Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Portobello kirjoitti:No tässäpä tälläinen persukysymys.
Auroissa lienee jokin perussävy (kuten indigoilla). Ajattelen sen olevan sielun väri. Auran väri kuitenkin vaihtelee tunteidemme, väsymyksen, sairauden jne mukaan.
Miten nämä erottuvat toisistaan?
Jos näen esim punaista ihmisen ympärillä, mistä tiedän, onko kyseessä auran perusväri vai hetkellinen stressin tai vihan aiheuttama väri?
Portobello kirjoitti:Toinen kysymys; miten pysyviä/hyödyllisiä tulkintoja voi auravärien perusteella tehdä, juuri edellä manitutsta syystä? Jos minulla on hetken aikaa viheää kurkun ympärillä, niin mitä siitä voi tulkita?
Vai onko kaikilla aina samat värit samoissa paikoissa ja tulkinta tehdään niiden voimakkuuksien mukaan?
Itse saan joskus selvätietoa ihmisestä keskittymällä hänen auraansa, mutten ole innostunut harjoittelemaan auran näkemistä, juuri siksi, etten osaa tulkita näkemääni.
Meillä on kaikki aistit käytössä aurojen havaitsemiseen. Mitä useampaa pystyy käyttämään, sitä useampi työkalu on käytössä. Kaikkien työkalujen käyttöä voi harjoitella. Vaikka et osaisi heti tulkitakaan, mitä jokin väri tarkoittaa, antaa se viestiä alitajuntaasi.Portobello kirjoitti:Kolmaskin nousi mieleeni; näetkö ihmisten auroista, jos he tuntevät vetoa toisiinsa? Miten suhtautuisit, jos näkisit miehesi auran muuttuvan viehtäävän naisen seurassa? Tai jos jonkun aurassa tapahtuisi "kiukkumuutos" lapsesi itkiessä julkisella paikalla? Tekeekö aurojen näkeminen elämästäsi joskus haasteellisempaa?

Chevy kirjoitti:Maya, kerrotaanko kirjassasi, miten voi opetella näkemään auran?
Itse en niitä näe.
Olen tuuminut, onko kyse siitä, että en peruslahjakkuudeltani ole erityisen visuaalinen, vaan enemmän auditiivis-kinesteettinen, joskin jossain määrin selvänäköinen.
Oletko tutkinut, onko noilla ominaisuuksilla merkitystä auran näkemisessä?
Tai liittyvätkö selvänäköisyys, -kuuloisuus ja -tuntoisuus auran näkemisen kykyyn?
Sellaisesta olisi kiinnostavaa saada lisätietoja.

KKK 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa