VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Chinook » 29 Syys 2010, 09:26

Solara kirjoitti:Chinook, tervetuloa foorumille >33>> , sinulle tuli SHANTI

"Olen rauhan enkeli.Tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi."

Lisäviesti:"Olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.Sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.Olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaasi itseksesi ,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.Tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa,jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi."

"Kuten enkeleillä,sinullakin on kyky pysyä tyynenä,vaikka ympärilläsi myrskyäisi.Kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkään horjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla,tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.Pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttäsi.Pahin on nyt takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.Rauhaisa lopputulos odottaa sinua." :D

Kiitos Solara! <333 Liikutuin viestistä koska elämäni on juuri näin. Olin vähän jo ihmetellytkin että miksi vietän aikaa niin paljon yksin kärsimättä siitä..? :o big>3luv Lämmintä ja rakkaudentäyteistä syksyä Sinulle Solara! >>33>>
Chinook

ViestiKirjoittaja Odni » 01 Loka 2010, 10:10

Ihanainen Solara

Nostaisitko kortin, vahvistusta vailla olevalle asialle.

Kiitos ja Hyvää syksyä hu<g
Odni

ViestiKirjoittaja Solara » 01 Loka 2010, 20:13

Odni, sinulle tuli CRYSTAL

"Ole luottavainen ja toiveikas,sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä,vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Lisäviesti:" Toivon siemenet,jotka olet kylvänyt,alkavat versoa.Et kenties ole edes tietoinen tästä,koska siemenet ovat vastikään itäneitä ja versot vielä aluillaan.On tärkeää,että pysyt myönteisenä ja pidät toiveesi ja tavoitteesi kirkkaina mielessäsi .Vältä ihmisiä,jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa."

"On tärkeää tehdä joka päivä jotain - vaikka pieniäkin asioita - unelmiesi toteutumisen eteen.Puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla.Vakuuta itsellesi joka päivä,että olet jo tavoittanut unelmasi tai jopa ylittänyt ne.Ja mikä tärkeintä: pyydä enkeleiden apua päivittäin." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Erikx » 01 Loka 2010, 20:26

Hei Solara :)

Nostaisitko minulle, olen tienhaarassa ja hieman valoa ei olisi pahitteeksi :)

Kiios etukäteen big>3luv
Erikx

ViestiKirjoittaja Amar » 04 Loka 2010, 16:01

Nostaisitkos minullekin! Kiitos.... >33>>
Amar

ViestiKirjoittaja Miiuli » 04 Loka 2010, 21:22

Hei, saanko täältäkin viestin enkeliltä, mitä tahdotte minulle kertoa?
Miiuli >33>>
Miiuli

ViestiKirjoittaja baya » 12 Loka 2010, 13:17

hei, saisinko kortin. Työasiat mietityttää.
baya

ViestiKirjoittaja Chinook » 12 Loka 2010, 15:23

Saisinko kortin koskien koulutuspaikkaa..?
-kiitos- big>3luv
Chinook

ViestiKirjoittaja Solara » 15 Loka 2010, 19:49

Erikx, sinulle tuli CELESTE

"Onnellinen muutto uuteen kotiin tai työpaikan vaihdos on pian käsillä.Muutos tuo mukanaan uutta myönteistä energiaa."

Lisäviesti:"On muutoksen aika.Työskentelemme yhdessä muiden enkeleiden kanssa pitääksemme mielesi ja energiasi korkealla tämän elämänvaiheen aikana.Saattaa vaikuttaa siltä,että muutos vie paljon voimia,mutta kun toimit yhdessä enkeleiden kanssa,se voikin olla onnentäyteistä aikaa.Autan sinua löytämään uuden paikkasi ja tuen sinua kaikessa tarvittavassa.Avustan myös perheenjäseniäsi sopeutumaan muutokseen.Sinun tarvitsee vain pyytää!"

"Sinulta pyydän vain luottamustasi.Luota että Jumala ja enkelit löytävät juuri oikean paikan sinulle tässä maailmassa.Jos valitsemasi paikka ei osoittaudukaan oikeaksi,syynä on se,että sinua varten on jotain vieläkin parempaa.Odota ihmeiden käyvän toteen - ne mahdollistavat sen,että sinulla on varaa tähän muutokseen.Pysy myönteisenä,älä usko mielesi harhakuvitelmiin äläkä vajoa köyhyysajatteluun.Me tasoitamme tietäsi ja autamme sinua tapaamaan uusia ihmisiä,jotka valaisevat polkuasi." >33>>
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 15 Loka 2010, 20:04

Amar,sinulle tuli CRYSTAL

"Ole luottavainen ja toiveikas,sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä,vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Lisäviesti:" Toivon siemenet ,jotka olet kylvänyt,alkavat versoa.Et kenties ole edes tietoinen tästä ,koska siemenet ovat vastikään itäneitä ja versot vielä aluillaan.On tärkeää,että pysyt myönteisenä ja pidät tavoitteesi kirkkaina mielessäsi.Vältä ihmisiä,jotka kylvävät ympärilleen kielteisyyttä ja epäluuloa."

"On tärkeää tehdä tehdä joka päivä jotain - vaikka pieniäkin asioita - unelmiesi toteutumisen eteen.Puhelinsoitto,kirjeen kirjoittaminen tai oikean kirjan lukeminen pitää energiasi korkealla.Vakuuta itsellesi joka päivä ,että olet jo tavoittanut unelmasi ja jopa ylittänyt ne.Ja mikä tärkeintä: pyydä enkeleiden apua päivittäin." big>3luv
Solara

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu