tässä mielenkiintoisia Mayojen ennustuksia Drunvalo Melchizedekin kertomana (suomennettu vapaasti YouTubesta The Maya Of Eternal Time)
Mayojen oman kylänvanhimpien konsulaatin - joka on ollut hiljaa viimeiset 527 vuotta - mukaan 21.12.2012 ympärillä on 78 vuoden aikaikkuna. Heidän mukaan ei ole todennäköistä, että Mayojen profetia toteutuisi täsmälleen 21.12.2012, vaan milloin tahansa tämän aikaikkunan sisällä.
Aikaikkunan on tulkittu alkaneen 24.10.2007, jolloin aurinkokunnassamme Holmes komeetta kirkastui hetkeksi, jolloin se tuli aurinkoa suuremmaksi. Se merkitsi Hopi-intiaaneille (jotka ovat Maya-intiaanien jälkeläisiä) sininen tähti profetiaa.
Mayojen mukaan 20072015 on aikaikkuna, jolloin ajan loppu profetian toteutuminen alkaa. Mayojen profetia sisältää onnettomuuksien lisäksi paljon myönteistä, itse asiassa koko profetian sydän on täynnä valoa, vaikka länsimaalaiset tutkijat ja jotkin mayat ovat tuoneet profetian tulkinnoissaan esiin pääasiassa vain onnettomuuksiin liittyviä asioita.
1) Mayojen profetian mukaan Maan pyörimisakseli tulee siirtymään.
Yhden teorian mukaan Maan pyörimisakselin siirtyminen uuteen paikkaan kestää noin 20 tuntia. Tieteen mukaan pyörimisakselin muutosta edeltää aina magneettisten napojen vaihtuminen, jonka aikana Maan magneettikenttä katoaa hetkeksi joko osittain tai kokonaan. Edgar Caycen ja joidenkin teoreettisten laskelmien mukaan Maan pyörimisakselin keskus siirtyy 1617 astetta jonnekin Venäjän suuntaan.
2) Muutoksen aikana tulee noin 30 tunnin pimeys, jolloin kaikki menee mustaksi. Tällöin kannattaa olla paikoillaan ja rentoutua, muutosta ei tarvitse pelätä. Monet ihmiset kuolevat, koska eivät tiedä mitä on tapahtumassa ja alkavat pelkäämään.
3) Kun muutos on tapahtunut ja on jälleen valoisaa, ihmisten täytyy aluksi selvittää millaisessa ilmastossa he ovat. Ilmasto voi olla tosi kylmä tai kuuma riippuen uudesta maantieteellisestä sijainnista.
Suuresta muutoksesta selvitäkseen täytyy kuunnella sydäntään. Vanha ajanjakso tulee loppumaan ja uusi ajanjakso tulee alkamaan. Siirrymme rauhan, tasapainon ja harmonian maailmaan. Tietoisuudessa siirrymme päästä sydämeen, jolloin erillisyyden tunne (kaksinainen egotietoisuus) katoaa ja tunnemme läheistä yhteyttä kaikkeen elämään. Sinä olet toinen minä ja minä olen toinen sinä. Tästä tulee hyväksytty ja normaali tila.
Mayojen mukaan kaikki löytävät tiensä perille tavalla tai toisella - toiset helpommin toiset vaikeammin. Muutoksen aikana ja sen jälkeen täytyy vain elää sydämestä tulevasta värähtelystä. Tämä värähtely on täydellisessä sopusoinnussa Maan, Auringon ja Universumin sydämen kanssa. Kun opimme elämään tässä värähtelyssä, Maa-äiti varmistaa, että fyysinen elämämme jatkuu muutoksen jälkeenkin uudessa maailmassa.