Moi ikisielu,pitkästä aikaa
Sinulle tuli Negatiivinen energia
Tiedosta negatiivisen energian olemassaolo,sillä niin kuin on oikea ja vasen,on myös negatiivinen ja positiivinen energia.Vastakohdat tarvitaan,jotta pystyisimme peilaamaan jotakinasiaa vastakohtaansa.Henkinen kulkija kohtaa aina jossain määrin negatiivisuutta,sillä hänen ajatuksensa ja tunteensa testataan niin monin tavoin.Negatiivisen energian aseet ovat ihmismielelle mieluisat ja helposti saavutettavat ; negatiivinen puoli lupaa lepertäen kymmenen hyvää ja sata kaunista.Siksi sinun tuleekin suhtautua hyvin kriittisesti kaikkeen kuulemaasi ja etsiä vilpittömästi oma puhdas totuutesi.
On olemassa myös ihmisiä,joilla on hallussaan psykologisesti hyvin viisaat ja valtaanottavat energiat.He kertovat sinulle hienoja tulevaisuudennäkymiä ja lupaavat paljon,mutta kun kuuntelet sydämesi ääntä ,tiedät,ettei kukaan voi luvata sinulle kaikkea tuota; itsehän luot joka hetki oman tulevaisuutesi.Älä anna kenenkään ohjailla tunteitasi,ajatuksiasi ja tulevaisuuttasi.Sinulle riittää,kun illalla silmät sulkiessasi tiedät kulkeneesi oikeaa polkua,auringon noustessa luot itse taas omannäköisesi päivän.Anna negatiivisuuksien pyyhkiytyä pois olemuksestasi ja tee suojaus puhtaasta energiasta itsellesi.
Tässä sulle Arkkienkeli Rafaelin viesti:
ANNA HUOLESI MEILLE!
Tarpeeton stressi aiheuttaa terveyshuolia ja enkelit haluaisivat auttaa.Arkkienkeli Rafael on valmis vastaanottamaan ja muuntamaan kaikki terveyteen liittyvät pelkosi.Voit jättää pelkosi enkeleille monella tapaa: kirjoittamalla kirjeen,puhumalla heille ääneen,kertomalla tunteesi mielesi kautta Rafaelille,vetämällä syvään henkeä ja uloshengityksellä vapauttamalla huolesi Jumalalle ja enkeleille.
Rukous:" Rakas Jumala ja Arkkienkeli Rafael,olen valmis vapauttamaan pelkoni sinulle.Suo minun päästää ne täydellisesti irti,jotta voit täysin opastaa minua tilanteessani."
Muita merkityksiä: Pyydä useammin apua ( niin ihmisiltä kuin enkeleiltä) /puhu tunteistasi enkeleiden lisksi myös muille luotettaville henkilöille/käytä rentoutusmenetelmiä esim. hieronnan,meditaation,luontokävelyn tai joogan muodossa/luota että kaikki on hyvin!