännekin järjestettyä meditaatioiltoja, mutta ei havaintoakaan olisiko tälle kiinnostusta tänne?
Misä te ootta? :?:
kukkis

Re: etsitään...

ViestiKirjoittaja LittleSun » 17 Loka 2010, 14:30

No täällä mikkelissä! :D
Mikään ei ole sitä miltä se näyttää
LittleSun

ViestiKirjoittaja kukkis » 17 Loka 2010, 14:36

ilmeisen hyvässä piilossa tai sitten ite jumitan liikaa kotona kun en löydä paljoa hörhelöitä täällä.
kukkis

ViestiKirjoittaja kukkis » 17 Loka 2010, 14:44

Niin ja siis mie olen tämmönen hivenen alle kolmenkympin ja jonkusen aikaa tietäni kulkenut. Vähän sivuteillä ja välillä pääväylääkin ;)
Tällä hetkellä olisi ihana kasvattaa ystäväpiiriä samanhenkisillä ihmisillä, sillä vielä ei näissä läheisissä ole hörhelöitä. Ei sillä ystävät ovat hyväksyneet mut tälläisenä ja heillä on oma tiensä niinkuin meillä jokaisella.
Ihan vaikka shoppailukaveri, vaikken shoppailusta lämpeä ihan kauheesti, mut joskus on kiva pörrätä kaupoissa ja ihastella :)
tai kahvittelu...tai ihan hörhöilemään...ihan mitä tahansa mitä elämä tuo...
No...jos joku uskalias olisi täällä niin olisi ihanaa :) saisin samalla harjotettua tätä mun sosiaalista taitoa paremmaksi hu<g
kukkis

ViestiKirjoittaja LittleSun » 17 Loka 2010, 14:48

No mie olen, muista en tiiä, kun oon tänne vasta muuttanu.
Ja mie olen ainakin hyvin piilossa pysyvää sorttia, ainakin ollu tähän asti. Nyt tuntuu siltä että on aika kuoriutua tästä kotelosta mihin oon itteni kieputellut, suojassa ollakseni. Toukka on valmis kuoriutumaan perhoseksi. :D
LittleSun

ViestiKirjoittaja kukkis » 17 Loka 2010, 14:51

samoilla fiiliksillä mennään siis >33>>
oletko mikkelin henkisenyhdistyksen jäsen tai ootko käyny tapahtumissa?
Täällä ilmeisesti jonkun verran jotain on...Mie odottelen syyskokousta niin menen sinne ottaa selkoa mitä kaikkea täällä olisi meille.
Ja ehkäpä sitten haluaisin lisätä sitä kaikkea...valoa ja rakkautta.
kukkis

ViestiKirjoittaja LittleSun » 17 Loka 2010, 14:55

Laitoin siulle yv:n
LittleSun

ViestiKirjoittaja kukkis » 20 Loka 2010, 14:58

Kovasti on haku päällä edelleen mut ei vaan kuulu.
Pohdin meditaatioiltoja jos järjestäis ni ois kiva saada porukkaa kasaan.Omassa piirissä on nyt siis jo 2henkilöä täältä henkiseötä puolelta :)
Ihanaa sekin mut onko niitä koskaan liikaa?Yhdessähän me valoa lisätään enemmän ku yksistään big>3luv
kukkis

ViestiKirjoittaja Noelle » 20 Loka 2010, 16:43

Huhuu, täällä ollaan edelleen ;)

On muuten paikallisen henkisen yhdistyksen suhteen tukalat paikat kohta. Ko. yhdistykseen ei meinata saada jäseniä hallitukseen ja nykyinen puheenjohtajakin on luopumassa valtikastaan. Eli kiireen vilkkaa ko. syyskokoukseen, jotta saadaan uutta verta kehiin ja ideoita ja ettei touhu nyt ihan kokokaan lopu!
Noelle

ViestiKirjoittaja kukkis » 20 Loka 2010, 17:18

Olen tulossa...
Mietin vaan miten innolla ne niitä uusia tuulia ottaa mukaan?
YKsi kaveri jo ehdotti että ehdottaa kokouksessa miuta puheenjohtajaksi mut enhän mä ole vielä edes jäsen :)
Enkä välttämättä halua niin suurta lastia itselleni kun juuri sain itseni kasaan että jaksan töissä käydä.
Säkin siis vielä täällä pyörit.
Mulla elämä vei niin lujaa urapainotteiseksi että ei oikein kerennyt ylläpitämään mitään suhteita ja sitten olikin niin väsynyt että hyvä kun jakso sängystä nousta.
Nyt olen näistä jutuista ja kaiken kivan järjestämisestä saanut uutta energiaa.Sillä jos mie pääsen mukaan ni rupee mikkelissäkin tapahtumaan :o
kukkis

Seuraava

Paluu Foorumilaiset