Itsellä on ollu tämä sama kesästä asti kun aloin tutustua shamanismiin. Siitä lähtien minulla on ollut polttava halu saada oma rumpu. Itse tehtynä se tietysti olisi kaikista mieluisin vaihtoehto. Ongelmista ratkaisuihin, turhautumisista ensimmäisiin kumauksiin, katsoa lapsosensa kasvua risuista ja nahasta soivaksi ystäväksi. Kehikko/kehys on ainoa jonka kanssa itsellä ongelmaa kun haluan tehdä sen koivusta itse, mitenhän se onnistuisi?
EDIT: Jakke77 ehti näköjään ensin tuon kemin nahkatarvikkeen kanssa
Vanhan reikifoorumin ketjusta voi poimia myös jotain hyödyllistä:
http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewt ... ikifoorumiOmalla kohdallanihan rummusta tulee shamaanirumpu jonka vihin käyttöön, toki jos vain soittimeksi niin kyllähän sekin näillä ohjeilla onnistuu
Huomasin että sinäkin olet oulusta Aricia. Oulusta poronnahkaa saa torilta sellaisesta pienestä aitasta jossa myydään lappi-aiheista tavaraa. Paikka löytyy torin vasemmasta laidasta, kiikelinsaareen vievän tien vierustalta. Hinnoista en ole varma, mutta myyjä mainitsi että sieltä saa sopivaa poronnahkaa rumpukalvoonkin. Poron/hirvensarvia nyt saa varmasti monesta paikkaa (tuosta liikkeestä luulisi saavan myös). Lähden lappiin parin viikon päästä noin pariksi viikoksi, jos haluat voin sieltä sarven tuoda kapulaan/koristuksiin jos tarvetta on, pistä vain privaa niin otan sarven matkaan ja voin sen kiikuttaa vaikka kaupungilla sinulle