VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja romantikko83 » 19 Huhti 2013, 21:56

Nostaisitko minullekin kortin :D
romantikko83

ViestiKirjoittaja Solara » 02 Touko 2013, 19:19

romantikko, sinulle tuli ADRIANA
"Minä autan sinua löytämään vastaukset rukouksiisi.Seuraa polkua,jolle opastan sinua intuitiosi,ajatustesi ja uniesi kautta."
Lisäviesti: "Rukouksesi on kuultu ja olemme iloisia ,että olet pyytänyt apuamme.Kuten ehkä tiedät,voimme auttaa sinua vain,jos pyydät meitä.Enkelit vastaavat rukouksiisi opastaen ja johdattaen sinua seuraamaan korkeamman minäsi tahtoa."
"Kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin ja tunteisiin,uniin tai eläviin näkyihin.Ne ovat minun rakastavia viestejäni,jotka kehottavat sinua ryhtymään toimeen ja tekemään muutoksia elämässäsi.Olet turvassa seuratessasi tätä jumalallista ohjausta.Me enkelit toimimme yhdessä kanssai vastataksemme rukouksiisi." <333
Solara

ViestiKirjoittaja arkangelis » 27 Touko 2013, 09:16

Hei, vieläkö Solara nostat kortteja? Pyytäisin yhden..
T:arkangelis
arkangelis

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Kesä 2013, 20:56

arkangelis,sinulle tuli ADRIANA

"Minä autan sinua löytämään vastaukset rukouksiisi.Seuraa polkua ,jolle opastan sinua intuitiosi,ajatustesi ja uniesi kautta".

Lisäviesti: "Rukouksesi on kuultu ja olemme iloisia ,että olet pyytänyt apuamme.Kuten ehkä tiedät,voimma auttaa sinua vain,jos pyydät meitä.Enkelit vastaavat rukouksiisi opastaen ja johdattaen sinua seuraaaan korkeamman minäsi tahtoa."
"Kiinnitä huomiota toistuviin ajatuksiin ja tunteisiin, uniin tai eläviin näkyihin.Ne ovat minun rakastavia viestejäni ,jotka kehottavat sinua ryhtymään toimeen ja tekemään muutoksia elämässäsi. Olet turvassa seuratessasi tätä jumalallista ohjausta.Me enkelit toimimme yhdessä kanssasi vastataksemme rukouksiisi."

Tässä vielä Luonnonhenkikortti

Olen keijukainen Fiifel,rakastan kaikkea kaunista.Ota vastaan kukkaseppele,jonka olen sinulle energioissa luonut.Minä olen totta,aivan kuin sinäkin. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Luna » 23 Kesä 2013, 02:13

Kiitos, Solara! Aikaa on kulunut pieni tovi, mutta jälkeenpäin katsottuna nostamasti kortit, myös Yksisarvinen, sopivat minulle kuin nenä päähän big>3luv

Luna
Luna

ViestiKirjoittaja DeepBlue » 27 Kesä 2013, 13:17

Hei, Solara!

Nostaisitko kortin vaikeuksissa olevalle aikuiselle lapselleni?

t. DeepBlue
DeepBlue

ViestiKirjoittaja Rauha » 22 Syys 2013, 09:24

Hei, saisinko kortin..? >33>>
Rauha

ViestiKirjoittaja tiistai » 17 Loka 2013, 18:22

-
tiistai

ViestiKirjoittaja Annemaria » 28 Tammi 2025, 18:25

Hei!

Voisiko joku nostaa minulle kortin tähän hetken!
Kiitos!
Annemaria

Edellinen

Paluu Kortit ja muu palvelu