Tervehdys kaikille!

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Tervehdys kaikille!

ViestiKirjoittaja Christine » 19 Loka 2010, 20:14

Löysin vihdoin tänne uudelle foorumille. Vanhalle sivustollekin muutaman viestin kirjoitin ja sitäkin aktiivisemmin muiden kirjoituksia lueskelin. Mutta esittäydynpä nyt minäkin tänne uuteen paikkaan!
Eli pienen perheen äiti täällä etsii elämänsä polkua, selityksiä lapsuudesta asti elämässä olleille asioille - ja alkaa niitä hieman jo löytymään. Olen viime vuosina ihastunut kiviin, keräilen niitä nykyään aktiivisesti ja tilailen netistä, milloin mistäkin :) Nautiskelen meditoimalla, silloin tällöin käymällä reikihoidossa sekä lukemalla kirjallisuutta. Lapsuudesta asti läsnä olleet hyvin merkityksekkäät unet sekä ns. valveunet ovat viime vuosina - ja etenkin ihan viime aikoina, saanut paljon selityksiä. En olekaan "hullu" ;) vaan etiäisiä ne todellakin ovat! Asioita kun alkaa paremmin ymmärtämään, saavat ne myös elämässä enemmän tilaa ja siten ovat aktivoituneet paremmin. Tästä saan kiittää lähelläni olevaa meedio ystävääni, joka omalla ymmärryksellään ja tukea antamalla on helpottanut minun paikoin kivikkoista polun kulkemista.

Suuria yllätyksiä viime kesän aikana oli pari onnistunutta viestin välitystä henkimaailmasta, jotka sain siis itse kunnian toimittaa vastaanottajalle. Se oli vaikuttava hetki minulle, sillä en voinut kuvitella, että MINÄKIN voisin osata jotain sellaista :) Toki sain tuolloin avustusta ja vahvistusta, eli täysin omillani en ollut, mutta siitä se lähtee :)

Ehdin vaihtelevasti kirjoittelemaan, perhe-elämä vie niin paljon aikaani, mutta sitäkin aktiivisemmin lueskelen muiden kirjoituksia :)
Christine

Re: Tervehdys kaikille!

ViestiKirjoittaja Sibylla » 19 Loka 2010, 22:07

Lampimasti tervetuloa foorumille! <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja Chevy » 20 Loka 2010, 19:41

Tervetuloa mukaan!
hu<g
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Arwen » 09 Marras 2010, 22:50

Tervetuloa! big>3luv
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open