Mitä pohdit juuri nyt?

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Mitä pohdit juuri nyt?

ViestiKirjoittaja Rose » 07 Marras 2012, 09:23

Millaisia tuulia, millaisia energioita/läksyjä/haasteita elämässäsi on juuri nyt? Onko hyviä vinkkejä/valosia ajatuksia, miten ongelmatilanteista selviää eteenpäin? Haluaisitko jakaa kokemuksia näin foorumin ketjussa? Haluaisitko kertoa jostain iki-ihanasta/hassusta tapahtumasta?

Foorumilla on valoisa, posiitinen energia, tänne on mukavaa piipahtaa kurkistamaan. Mutta aika hiljaista on, varsinaista keskustelua ei ole juuri nyt. Toisaalta, eihän aina ole sanottavaa. Joskus vaikkapa yhdessäolo rakkaan ihmisen kanssa on hiljaisuutta, sitä vaan nauttiin toisen läsnäolosta.

Foorumi on minulle edelleen tärkeä, pankissa ja sähköpostista piipahtamisen lisäksi ainoa säännöllinen osoite netissä. Facebook tuntuu nykyisin olevan monelle ykköspaikka nettimaailmassa. Minä en ole siellä ollenkaan, joten olen aivan ulkona siitä maailmasta :?: Hassua, myös yritykset tuntuvat olevan Facebookissa mukana, työpaikkani myös.

Valoa meille kaikille >>33>> Enkeleitä elämäämme big>3luv
Kaikki virtaa
Rose

Re: Mitä pohdit juuri nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 07 Marras 2012, 20:07

Minäkään en ole facebookissa enkä aio mennä.
Täällä käyn kurkkimassa useita kertoja viikossa, vaikka en itse aina kirjaudu sisään.
Tosi hiljaista vaikuttaa olevan, minustakin olisi mukava kuulla, mitä immeisillä on meneillään.

Omasta tilanteestani: olen tekemässä pari käännöstä englanninkielisistä reiki- ja energiakirjallisuudesta, tosin vain työkäyttöön eikä julkaistavaksi.
Frank Arjava Petterin uuden kirjan This is Reiki sain viime viikolla, mutta en ole ennättänyt vielä aloittaa sitä.
Aineistonkeruun tarkoitus on toisaalta uusia reikimanuaalit, opetella yleensäkin jotain uutta ja syventyä nyt paremmalla ajalla sellaiseen,
mitä olen aiemmin ennättänyt vain vilkaista suuntaa-antavasti.

Uudella asuinpaikkakunnallani on kivaa - tosi ihania ihmisiä, hyvä palvelu ja ihan toista koko elämänmeno kuin pääkaupunkiseudulla. Viihdyn,
ja kiitän joka päivä siitä, että saan olla täällä.

Esko Jalkas-toimintaankin on enemmän aikaa nyt. Olen ollut pari kertaa mukana kuntoutusryhmissä ja aion osallistua tulevaisuudessakin silloin kun
on mahdollista.

Aurinkoisia talvienergioita,
kaikkea hyvää kaikille,
rakkaudella Chevy >>33>>
+
Viimeksi muokannut Chevy päivämäärä 26 Marras 2012, 10:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja hannele » 07 Marras 2012, 21:05

Hei jotenkin tulin lukemaan näitä sivuja en ole käynyt täällä hetkeen.Olen välillä lueskellut muita juttuja tutkinut itseäni ja kaikistä tärkein olen kohta käynyt reiki3 loppuun joulukuussa saan tokarin.Täytyy sanoa,että reiki3 on parasta mitä on minulle tapahtunut.Muistan,kun aloitin tämän henkisen tien paljon on tapahtunut mutta vain positiiviseen suuntaan.Kyllä tuo fb ehkä vetää ihmisiä siellä on kaikki mahdollinen itse käyn vain muutamalla sivulla ja astrologia kiinnostaa myös.
Jos ajatellaan aika sykliä niin 7 vuotta tulisi kaiken alusta alkaako uusi jakso ensi vuonna ehkä reiki3 laittaa uusia tuulia elämääni.
Mennään päivä kerrallaan hetki hetkenä mukavaa joulun odotusta.
Hannele big>3luv
hannele

ViestiKirjoittaja Frangipani » 08 Marras 2012, 12:37

Hei,

Pitkasta aikaa kirjoittelen myos. Facebookia lueskelen myos, silla sielta pystyy lukemaan, mita laheiset touhuavat ja "tuntevat" sisallaan:)

Itse kosketan talla hetkella monen ihmisen niita ns. heikkoja kohtia ja koitan saada heidat ymmartamaan, etta heidan paha olonsa on heidan omaa aikaansaannosta. Jannittaa aina loputulos tai heidan reaktionsa , mutta naen myos paljon positiivisia muutoksia, silla heidan sydamensa kuitenkin tietaa, etta kaikki on heidan omaa aikaansaannosta (ilman, etta sita tarvii heille kertoa:))

Yksi hienoista kokemuksista oli myos lapseni paraneminen pahasta viruksesta, joka myllasi koulussa. Suurin osa oppilaista joutui antibioottikuurille ja ovat vielakin kipeina....minun tytar parani Reikin avulla...oliko kyse samasta viruksesta tai ei, mutta hieno kokemus.....niin kiitollinen:)) <333
Frangipani

ViestiKirjoittaja Maya » 08 Marras 2012, 22:51

Kiitos Rose. :)

Minä voin paremmin kuin vuosiin, sekä henkisesti että fyysisesti. Tunnen nyt asuvani siellä missä minun kuuluukin ja moni asia on hyvin. Olen kauhean kiitollinen elämästäni. Tuntuu ihan uskomattomalta, että vielä vuosi sitten sairastin vakavasti ja nyt olen näin hyvinvoiva! En jaksa enää dramatisoida asioita, enkä mennä mukaan tunneryöpytyksiin. Elän päivän kerrallaan ja yritän opetella kuuntelemaan sisintäni yhä paremmin. Olen hidastanut tahtia ja oppinut nauttimaan lapsen kanssa kotona olosta. Oloni myös heijastuu suoraan lapsesta. Hän on kaksivuotiaaksi todella rauhallinen ja aurinkoinen, ja sanoo usein rakastavansa meitä. big>3luv
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Jared » 09 Marras 2012, 16:30

Kimalaisen Lentoa, 300 biittiä minuutissa... :lol:
(20 nuottia sekunnissa) Se pitää nähdä ensin mielessä
jotta sen voi soittaa.
Jared

ViestiKirjoittaja maikkula » 10 Marras 2012, 09:39

Kiitos kysymästäsi!
hu<g
Juuri nyt on hyvää ja sanoisin voimaantunutta oloa itsellä vaikka poikani huono olo, josta olen toisaalla kirjoittanut, koko ajan onkin mielessäni. Jotenkin olen kai viimein hyväksynyt sen, että hän elää omaa elämäänsä enkä voi tällä hetkellä tukea häntä sen enempää kuin teen.

Itseasiassa minä olen miettimässä vielä uutta käännettä nykyisellä urallani, mutta toisaalta kun nykyinen työelämäni jo alkaa kääntyä ikäni vuoksi vähitellen päätepisteeseen en oikein tiedä. Viitsiikö sitä laittaa hakemuksiakaan sisään?

Se toinenkin vaihtoehto, vähittäinen rauhoittuminen ja luovuttaminen kiireestä ja menosta, sekin houkuttelee. Olisin kotona ja jos rahaa liikenee, matkustelisin vähän ja hoivaisin lapsenlapsiani ja olisi aikaa kaikkeen siihen, mistä nykyisin vain haaveilen ja mitä toteutan lomillani.

Elämä jatkuu...
big>3luv
Lämmöllä: Maikku
maikkula

ViestiKirjoittaja kajastus » 12 Marras 2012, 20:21

Moi! Mulla on mielenpäällä ollut lauantainen suunnittelematon tapaaminen tuntemattoman Ukin kanssa. Hän pysäytti minut tienposkeen kun olin pyörällä liikenteessä. Hän oli eksynyt matkalla kaupasta kotia. Edellinen kulkija oli kuulema ollut arveluttavaa nuorisoa, itse tuumin josko on apua minustakaan kun en kylää niin tunne. Kävelimmä sitten kantamukset pyörän kyydisä muutaman mutkan kautta kotia asti. Tuumin vain Ukille, etten jätä häntä puolitiehen kun huolihan mulle nousee muuten. Niin, pohdin muistia. Kuinka se toimii välillä hyvin, toisinaan erinomaisesti ja sitten jokupäivä ihan noin vain ei toimikkaan.

Ja nyt kun tätä juttuvirtaa selasin niin tuo kimalaisenlento ja 20 nuottia sekunnissa pistää pohtimaan sorminäppäryyttä. melkonen vauhti.
kajastus

ViestiKirjoittaja Rose » 12 Marras 2012, 21:06

Tosi ihanaa kun niin moni on kommentoinut big>3luv

Itse koin viikonloppuna rajun, mutta onneksi lyhyen oksennustaudin (näin tätä vaivaa meillä päin kutsutaan, lieneekö sillä hienompikin nimi :mrgreen: ).

Huono olo oli uskomattoman paha. Päänsärkyä ei ollut, mutta voimakas huimaus. Huone tuntui pyörivän, hassusti pyörimissuunta vaihtui loppua kohti. Sisältä nousi ajatus, että jokin chakra toimii holtittomasti. Ainoa, joka helpotti hetkeksi pyörimistä, oli oksentaminen. Niinpä pötkötin pesuhuoneen lattialla yökkäämisen välillä, koska en kerta kaikkiaan pystynyt menemään sänkyyn, huimaus paheni, taas juoksu yökkäämään jne. Koko juttu oli kuitenkin ohi muutamassa tunnissa. Ja sain kyllä myös reikiapua, kaukohoitona ystävältä ennen kuin pystyi itse lähettämään. Ja enkelit pyysin avuksi myös. KKK <333

Ajatuksissani yhdistin tapahtuman siihen, että lähestymme maagista päivää 21.12.1012 ;) arvelen, että josko vaikka jotain muutosta jo tapahtuu ja minulla kroppa on koko ajan kestämisen rajoilla henkisissä asioissa. esim Reconnection ei sovi minulle ollenkaan, kun siinä energia tulla jysähtää aivan yhtä äkkiä (niin, että heikonpia hirvittää :mrgreen: ).

No, tämä on vaan yksi ajatus siitä, miksi sairastin pikaisen oksetustaudin!
Kaikki virtaa
Rose

ViestiKirjoittaja KeeperOfBirchhill » 14 Marras 2012, 15:57

En tiedä mistä tämä tunne tuli, mutta se oli pakko kirjoittaa:

Sanotaan, ettei yksi ihminen voi muuttaa maailmaa.
Kukaan ei ole sanonut, ettei kaksi tai useampi voi.
Miten käy jos yhdistetään yksilöiden voimat?
Reikiä maailman muutokselle, meille kaikille parempaan suuntaan.
Ja sille, että saamme yhä useamman liittymään tähän muutokseen.
Yksinkertainen toive:
Maailman positiiviselle muutokselle, kaikkien ihmisten hyvinvoinnille, luonnon hyvinvoinnille, lähimmäisen rakkaudelle. Tapahtukoon niin kuin on hyväksi ja sallittu.

Huom: Jos tunnet jotain negatiivistä tätä tekstiä kohtaan esim. juu juu taas yksi maailman parantaja liikenteessä.
Jos näin, niin vaihda maailman parantajan paikalle väsynyt jahkailija
KeeperOfBirchhill

Seuraava

Paluu Yleistä asiaa