Energioiden mittaus oskilloskoopilla

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Energioiden mittaus oskilloskoopilla

ViestiKirjoittaja Samppa » 12 Syys 2012, 11:20

Hei!

Ajan kuluessa olen huomannut, että omien energioiden lisääntyessä tuppaavat monet mielenkiintoiset ilmiöt lisääntymään. Yksi näistä tuntuu olevan oman sähkömagneettisen kentän kasvu ja voimistuminen. Esim. kompassi alkaa hoidon jälkeen kääntyillä kädessä aivan vikasuuntaan riippuen kummassa kädessä ja millä puolin kehoa sitä pitelee. Monen sähkölaitteet, kuten loisteputket rätisevät, kännykkäyhteydet katkeilevät yms. Staattinen sähkö lisääntyy yms.

Onko kukaan kytkenyt itseään laajakaistaiseen oskilloskooppiin ja seurannut minkäläistä ja millä taajuusalueella esiintyvää informaatio välittyy hoitojen aikana?

T. Samppa

Ps. Olen vain konepuolen insinööri :ugeek: , joten näistä hienosähköpuolen asioista olisi kiva kuulla ihan kansanomaisin termein...
Samppa

Re: Energioiden mittaus oskilloskoopilla

ViestiKirjoittaja Darija » 17 Syys 2012, 09:49

Moi!!

Kivaa, kun jotain muutakin kiinnostaa tää teoreettinen puoli :D
(Mä olen myös koneinssi ja naimisissä sähköinssin kanssa (huh!!! :lol: ) )
Kerran mitattiin mieheni jollain härvelillä näitä sähköjuttuja. Kun laitoin Reikin virtaamaan, niin oma resistanssini pieneni, siis virtaa vastustava tekijä. Pidin mittarin antureista kiinni; toinen toisessa kädessä, toinen toisessa.
Oli silloin vähän kiireinen hetki, emmekä ehtineet paneutua asiaan tarkemmin. Ehkä sitten joskus... Ilmoittelen tänne, kunhan olemme uusineet empirisen kokeemme! :lol: :lol:
Darija

Paluu Musiikki, ääni ja energia