UNIVERSAALI RAKKAUS ,henkisen kulkijan kortit

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: UNIVERSAALI RAKKAUS ,henkisen kulkijan kortit

ViestiKirjoittaja Warda » 03 Heinä 2010, 12:23

Nostaisitko minullekin? Kiitos jo etukäteen >>33>>
Elämä on nyt.
Warda

ViestiKirjoittaja Maisa » 12 Heinä 2010, 09:09

Kiitos Solara ja mukavaa lomaa. Osuipa taas niin osuva vastaus, että piti vähän aikaa istua ja sulatella. <333 KKK
Maisa

ViestiKirjoittaja Solara » 26 Heinä 2010, 20:11

sooda, sinulle tuli KARMA

Karmallisuus on tiiviisti sanottuna: sen minkä kylvät, sen myös niität.Kukaan ei ole meitä tuomitsemassa eikä syyttämässä teoistamme.Olemme itse itsellemme tuomareita ja jokainen kyllä itse tietää tekojensa hyvyyden ja pahuuden.Emme voi saada tekojamme anteeksi miltään taholta,emme edes itse Luojalta,koska silloin emme oppisi mitään.Niin kuin sanonta kuuluu: kantapään kautta ja virheistä opimme parhaiten.

Karmallisuus kulkee mukanasi elämästä toiseen ja niin kaikki teot saavat vastapainon aikanaan.Ehkä ei vielä tässä elämässä vaan muiden inkarnaatioiden aikana.Pitää todellakin paikkansa,että kaikella on kauaskantoiset vaikutukset.Karma on hyvin oikeudenmukainen ja ehdottomasti kaikille sama,se on Alkulähteen synnyttämä totuus ja näin ollen puhdas.Omalla hyvyydellä ja hymyllä voi pelastaajonkun päivän ja yleensä se poikii onnellisuutta monin verroin takaisin.Kun ymmärrät karman lain ja sen merkityksen ,elämällesi avautuu uusi tietoisuus. >33>>
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 26 Heinä 2010, 20:20

Warda, sinulle tuli ENKELIT

Ihanat,valovoimaiset Jumalan sylistä luodut olennot - niitä enkelit ovat! Ja kuinka he haluavat tulla meitä lähelle ja auttaa meitä tilanteeseen ja ihmiseen katsomatta.Sellaista pyyteetöntä rakkautta ja valovoimaisuutta maailman lapset kaipaavat.Enkelit vain odottavat,koska kutsumme heitä lähemmäksi itseämme ja kun he kuulevat hiljaisen avunpyynnön,he ovat valmiita olemaan aina ja ikuisesti kanssamme.

Enkelit ovat aina lähellämme ja he kulkevat varsinkin lasten rinnalla,mutta koska enkeleitäkin sitoo vapaan tahdon laki,he eivät voi puuttua elämäämme liikaa.Eivätkä he sitä teekään,mutta kun pyydämme apua ja käännymme heidän puoleensa ,he saavat tulla aivan lähellemme.Kaikki on kiinni meistä itsestämme.Antakaamme rakastavien enkelien tulla sydämiimme ja uusi valosilta kohti tulevaisuutta alkakoon.Pyydä,niin voit tuntea enkelin kosketuksen tai sitten hän antaa sinulle muiston itsestään. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja sooda » 27 Heinä 2010, 07:46

Rakkaudellinen Kiitos sinulle, Solara. >>33>>
Sain juuri oikean aiheen ajateltavaksi ja tunnusteltavaksi!

halein, sooda
sooda

ViestiKirjoittaja nooa » 27 Heinä 2010, 21:45

Hei!
Kiitos aiemmasta kortista, osui kohdalleen.
Jälleen tullut uutta mietittävää, mitähän nousisi kortista? :)
nooa

ViestiKirjoittaja Minna » 08 Elo 2010, 14:53

Minäkin pyytäisin nostoa kiitos. big>3luv
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Elo 2010, 10:10

nooa, sinulle tuli VAPAA TAHTO

Niin fyysisessä kuin henkimaailmassakin vallitsee vapaan tahdon laki: jokainen sielu voi toteuttaa omia polkujaan,muiden siihen puuttumatta,tai ainakin niin,ettei henkimaailma siihen puutu.Olemme syntyneet maapallolle vapaasta tahdostamme ja vapaina meidän on tarkoitus täällä kulkeakin.Ihminen on kuitenkin niin riippuvainen muista ihmisistä,että hänen on vaikea kulkea vapaana kuin taivaan lintu.Olemme niin kovin halukkaita sitomaan ja kahlitsemaan itsemme toisiin ihmisiin; hyväksytämme jopa itsemme muiden ihmisten kautta.

On aika kääntää ajatusradat omaan itseen ja todeta että olen arvokas ja riittävän vapaa ajattelemaan omista lähtökohdistani.Olen valmis kulkemaan henkisesti arvokasta polkua ja tuolloin hyväksyn itseni sellaisena kuin olen.Olen vapaa,eivätkä minua sido maalliset kahleet,ei ainakaan ajatustasolla.pyydän Arkkienkeli Mikaelia katkaisemaan turhat siteet vanhoihin,pinttyneisiin tapahtumiin ja asioihin.Samalla annan henkimaailman tulla itseäni lähelle ja annan heidän viisautensa koskettaa sydäntäni.Olen silti vapaa ja minua kahlitsevat vain omat rajoittuneet ajatukseni.Ajatukset ovat kuitenkin omiani. >33>>
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Elo 2010, 11:09

Minna, sinulle tuli LUOTTAMUS

Henkimaailma pyytää sinua luottamaan heidän tukeensa ja auttamishaluunsa.On päiviä,jolloin tuntuu,että kaikki menee pieleen.Noiden päivien tarkoitus on kuitenkin luoda kontrasti hyville päiville.Ellei olisi vertailukohdetta,olisi vaikea todeta asioiden todellista laitaa.oma henkinen aurinkosi nousee jokaisena päivänä,luota omaan vahvuuteesi ja siihen,että kaikella on oma merkityksensä ja siihen,että kaikki tapahtuu ajallaan ja niin kuin on tarkoitettu.Luota ohjaukseen,joka tulee korkeammilta tasoilta ja luota myös omaan voimaasi.

Luottamus on oikeastaan henkisen kulkijan työväline: silloin energiallasi annat kiitoksen auttajillesi ja osoitat,että kunnioitat heidän olemassaoloaan ja uskot myös siihen.Kun luottamusyhteys syntyy,kummatkin tahot - ihminen ja henkimaailma - voivat iloiten tehdä yhteistyötä.Mieti yhteyttäsi oppaisiin ja enkeleihin.Katsotko heihin luottavaisin silmin,oletko valmis heidän hienovaraiseen ohjaukseensa ja rakkauteensa? Kun vastaat kyllä,he ovat valmiita antamaan sinulle hienoja ja ainutlaatuisia oivalluksia suoraan taivaallisesta ytimestä. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Bellarosa » 14 Elo 2010, 00:50

Pyydän korttia, kiitos! hu<g
Bellarosa

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu