Kirjoittaja Chevy » 24 Kesä 2012, 10:13
Olen tavoittanut joitakin entisiä elämiäni chakrojen puhdistuksen aikana,
joitakin muun energiahoidon aikana ja eräiden kanssa olen päässyt kosketuksiin meditaation kautta.
Takavuosina kävin myös kurssin, jolla saatua oppia voidaan hyödyntää menneisyyttä kartoitettaessa.
Joskus useita vuosia sitten oli telkassa tanskalainen ohjelma, jossa ihmiset keskittyivät silmät peitettyinä ajattelemaan
menneisyyttä ja kertoivat aistimastaan ääneen prosessin ohjaajalle, joka teki muistiinpanoja. Koehenkilö sai myös halutessaan
piirtää karttaa tms. näkemästään. Jotkut koehenkilöt pääsivät yhteyteen menneisyytensä kanssa, mutta asioita ei voitu täsmällisesti
todistaa. Kenties hätkähdyttävin oli henkilö, joka pystyi kertomaan saksalaisen kaupungin rakennuksista todistettavia asioita, jopa
tiettyjä puhelinnumeroita, jotka olivat varmistettavissa.
Muistaako kukaan ohjelmaa?
Kerrotaan, että lapset hyvin nuorina muistavat selkeästikin menneisyyttään - kunnes aikuiset kieltävät heitä höpöttämästä ja puhumasta roskaa.
Olen itse ollut siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minun suutani ei ole aktiivisti tukittu niissä asioissa. Kuitenkaan en muista asioita lapsuuteni kautta. Intiassahan, missä asioita ei suljeta pois, kerrotaan havaitun, että lapsi tiukasti inttää, että nykyisen elämän vanhemmat eivät ole hänen oikeat vanhempansa, ja haluaa itsepäisesti "mennä kotiin". Kun sitten "kotiin" on menty, on löydetty perhe, jolta on joitakin vuosia aiemmin kuollut juuri tämän lapsen kaltainen jälkeläinen.
Olen myös itse ohjannut hoidettavillani prosessia, jonka avulla on ollut tarkoitus tavoittaa aiempia elämiä.
He ovat kertoneet eri tilanteista ja henkilöistä. Todentaminen nykyisen kautta ei ole ollut mahdollista.
Ainakin on osoittautunut, että hoidettavilla on tällöin ollut tarve kohdata menneisyytensä - entisten elämien
henkilöillä on ollut jotain kerrottavaa ja opetettavaa.
60-luvulla, jolloin alkoi populaarikulttuurin kannattama ja vauhdittama, aiemmasta murroksesta poikkeava nuorison kuohunta,
sanoi joku filosofi, että nuoret ovat siksi niin levottomia, että he ovat maailmansotien aikana eläneitten ja kärsineitten vainajien reinkarnaatioita...
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "