Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna
Frangipani kirjoitti:Jouni kirjoitti:Hartsu kirjoitti:TMutta kertokaa ihmiset, jotka annatte ymmärtää tietävänne "Totuuden" miten olette tähän ymmärrykseen päätyneet?
Hei Jouni, Itse oma 'tietaminen/oppiminen' ei todellakaan olet ns. synnynnainen tahan elamaan:) Taman tyyppiset aiheet eivat olleet minun kiinnostuksen aiheena ollenkaan.
N. 5 vuotta sitten menetin ilon ja hymyn taysin elamastani ja sen jalkeen 'erehdyin' Reiki Tummo kursseille, jossa meditoidaan ja avataan ja putsataan sydanta. Yhtena kurssin osa-alueena kaydaan kattomassa n. 20 entista elamaa, jotta ymmarramme, etta olemme olleet taalla 'ihmettelemassa' jo aeimminkin ja siina selviaa myos, miksi kayttaydymme, kuten kayttaydymme nyt. Myos monia traumoja pystytaan nailla regressioilla irrottamaan. Pitemmalla menessa opettajamme nayttaa meille myos muita paikkoja, jotka vain oma sydamme pytyy meille nayttamaan (eri tietoisuuden tasot)….Taalta minun opit ….Mika parasta tata kautta egoni vahvuus on selvasti pienentynyt ja rakkauden ja sisaisen sydameni ohjaus vahvistunut….ja elama hymyilee enemman kun koskaan ennen
Frangipani kirjoitti:Hei Jouni,
"Itse oma 'tietaminen/oppiminen' ei todellakaan olet ns. synnynnainen tahan elamaan:) Taman tyyppiset aiheet eivat olleet minun kiinnostuksen aiheena ollenkaan."
Taisin asetalla sanani hieman 'oudosti'…eli tarkoitin, etta en nuoruudessani ollut kiinnostunut energioista, maailmankaikkeuden rakkaudesta tai mihinkaan siihen liittyvasta…tyo ja muut veivat mukanaan ……kiinnostus syntyi vasta, kun elama ei enaa tuntunut miltaan ja hyvin negatiiviselta'
Toki meilla kaikilla varmasti on sisainen aani, joka etsii jotakin, mita emme ole viela loytaneet….Itse olen loytanyt Reiki Tummon kautta sydameni ja se tuntuu oikealta tielta….meditoinnin avulla se avautuu enemman ja enemman ja siten tunnen itseni rauhallisemmaksi ja iloisemmaksi joka paiva…enemman ja enemman….
Tunnen myos, etta meidan tie on jo maaritelty ja sydamen avautumisen avulla minun on helpompi seurata minulle maariteltya tieta…Egoni ei paase enaa niin kovasti valloilleen harhailemaan harhapoluilla….toki sita viela tapahtuu, mutta paiva paivalta vahemmnan….
En tieda selvensiko tama yhtaan vai sekoitinko selitystani viela enemman
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa