Mayojen 2012 ennustuksia

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Mayojen 2012 ennustuksia

ViestiKirjoittaja Ville » 15 Kesä 2010, 09:42

Hei,

tässä mielenkiintoisia Mayojen ennustuksia Drunvalo Melchizedekin kertomana (suomennettu vapaasti YouTubesta The Maya Of Eternal Time)

Mayojen oman kylänvanhimpien konsulaatin - joka on ollut hiljaa viimeiset 527 vuotta - mukaan 21.12.2012 ympärillä on 78 vuoden aikaikkuna. Heidän mukaan ei ole todennäköistä, että Mayojen profetia toteutuisi täsmälleen 21.12.2012, vaan milloin tahansa tämän aikaikkunan sisällä.

Aikaikkunan on tulkittu alkaneen 24.10.2007, jolloin aurinkokunnassamme Holmes komeetta kirkastui hetkeksi, jolloin se tuli aurinkoa suuremmaksi. Se merkitsi Hopi-intiaaneille (jotka ovat Maya-intiaanien jälkeläisiä) sininen tähti profetiaa.

Mayojen mukaan 20072015 on aikaikkuna, jolloin ajan loppu profetian toteutuminen alkaa. Mayojen profetia sisältää onnettomuuksien lisäksi paljon myönteistä, itse asiassa koko profetian sydän on täynnä valoa, vaikka länsimaalaiset tutkijat ja jotkin mayat ovat tuoneet profetian tulkinnoissaan esiin pääasiassa vain onnettomuuksiin liittyviä asioita.

1) Mayojen profetian mukaan Maan pyörimisakseli tulee siirtymään.

Yhden teorian mukaan Maan pyörimisakselin siirtyminen uuteen paikkaan kestää noin 20 tuntia. Tieteen mukaan pyörimisakselin muutosta edeltää aina magneettisten napojen vaihtuminen, jonka aikana Maan magneettikenttä katoaa hetkeksi joko osittain tai kokonaan. Edgar Caycen ja joidenkin teoreettisten laskelmien mukaan Maan pyörimisakselin keskus siirtyy 1617 astetta jonnekin Venäjän suuntaan.

2) Muutoksen aikana tulee noin 30 tunnin pimeys, jolloin kaikki menee mustaksi. Tällöin kannattaa olla paikoillaan ja rentoutua, muutosta ei tarvitse pelätä. Monet ihmiset kuolevat, koska eivät tiedä mitä on tapahtumassa ja alkavat pelkäämään.

3) Kun muutos on tapahtunut ja on jälleen valoisaa, ihmisten täytyy aluksi selvittää millaisessa ilmastossa he ovat. Ilmasto voi olla tosi kylmä tai kuuma riippuen uudesta maantieteellisestä sijainnista.

Suuresta muutoksesta selvitäkseen täytyy kuunnella sydäntään. Vanha ajanjakso tulee loppumaan ja uusi ajanjakso tulee alkamaan. Siirrymme rauhan, tasapainon ja harmonian maailmaan. Tietoisuudessa siirrymme päästä sydämeen, jolloin erillisyyden tunne (kaksinainen egotietoisuus) katoaa ja tunnemme läheistä yhteyttä kaikkeen elämään. Sinä olet toinen minä ja minä olen toinen sinä. Tästä tulee hyväksytty ja normaali tila.
<333
Mayojen mukaan kaikki löytävät tiensä perille tavalla tai toisella - toiset helpommin toiset vaikeammin. Muutoksen aikana ja sen jälkeen täytyy vain elää sydämestä tulevasta värähtelystä. Tämä värähtely on täydellisessä sopusoinnussa Maan, Auringon ja Universumin sydämen kanssa. Kun opimme elämään tässä värähtelyssä, Maa-äiti varmistaa, että fyysinen elämämme jatkuu muutoksen jälkeenkin uudessa maailmassa.
big>3luv

Re: Mayojen 2012 ennustuksia

ViestiKirjoittaja Justin » 15 Kesä 2010, 11:15

hrrr.. :lol: kylmät väreet. en malta odottaa pelottaa hieman koska tutuista kukaan ei usko tuohon millään lailla.
mutta toivo ja rakkaus voittaa kyllä pelon. big>3luv big>3luv
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin

ViestiKirjoittaja Arwen » 15 Kesä 2010, 11:57

Tämä on kyllä mielenkiintoinen aihe.Olen lukenu tästä ja kattellu joitain dokumenttejakin.Tosin niissä dokumenteissa on ollu myös pelon lietsomista, mutta koitan jättää ne kohdat huomiotta.
Minunkaan lähipiirissä ei näistä asioista puhuta sen kummemmin kuin ehkä huvittuneena jonku kommentin on joskus joku sanonu.Esikoisen kanssa olen näitä dokumentteja katsonu ja ihan vähän juteltu.En ole varma, mitä hän todella ajattelee asiasta.Muttei vaikuta pelokkaalta.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 15 Kesä 2010, 18:58

tää 2012 onkin yks mielenkiintosimmista jutuista mitä on tulossa. kaikkihan tajuaa että se liittyy avaruuteen aika paljon ja esimerkiksi tuo pimentyminen voisi johtua pitkästä auringonpimennyksestä jonka muut planeetat aiheuttaa.
allekirjoitus
Jakke77

ViestiKirjoittaja Arwen » 15 Kesä 2010, 21:33

Mua jäi tuo pimennys mietityttämään.Niin tosiaan voisiko se olla tuolainen kuin Jakke sanoi?Mutta miksi sen sanotaan kestävän 30 tuntia?Ja se että eiköhän se sitten osata sanoa etukäteen, että tämmöinen pimennys tulee?
Ihan tieteellisetkin tulkinnat kiinnostais kovasti, että miten hommelit menee maapallolla sitten kaiken tuon myllerryksen/muutoksien aikana.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

ViestiKirjoittaja Ville » 16 Kesä 2010, 11:06

Katselin lisää mielenkiintoisia ennustuksia/tulevaisuuden mahdollisuuksia. Seuraavassa vapaata suomentelua videosta 2012: Prophecies From The Heart.

1) Golf-virran heikkenemisen myötä Pohjois-Eurooppa kylmenee reilusti. Talvet tulevat olemaan tosi kylmiä ja kesälläkin ilmasto voi olla kuin talvella, toisin sanoen Pohjois-Eurooppaan voi tulla uusi jääkausi. Tutkimuksissa on jo havaittu Golf-virran ja kaikkien muidenkin suurten merivirtojen heikkenevän. On mahdollista, että olemme uuden globaalin jääkauden kynnyksellä.

2) Rossin jäähyllyn hajoaminen voi nostaa merenpintaa yli 4 metriä. Rossin jäähylly on Etelämantereen suurimpia jäähyllyjä. Jos tämä jäähylly liukuu nopeasti mereen, se nostaa valtavan tsunamin, joka aiheuttaa paljon tuhoa.

3) Mayat tietävät, että suuret muutokset ovat tulossa, kuten he ovat ennustaneet. Alkuperäiskansojen mukaan olemalla sydämessään tietyllä tavalla yhteydessä Maa Äitiin ja Taivaan Isään, suurten muutosten keskellä voi olla huoletta, sillä Maa Äiti pitää huolen siitä, että sydämen värähtelyissä elävät ihmiset pysyvät hengissä. Tämä on suuri salaisuus, joka on tunnettu aikaisemmin. Elämällä sydämestään käsin ihmiset ovat kyenneet muuttamaan maailmaa ympärillään.

Sydämestään käsin eläminen tarkoittaa pyyteettömän rakkauden todeksi elämistä. big>3luv

Ennustuksen mukaan elämme innostavia aikoja. Tulemme kohtaamaan asioita, joita meidän on vaikea edes kuvitella. On tapahtumassa ihmeellinen muutos. Muista, että olet läheisessä yhteydessä Luojaan. Sinua ei tulla jättämään taakse. Olet tärkeä universumille, itse asiassa tämä universumi ei voisi olla olemassa ilman sinua. Sinun täytyy vain rentoutua ja uskoa siihen kuka olet. Kaikki mitä täytyy tehdä, on muistaa, että olet yhtä Jumalan kanssa.

Tulee suuria muutoksia, jotka ravistelevat maailmaa juuriaan myöten. Vanha tie tulee tuhoutumaan, koska niin on tarkoitus tapahtua. Vanha maskuliininen sykli loppuu ja uusi feminiininen sykli alkaa. Feminiininen valoisa sykli johtaa meidät tasapainoon ja harmoniaan, kuten monet kerrat aikaisemminkin. Älä pidä kiinni vanhasta tiestä, sillä se tulee väistymään. On syntymässä jotain uutta, kaunista ja briljanttia. Tiedä, että se on tapahtumassa sinulle, perheellesi ja elämälle kaikkialla. Elämme innostavia aikoja, tämä on suuren ilon aikaa ja tulet muistamaan kaiken mitä sinun on tarpeen muistaa. Olet täydellinen juuri nyt, vaikka et ajattelisikaan niin. Sisälläsi on kirkas valo, joka tulee nousemaan esiin oikealla hetkellä.
<333

Don Alejandro Mayan message to the world
http://www.youtube.com/watch?v=Dw0HXgt6 ... re=related

ViestiKirjoittaja Minna » 16 Kesä 2010, 11:51

^ Tuosta pohjoiseuroopan kylmenemisestä puhui joku tunnettu säätieteilijäkin Hesarissa jonkin aikaa sitten, harmi ettei mulla pysy yksityiskohdat päässä sen tarkemmin, mut ilmeisesti viime talven kaltaisia on siis edessä lisää. Mut jos kesätkin kylmenee mä varmaan muutan Afrikkaan 8-)

Kyllä muutosta on ihan selvästi ilmassa, sen huomaa jopa valtamediassa. Politiikan, talouden, yms. väärinkäytöksiä jotka ovat jatkuneet pitkään, on alkanut tulla näkyviin, enää ei onnistu salassa vehkeily. Ympäristöarvot ovat yhä enemmän tapetilla, luomuruoan kulutus on lisääntynyt, lastenkasvatuksessa pehmeämmät arvot ovat nostaneet päätään, rahattomaan solidaariseen maailmaan pyrkivässä zeitgeist-liikkeessä on jo yli 400 000 jäsentä, monilla tahoilla viriää keskustelua yhteisöllisemmistä asumismuodoista jne...

Uskon että siihen, kuinka paljon radikaaleja luonnonilmiöitä yms. kaaosta tulee tapahtumaan, voimme vaikuttaa positiivisesti uskomalla vakaasti että muutos tapahtuu mahdollisimman lempeästi mutta varmasti.
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Ville » 17 Kesä 2010, 07:34

Arwen kirjoitti:Mua jäi tuo pimennys mietityttämään.

Sitä on kyllä mielenkiintoista arvuutella. Tässä kaksi veikkausta. :geek:

1) Voimakas aurinkomyrsky vuonna 2013 häiritsee Maassa sähkölaitteita niin paljon, että suuri osa maailman sähkövaloista pimenee. Tohtori Richard Fischer Nasasta sanoo "Se häiritsee viestintälaitteita, kuten satelliitteja ja navigaattoreita, lentomatkustamista, pankkeja, tietokoneita, kaikkea, joka on elektronista. Se aiheuttaa vakavia ongelmia koko maailmaan." http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201006 ... 1_ul.shtml

2) Aurinkokuntamme ylittäessä linnunradan kertymäkiekon tiheimmän osan joulunaikoihin 2012 - 2013 alkuvuonna, aurinkokuntamme täytyy tähtipölystä siinä määrin, että Aurinko ei valaise Maata 30 tuntiin.

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 17 Kesä 2010, 08:10

* Maapallon siirtyminen galaksin keskukseen

21.12.2012 maapallo siirtyy galaksimme keskipisteeseen. Tämän on varmistanut todeksi mm. NASA ja on olemassa laskukaavoja, joidenka avulla on laskettu planeettojen liikkeistä, että näin todella tapahtuu. Kyseessä on kuitenkin harvinainen tapahtuma, joka tapahtuu vain kerran kymmenissä tuhansissa vuosissa. Galaksin keskipisteessä on myös havaittu musta aukko, joka voi vaikuttaa mm. maapallon magneettisiin napoihin.

tälläistä lukee paranormaalissa-blogissa http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... anloppuko/
siellä on sitten paljon muutakin juttua
allekirjoitus
Jakke77

ViestiKirjoittaja skye » 21 Kesä 2010, 07:38

Miekin olen jonkin verran tutkinut tuota asiaa, mutta tässä ketjussa on ollut paljon uutta. Itse ainakin odotan innolla tulevia muutoksia, se muutoshan on jo nyt käynnissä, mikä näkyy mm. ajan "nopeutumisena". Itse olen tuon ainakin huomannut, että aika menee kuin siivillä, viikko onkin oikeastaan vain hetki. Tuohon nopeutumiseen viittasivat Sanaya Roman ja Duane Packer kirjassaan Avaudu Kanavaksi.

Ehkä muutosta voin henkilökohtaisesti lukea myös siitä, että itsetutkiskeluun on valtava tarve ja kaikki se, mikä on aikaisemmin tuntunut ehkä vähän pelottavalta ja hassulta, onkin nyt tullut ajankohtaiseksi. Mutta innolla lueskelen (tätäkin) ketjua big>3luv
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Seuraava

Paluu Yleistä asiaa