VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Amar » 28 Kesä 2010, 19:03

Viestejä enkeleiltä kortin jos saisin,kun palailet! <333
Amar

ViestiKirjoittaja Solara » 26 Heinä 2010, 19:09

Amar, sinulle tuli SERENA

"Olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli.Jumala pitää huolen siitä,että saat tarvitsemasi tuen.Pysy luottavaisena."

Lisäviesti: "Kaiken hyvän lhde on Jumala.Luovuta kaikki huolesi ja murheesi minulle,niin vien viestisi suoraan Jumalalle.Mitä vähemmän kannat huolta tilanteesta ,sitä enemmän voit vapautua ja ottaa avosylinvastaan ne lahjat,joita tuomme sinulle.Murehtiminen saa sinut sulkeutumaan ja sinun on vaikeampiottaa vastaan apumme: et joko huomaa tai torjut sen."

"Olet huolissasi,koska et tiedä,miten tulet saamaan tarvitsemasi rahan.Voit päästää irti näistä huolista luottamalla täysin Jumalan viisauteen ja huolenpitoon.Jumalan loputon luovuus tarkoittaa että taloudellinen tuki voi ilmestyä odottamattomista suunnista.Kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin ,tunteisiin ja ideoihin ,sillä ne ovat meidän tapojamme välittää jumalallista opastusta sinulle.Kun seuraat näitä henkisiä ohjenuoria saat kaiken tarvitsemasi kuin enkelin siivin - viipymättä ja varauksetta.Mitä rennommin ja luottavaisemmin pystyt suhtautumaan kaikkeen,sitä nopeammin pystymme toimittamaan nämä lahjat sinulle." <333
Solara

ViestiKirjoittaja nooa » 26 Heinä 2010, 21:49

Nostaisitko?
Luulin erään asian kuuluvan menneisyyteen mutta se astui uudelleen eteen..
Mitähän nousisi korteista? :)
nooa

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Elo 2010, 08:54

nooa, sinulle tuli SHANTI

"Olen rauhan enkeli.Tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi."

Lisäviesti: "Olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.Sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.Olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi. niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.Tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa ,jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi."

"Kuten enkeleillä ,sinullakin on kyky pysyä tyynenä,vaikka ympärilläsi myrskyäisi.Kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itseäsi etkä anna minkään horjuttaa sisäistä varmuuttasi,olet vakaalla pohjalla,tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.Kun saavutat sisäisen rauhan,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi.Pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttäsi .Pahin on nyt takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.Rauhaisa lopputulos odottaa sinua." <333
Solara

ViestiKirjoittaja Zera » 15 Elo 2010, 21:53

Solara,
Katsoisitko minulle viestin enkeleiltä?
Zera

ViestiKirjoittaja nooa » 21 Elo 2010, 19:45

Kiitos. big>3luv
nooa

ViestiKirjoittaja Solara » 23 Elo 2010, 14:16

Zera, sinulle tuli FIONA

"Olet pyytänyt apua enkeleiltä,joten ole avoin vastaanottamaan heidän opastuksensa.Sinä ansaitset kaiken tuen!"

Lisäviesti:" Olen iloinen, että olet pyytänyt apua Jumalalta ja enkeleiltä.Minä puolestani pyydän,että ottaisit apumme vastaan.Toisinaan näen sinun kamppailevan tilanteissa,jotka voisivat ratketa helpostikin,jos vain antaisit minulle merkin - rukouksen tai avunpyynnön - niin että voisin osallistua tilanteen ratkaisemiseen."

"Kun pyydät apuani,autan sinua mielelläni.Aiemmin olet estänyt minua toimimasta.Olet joko uskonut,ettet ansaitse tukeani tai että tarvittavien elämänmuutosten tekeminen olisi liian pelottavaa.Ota nyt apuni vastaan ja muista,että olen täällä helpottaakseni oloasi. Sinun on vain luotettava ohjaukseeni."

"Kiinnitä huomiota toistuviin ja voimakkaisiin mielikuviin,joita saat ajatusten,tunteiden tai näkyjen kautta.Se on Jumalan tapa viestiä minun kauttani sinulle.Me emme anna sinun epäonnistua.Kun seuraat opastustamme, sinulla on enkelten täysi tuki puolellasi." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja ikisielu » 23 Elo 2010, 15:03

Hei Solara, kun ehtinet, niin täältäkin pakasta kiitos >>33>>
ikisielu

ViestiKirjoittaja Sibylla » 27 Elo 2010, 11:08

Hei Solara!Nostaisitko kortin?Kiitos! >33>>
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja suvituulia » 27 Elo 2010, 11:44

Hei!

Nostaisitko minulle ja miehelleni kortit? Kiitos jo etukäteen :)
suvituulia

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu