Kysymyksiä korteista, tietävämmiltä:)

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kysymyksiä korteista, tietävämmiltä:)

ViestiKirjoittaja orkidea » 22 Marras 2012, 12:06

Hei rakkaat kanssareikailijat!

Kävin voimaeläinkurssin jo hetkinen sitten ja olen etsinyt itselleni sopivia voimaeläinkortteja siitä lähtien. Olisi ihanaa, tärkeääkin saada eläinten johdatusta, heidän opetuksiaan elämään, kun oma olo tuntuu voimattomalta ja riittämättömältä. Tietäisittekö joku sattumoisin, mistä tuollaisen, mielellään Pohjois-Amerikan intiaanien oppeja mukailevan, niiden virtoja noudattelevan pakan voisi ostaa (esim. netin välityksellä)? Muutenkin olisin kiinnostunut, mistä olette omia korttejanne hankkineet. Suurkiitos, jos joku jaksaa vastailla, valoa muutenkin elämiinne.<3
orkidea

Re: Kysymyksiä korteista, tietävämmiltä:)

ViestiKirjoittaja Chevy » 23 Marras 2012, 19:55

Kaikenlaisia kortteja saa esoteerisen ja New Age-alan kirjakaupoista sekä alan messuilta, myös joistakin kiviä myyvistä liikkeistä.
Em kaupoilla on usein myös nettimyynti.
Seuraavat messut taitavat olla Minä olen -messut Espoossa helmikuussa.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Solara » 24 Marras 2012, 00:21

Hei Orkidea >33>>
Mulla on Voimaeläinkortit,jotka olen joskus ostanut Voi Hyvin lehden kautta. ne taitaa olla kyllä loppuunmyytyjä,ellei ole lisää tehty...
Mulla on myös Markku Backmanin Voimaeläimet kirja sekä Kanerva Vuoren Voimaeläimet oppaanasi. Voit itsekin tehdä kortit, leikkaa ohuesta pahvista tai kartongista kortteja,piirrä tai liimaa eläimen kuva ja sitten kirjasta katsot,mitä eläimestä kerrotaan... Ultra lehden kauttakin voi tilata,ehkä olisi ainakin englanniksi... netistä löydät tietoa .

Monet korttini olen tilannut Satu Kojoselta ,myös netin kautta.
Era Novasta olen myös tilannut sekä Luontaishoitola Auringosta. <333
Solara

ViestiKirjoittaja orkidea » 24 Marras 2012, 18:34

Suurensuuret, lämpimät kiitokset! big>3luv
orkidea

Paluu Kortit ja muu palvelu