Valoisaa Juhannusta kaikille!

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Valoisaa Juhannusta kaikille!

ViestiKirjoittaja Rose » 19 Kesä 2013, 10:49

Valoisaa, riemullista Juhannusta kaikille big>3luv

Vietän aika hiljaista eloa itse ja samanlaista taitaa olla täällä foorumilla myös. Kun tämän avaa, tuntuu kuitenkin tosi hyvältä <333 Täällä ei ole ilmeisesti ollut vähään aikaan minkäänlaista kiistelyä yms., nykyinen rauhallinen ilmapiiri välittyy kävijälle.

Aktiiviet keskustelijat ovat luultavasti jossain Facebook-maailman syövereissä. Minä en vaan edelleenkään halua siihen maailmaan mennä mukaan. Tämmöisellä foorumilla on helpompi asettaa nettimaailmalle rajat, Facebook-juttu ... Siitä tulee minun mieleeni kuva, jossa tieto rajahtää käsistä, ympäri maapalloa. Hallitsemattomasti, lopullisesti.

Ennen vanhaan erakko on ollut henkilö, joka on asunut tiettömän taipaleen takana jossain korvessa ilman yhteyksiä ulkomaailmaan. No, nythän voi hyvinkin asua aivan korvessa, kunhan vaan hommaa vempeleitä avukseen niin saa kyllä yhteyksiä! Onkohan tämän sanan merkitys muuttumassa?! Olenko tavallaan jonkin sortin erakko, koska haluan pysyä kauenpana hektisestä netti yms.maailmasta. Kännykän numerokin taitaa olla suojattu. Kuulin jälkeen päin, että se esti kiusallisen puhelun minulle. Mikä oli tosi hyvä juttu :mrgreen:

Toki tekniikan kehittymisellä on hyvätkin puolensa. Justiinsa varasin netin kautta matkan ja olen löytänyt paljon tietoa lukemalla matkakertomuksia yms. hyödyllistä kohteesta. En siis mitenkään ole kehitystä vastaan :mrgreen:

Toivottavasti tämä foorumi pysyy edelleen pystyssä näinä Facebookin suuren suosion aikoina <333

Riemullista keskikesän juhlaa >>33>> Valon, Ilon, Rauhan ja Rakkauden energioita meille kaikille
toivottaa Rose
Kaikki virtaa
Rose

Re: Valoisaa Juhannusta kaikille!

ViestiKirjoittaja Maya » 19 Kesä 2013, 14:32

Kiitos Rose!

Ihanaa kyllä, että täälläkin vielä kuitenkin ihmisiä pyörii. Olen itse facebookissa, ja siellä näkyy jo monissa ryhmissä, että kaikenlainen häiriköinti on helpompaa kuin foorumilla. Keskustelut myös uppoavat nopeasti uusien alle. Foorumilla on aikaa pohtia keskusteluissa käytäviä asioita rauhassa ja palata niihin myöhemminkin.

Lisää keskustelua toki tännekin mahtuu! Rohkeasti vaan kirjoittelemaan! Teemme parhaamme, että täällä olisi turvallinen ilmapiiri.

Rauhallista juhannusta kaikille! big>3luv
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Chevy » 21 Kesä 2013, 14:25

Siunattua ja rentouttavaa Juhannusta kaikille -
sekä kiitos Sinulle, Rose.

En minäkään kaipaa facebookkia tai muita uudempia sosiaalisen vehtailun välineitä.
Net jotka tarvitsevat ja niitä kaipaavat, käyttävät - net kun eivät, eivät käytä.

Harmillista vain, että nykyään niin moni yrittäjä ja yritys, virastoista puhumattakaan,
lähtee mukaan sellaiseen, jonka puuttumisen pelkää haittaavan [yritys]toimintaa.
Onhan vielä nykyäänkin oltava vaihtoehtoja niille, joilla ei ole kiinnostusta tai ehkä
laitteitakaan uusimpien touhujen suoritukseen.
Itse netin käyttöhän on monilta osin tänään lähes välttämätöntä, tai muuten joutuu tilanteeseen,
jossa joutuu maksamaan monista tuotteista tai toiminnoista huomattavasti kalliimman hinnan.
Sääli, että siihen joutuvat usein juuri vähävaraisimmat yhteiskuntamme jäsenet!

Vanha kunnon foorumi siis olkoon rauhallisen, onnellisen ja toiveikkaan toiminnan
kehto.
Säilyköön se sellaisena!
rakkaudella,
Chevy
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Kimalainen » 21 Kesä 2013, 17:23

Minäkin tulen tänne aina välillä nauttimaan energioista. Kovin on hiljaista täällä kyllä. Kaunista kesäpäivänseisausta, ihanaa juhannusta! >>33>>
Kimalainen

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 21 Kesä 2013, 22:53

Kedollinen kukkia!
Saavillinen saunahetkiä!
Hyppysellinen hauskuutta!
Litra laulua!
Aimo annos aurinkoa!
Suven suloisuutta!

big>3luv Ihanaa Suvijuhlaa
Mantelinkukka

ViestiKirjoittaja Ametisti » 22 Kesä 2013, 07:44

Ihanaa juhannusta kaikille <333 >33>>
Ametisti

ViestiKirjoittaja maikkula » 22 Kesä 2013, 11:43

Valoisaa juhannusta kaikille!
Meilläpäin satelee hiljakseltaan just nyt.

Foorumi on mullakin ainoa keskustelupaikka.
En kaipaa kilpailua ja kisailua vaan rauhallista yhteisymmärrystä ja välillä tukea olemiselleni.
Siihen täällä on ollut mahdollisuus.

Kiitos teille kaikille tästä!

Maikku :)
maikkula

Paluu Yleistä asiaa