Terveyden Salaisuus

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Terveyden Salaisuus

ViestiKirjoittaja Jared » 14 Heinä 2010, 08:25

...löytyy Matteuksen Evankeliumista, 15 Luku, jae 11.
Jared

Re: Terveyden Salaisuus

ViestiKirjoittaja Faerie » 14 Heinä 2010, 11:37

:D
Malttaiskin olla aina hiljaa. :oops:
Faerie

ViestiKirjoittaja Jared » 15 Heinä 2010, 02:24

Ei tarvitse olla hiljaa. Monet "reagoivat" elämään, mutta siihen voi myös "vastata".

Reagointi on vain pinttynyt tapa. Vastatakseen elämän haasteisiin tarvitsee ajatella.

;)
Jared

ViestiKirjoittaja Faerie » 15 Heinä 2010, 06:59

Ja jos ajatukset sanoo ääneen?
Hmm,aina ei sano tai ajattelekaan kaunista,mutta jos ei ole edes "kaunista" tai "rumaa" vaan vain ajatuksia,totuuksia (minun totuus ei välttämättä ole jonkun toisen totuus,se on vain se miten minä koen)....

Onko eri asia reagoida spontaanisti ja suoltaa ulos saastunutta ilmaa?
Faerie

ViestiKirjoittaja Jared » 19 Heinä 2010, 10:40

On vain yksi totuus, kaikki muu on ehdollistettua ympäristön vaikutuksesta. (uskonnot, kielet, ravintotottumukset, kaveripiiri, harrastukset, yms.) Kaikki mitä suolletaan ulos, tulee takaisin jossain vaiheessa. On olemassa vain 2 E-motiota, Rakkaus ja se minkä koemme olevan sen vastakohta. Kumpi E-motio on pohjalla ratkaisee millaisena se takaisin tulee.

(E-motion = Energian liike)

On asioita mitkä ovat totta, individuaalisuus on spontaania, ei automatisoitua.
Jared

ViestiKirjoittaja cinnabea » 19 Heinä 2010, 23:27

Kiitos. Olen tässä pohdiskellut miten paljon opitut asiat estävät rakkautta toimimasta. Kun jotain hyvää meinaa tulla ilmoille niin usein lamaannun, varmaan siksi että olen oppinut että on parempi olla hiljaa kuin ... niin, mitä sitten, provosoida niitä muiden oppimia negatiivisia reaktiota rakkaudella? Hassu juttu. :roll:
cinnabea

ViestiKirjoittaja Jared » 15 Elo 2010, 23:33

cinnabea kirjoitti:Kiitos. Olen tässä pohdiskellut miten paljon opitut asiat estävät rakkautta toimimasta. Kun jotain hyvää meinaa tulla ilmoille niin usein lamaannun, varmaan siksi että olen oppinut että on parempi olla hiljaa kuin ...

Siinä on ikään kuin Realititeetin seinä, Energiavalli, tarvitaan Rohkeutta astua sen toiselle puolelle. Ne eivät välttämättä ole yksittäisiä asioita joita meille sattuu, kun todella astut ikään kuin toiselle puolelle tai tapahtumahorisontin toiselle puolelle, siitä asiasta tulee melkein kuin arkipäivää. Monet ihmiset jotka ovat HannuHanhia tietyissä asioissa, ovat sitä sen takia kun heidän ajatus/toimintamalli on aivan erilainen. Noita yksittäisiä tapahtumia alkaa tulla joka puolelta kun vain rohkenee astua sitä ensimmäistä kohti.

Rohkeus on MielenTila, sitä voi kultivoida, sitä voi säädellä miten vain tahtoo, kunhan on tottunut treenaamaan sitä että miten siihen MielenTilaan pääsee.

MaailmanKaikkeus järjestäytyy uudelleen kun menee yli tapahtumahorisontin. Paluu Tulevaisuuteen elokuvasarjassa on hyviä esimerkkejä, kuinka pieni asia muuttaa koko historian. (elokuva on fiktiota, mutta voimme suoraan nähdä Kausaalisuuden siinä)
Jared

Paluu Yleistä asiaa