Onhan se selvää Totuuden pilkkaamista ja vähättelyä jos uskotellaan muille että pitää oppia jotain. Eikö sensijaan voisi kuunnella Totuutta ja hyväksyä että se luo vain täydellisyyttä? Miksi Täydellisyydestä tehdään aina semmonen tumpelo luoja joka ei kykene tekemään luomuksistaan täydellisiä? Eikö sana ikuisuus sano mitään? Miksi aina luullaan, että ikuinen elämä alkaa siitä kun ensi olemme "kiltisti" tässä maailmassa niin palkintona on sitten se ikuinen elämä Luojan kanssa?
Miksei jo ymmärretä, että ikuinen todella tarkoittaa ikuista, muuttumatonta. Ei ikuiseen elämään voi päästä jollei siinä jo ole. Se on muuttumaton olotila jossa ei ole oppimista eikä irtipäästämistä. Kaikkeen tähän on jälleen syypäänä ego. Se uskottelee meille että olemme epätäydellisiä ja meidän täytyy etsiä ja oppia tullaksemme joksikin joita olemme olleet jo ikuisuuden.
Tuon matkustamisen kanssa on niinkuin kaiken muunkin tässä maailmassa...se on HARHAA, UNTA! Sillä ei ole kertakaikkiaan mitään merkitystä ikuisen elämän suhteen...[/quote]

Olen kayttanyt oppia sanaa, joka nayttaa 'hairitsevan' eli yritan kayttaa sanaa avata sydan ja puhdistaa se, niin osutaan ehka lahemmaksi oikeaa? Totuus tai se korkein on luonnut taydellisyyden…siina ollaan samaa mielta

Se, etta emme kaytammeko mita meille on annettu 'oikein tai korkeimman suunnitelman mukaisesti' niin se on toinen asia ja siksi esim. sairastumme. Meidan sydan on ikuinen, mieli ei:).
Jos sydammemme antautuu taysin korkeimmalle taman elaman aikana, niin meilla ei ole tarvetta enaa fyysiselle keholle. Tama fyysisen keho on annettu meille apuvalineeksi. Kyse ei ole 'kiltteydesta' ….kiltit ihmiset eivat ole paljoakaan lahempana korkeinta kun normaali keskimaarainen kansalainen….kyse on kuinka paljon han on avannut sydanta ja onko han valmis antautumaan taysin korkeimmalle….kuten sanoit, kaikki on tehty jo taydelliseksi, kyse on haluammeko olla yhta sen kanssa vai kiireisia meidan omien juttujen kanssa (Ego)…
Jos ymmarran oikein kirjoituksesi…luulen, etta suurin ero meidan ajatusmaailmasta on siina, etta mika meidan "ei fyysista" osista taytyy avautua ennen kuin paasemme pois tasta kierteesta?
Minun kasitykseni on, etta mielen taytyy sita haluata, mutta avautuminen tapahtuu sydamessa (spirituaalinen)