ENKELIT siivet selässämme kortit

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: ENKELIT siivet selässämme kortit

ViestiKirjoittaja Solara » 19 Loka 2011, 17:19

Hellu87,sinulle tuli ARKKIENKELI SAMUEL

Levitän rakkautta ja sen olemuksen ymmärtämistä koko maailmaan.Rakkauden olemus on kaikkialla läsnä: työnteossa,unitilassa,ajatuksissa ja sielussa.
Jokainen voi ilmentää rakkautta omalla tavallaan ,jopa vaikeissa tilanteissa piilee oppimisen mahdollisuus.Kaikki tilanteet,jotka kohtaat,ovat välietappeja kohti rakkauden ulappaa,ikuisuutta.On totta,ettei elämä ole ruusuilla tanssimista,koska silloin sinulla olisi kultainen lusikka koko ajan hallussasi.Kautta aikain jonkin tilanteen täydellinen hallinta on johtanut vain riistoon ja pettämiseen.
Kun itse koet vaikeuksia,olet valmis luopumaan negatiivisista energioista ja sitä kautta aurasi puhdistuu.Kun uskot sinnikkäästi valon voittavan pimeyden ,pääsemme me enkelitkin vahvistamaan sielusi valoa,kuin myös rakkauden paloa. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Kauris81 » 20 Marras 2011, 21:53

Olen uutena foorumilla ja olisi kiva, jos nostaisit kortin, kiitos :)
Kauris81

ViestiKirjoittaja fullmoon » 23 Marras 2011, 12:21

Saisinko minäkin tällaisen kortin? :) <333
fullmoon

ViestiKirjoittaja Eulaalia » 28 Marras 2011, 15:36

Nyt on väsy päällä joka saralla, mitä kortit minulle kertovat? hu<g
Eulaalia

ViestiKirjoittaja Solara » 04 Joulu 2011, 12:22

Kauris 81, tervetuloa foorumille big>3luv , sinulle tuli ENKELI PRAYER

Kiitollisuus on aarre,taivaita kohti kurkottava energia.Anna kiitollisuuden nousta sisimmästäsi pienimmästäkin asiasta; kiitollisuuden energia antaa myös meille enkeleille lähestymisluvan.
Kiitollisuus liittää kädet usein ristiin ja sydämen kohti rukousta.Rukous on kutsu henkimaailmalle: tulkaa lähemmäksi minua.Rukous kumpuaa hiljaisesta harmoniasta,syvistä ajatuksista ja tunteista.Et tarvitse mitään seremonioita sielusi yhtyessä rukoukseen,ajatuskehä vaikka autolla ajaessa riittää.

Rukous: Pyydän ,että minua suojellaan.
ylleni kultaiset siivet kohoaa.
Rakkautta täynnä päiväni olkoon,
sydämen ja sielun rauha olemuksessani vallitkoon.Minä olen. <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 04 Joulu 2011, 12:30

fullmoon,sinulle tuli ARKKIENKELI ZADKIEL

Tahdon puhdistaa maailman julmuudesta ja kutsun sinua,ystäväni,mukaan tuohon tehtävään.Tehdään yhdessä maapallosta elävä meri sekä sielun että fyysisyyden puhdas elementti.
Pienistä asioista,tunteista ja ajatuksista versoaa vahva ja kantava elämä.Kun sydämessäsi tunnet toimivasi omantuntosi ja sielusi puhtaudesta käsin ,on polkusi oleva valaistu.Niin monet ihmiset eivät edes ajattele tekojensa syvällistä motiivia,ole sinä tässä ajassa ja hetkessä poikkeus.Jo pienten ajatusten positiivisuus ja rehellisyys kantavat ja kertautuvat moneksi.

Luoja antoi meille sydämen,merkiksi rakkauden.
Luoja antoi meille vapauden,oppikaamme merkitys sen.
Luoja antoi meille mahdollisuuden,olla itselle rehellinen.
Luoja antoi meille sielun, joka on ikuinen. <333
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 04 Joulu 2011, 12:36

Eulaalia,sinulle tuli ARKKIENKELI JOFIEL

Olkoon kristallinkirkkaus olemuksessasi,
Jumalallinen tietoisuus sielussasi,
olemassaolon puhtaus kehossasi,
rakastamisen voima sydämessäsi.

Puhdista ja puhdistu,tee se tietoisesti olemuksesi parhaaksi,anna solujen saada uusi tietoisuus.Samalla myös chakrasi alkavat kukkia tuhansin eri värein muistuttaen alkuperäisyyttään.Puhdista myös henkikehosi tasoja antaen niille sykkeen kokea ja tuntea muutos.Entiseen ei ole enää paluuta,on aika kukoistaa!
Maailma muuttuu,sinä muutut.Ihmiset alkavat yhä enemmän kiinnittää huomiota henkisiin arvoihin ja kunnioittaa toinen toistaan.Olet jo mukana muutoksessa,tunne uusien energioiden väreily koko olemuksessasi. Ole vapaa. big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Solara » 04 Joulu 2011, 12:42

tenkeli, sinulle tuli ENKELI DAALIA

Olen sisupussin suojelija,olemuksestani ei puutu kokemuksia eikä tunteita,kuten ei myöskään suojattini elämästä.
Kätkeekö sinunkin persoonasi voimaa ja tahtoa,päättäväisyyttä mennä aina eteenpäin? Ellei,niin ehkä on aika karistaa turha varovaisuus pois ja ottaa hiukan yltiöpäisyyttä elämän sävyihin.Älä pelkää kokea ja tuntea,vain sillä tavoin astut askeleen eteenpäin.
Haluan sinun tietävän,että me enkelittosiaankin toimimme hengenpelastajina sellaisissakin tilanteissa,joissa et itse huomaa vaaraa edes olevan.Olet turvassa. >33>>

Pidän nyt taukoa korttien nostoista, jatkan tammikuussa big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja romantikko83 » 27 Touko 2013, 22:17

Nostatko minulle sittenkun ehdit <333 big>3luv
romantikko83

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Kesä 2013, 21:08

romantikko83, sinulle tuli ENKELI AVANTIA

Uudet tuulet puhaltavat,energiataso on noussut tuoden mukanaan kokemuksia ja intuition.Oletko itsessäsi huomannut kuinka sinusta on tullut hyvin herkkä ja avoin?
Katsele maailmaa kuin uudestisyntynyt ja anna itsellesi lupa hiljentyä ,kuunnella ja ihmetellä.Tunne kuinka kolmas silmäsi sykkii muistoja menneestä ,kuin myös välähdyksiä tulevasta,sillä tässä hetkessä on kaikki,mitä olet ja tulet kokemaan.Anna itsesi vaistota ,kuinka energia antaa sinulle olemuksen itsestään puhdistaen ja antaen uudelle tilaa.
Henkisyyttä ei voi sitoa selvänäköisyyteen ,enneuniin eikä mihinkään muuhunkaan.Jokainen meistä kokee syvällisen olemassaolon eri tavoin,jotka kaikki ovat yksilöllisiä ja sallittuja.Anna intuition herätä . big>3luv
Solara

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu