Asiat etenee itsekseen!

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Asiat etenee itsekseen!

ViestiKirjoittaja Darija » 27 Helmi 2012, 19:11

Täytyypä ihan teillekin hehkuttaa parin päivän takaista onnenpotkua :D

Törmäsin tuttuun (jonka kanssa tähän mennessä juteltu lähinnä Kaunis ilma tänään -juttuja), ja jotenkin jutustelu kääntyi hänen kipeisiin hartioihinsa ja mun heittämään kommenttiin, että multa saa sitten Reiki-hoitoa, jos tykkää :D
Hän tiesi heti, mistä on kyse, ja lupasi joskus tullakin, MUTTA.. Samaan hengenvetoon hän kysyi, että haluaisinko häneltä vähän käytetyn hierontapöydän, kannettevan, ilmaiseksi!! Saisi vain pois nurkistaan..

TUolla pikku kamarissa, jossa joskus ajattelin hoidettavia ottaa vastaan, se pöytä nyt sitten on! Punainen, vahvaa nahkaa, AIVAN UPEA!! big>3luv

Meinasin sellainen joskus ostaa, mutta tämä hoitotyö ei mielestäni vielä olisi ajankohtainen, ja asian oikeastaan olin jo vähän unohtanutkin. Nyt sitten vain annettiin joltain muulta taholta vauhtia mun unelmille big>3luv

Toisaalta sanotaan, että unelmien eteen pitää tehdä töitä, mutta toisaalta tuntuu, että jos jonkin asian on tarkoitettu tapahtuvan, niin se tapahtuu kyllä itsekseen. Katsotaanpa nyt sitten, miten homma etenee :)
Muutamille kavereille olen nyt vähän vihjaillut, että tervetuloa hoitoon, mutta en sen enempää ole mainostellut. Ihan rauhassa siis edetään.
Iloista viikkoa teille kaikille! big>3luv
Darija

Re: Asiat etenee itsekseen!

ViestiKirjoittaja Jawamies » 27 Helmi 2012, 21:11

Näin se menee.. vetovoima vaikuttaa. Luen parhaillaan toista kertaa kirjaa Secret: Rhonda Byrne. Siinä kerrotaan vetovoiman voimasta ja kuinka pitää ajatella sitä, mitä haluaa saavansa.
Ostin jo aikaa sen dvd:nkin, vasta eilen sen katsoin.. mahtavaa! Ajatuksilla muokkaamme tulevaa!
Niin juu onnea ja lykkyä ja kaunista kevättä!!! big>3luv
Jawamies

Hyvä kirja tuo Secret!

ViestiKirjoittaja Darija » 28 Helmi 2012, 12:56

Luettu on tuo samainen opus, joka nyt kaverilla lainassa :)
Itseasiassa uskoisin, että 3. lapsemme on kyseisen ajattelutavan ansiota! Jätin vauvan kehdon makkariimme, vaikka nro 2 siirtyi jo isompaan sänkyyn. Aina ohimennessäni vilkaisin kehtoon hymyillen, että kyllä tuohon vielä asukas saadaan :D
Ja niin sitten kävi ihan ihmeesti, vaikka huom. olemme aikoinaan kärsineet lapsettomuudesta..
Nyt eräs kaveri on myös jättänyt kehdon näkyville perheenlisäyksen toivossa, vaikka mies on ihan eri mieltä! Välillä kuulemma tuhahtelee, että on se kumma kun tuota kehtoa ei saa varastoon :mrgreen:
ja vielä esimerkkinä, että eilen postia hakiessä näin 2 kirjekuorta, ja hetkeksi yritti hiipiä mieleen että taas niitä.... sit muistin että EI NÄIN, vaan.. ihanaa, saatiin rahaa!! no hups, kun toinen kirjeistä oli miehen palkkakuitti ja toinen mulle korvaus vakuutusyhtiöltä kuukausi takaisesta lääkärikäynnistä :)

ja nyt seikkailemaan yhteishakusivuille! hesari aukeni sellaisen jutun kohdalta, ja pari päivää sitten tuli ajatus, että miksi en hakeutuisi opiskelemaan fysioterapeutiksi!!
Ehkä tämä asiani sopisi myös ketjun :D " v.2012 vaikutuksia.."
Darija

Paluu Yleistä asiaa