Valoisat tervehdykset!

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Valoisat tervehdykset!

ViestiKirjoittaja Nefi » 13 Touko 2011, 23:17

..vaikka ilta on jo pitkällä ja tuutu-teetkin jo juotu..

Päätinpä tänne kirjoittaa, ehkä koska olen tovin etsinyt jotakuta/jotain jonka kanssa pystyisin kokemuksiani jakamaan ja joka ehkä osaisi neuvoa mitä kautta osaisin oikean suunnan kehityksen polullani löytää. Tällä hetkellä olen melko yksin näiden asioiden kanssa, toisinaan olen haaveillut omasta gurustakin. Mutta kuitenkin hei, mukava tutustua! :)

Olen hiljalleen huomannut henkisyyden läsnäolon, alun hämmennyksen jälkeen olen alkanut "vahvistaa" itseäni siihen suuntaan että jonain päivänä voisin auttaa muita. Pelko on ollut minussa sitkein tunto, josta olen pyrkinyt eroon. Se on piinannut elämääni niin pitkän ajan, että melkein juurtunut sisimpääni. Muuten olen ollut elämässäni hymyileväinen, syvää masennusta potenut, ekologisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen pyrkivä ja halukas auttamaan. Pää pilvissä kuljen, liian usein täytyy palauttaa ajatukset hetkeen. En silti lannistu jos haaveet eivät toteudu, sillä se ei ole niiden tehtävä!

Tuntemukseni alkoivat nyt kevättalvena pian sen jälkeen kun aloin meditoida ja erään kerran sitten kokeilin puhdistaa chakrojani. Aloin epäillä asunnossani olevan kummituksen. Muutama päivä tämän jälkeen palasin kotikaupunkiini, jossa syvät tuntemukset raskaana olevan ystäväni kanssa kohtasivat ja halatessa tunsin sydämessäni voimakkaan tunteen. Palatessani tuntui kuin joku olisi kysellyt missä olen ollut. Jatkuvasti kuului napsumista (jota kuuluu toisinaan vieläkin). Kului joitakin päiviä ja mentaalinen tasapainoni alkoi järkkymään. Pyrin meditoimaan ja etsimään tietoa. Onneksi lopulta vanha nettituttuni auttoi minua äitinsä kanssa lähettämällä energiaa ja putsaamalla auraani. Saatoin tuntea hänen äitinsä energiat ja tutustuin myös enkeliini. Tuntemukset alkoivat hiljalleen laimentua, enkä enää ole tuntenut niitä niin voimakkaasti. Nykyisin joogaan ja meditoin aamuisin ellei ole jotakin estettä ja pyrkiydyn luonnon äärelle. Hiljalleen saatan aistia jotakin, pyrin tulkitsemaan näitä tuntemuksia mahdollisimman avoimesti. Tahtoisin oppia tekemään reiki-hoitoja sillä tunnen tämän osaksi kutsumustani! >33>>

Olen alkanut kaipaamaan luontoon, sillä tunnen syvää yhteyttä sitä kohtaan. Saatan puhua niin eläimille, ötököille kuin puillekin.. :D Se tuntuu luonnolliselta, aina tuntunut. En tiedä mihin uskomukseni kehittyykään, annan sen kasvaa ja kulkea mihin sillä parhaalta tuntuu. Pyrin tuomaan iloa läheisteni elämään ja näkemään elämän positiivisen puolen. Toivon jonain päivänä voivani auttaa muita ihmisiä luontaishoitojen kautta (kuten rohdos, aromaterapia, reiki) sekä olevani lähellä luontoa. Olen alkanut toivoa että minusta vielä tulisi noita :lol: Ylpeä olen itsestäni ja läheisistäni joka tapauksessa, tuli mitä tuli!

Olisi hauska kuulla ajatuksianne. Mutta muutoin oikein ihanaa kesänalkua! Itse odottelen muutaman päivän sadetta jotta luonto virkistyisi ja jotta aurinko tuntuisi sen jälkeen niin voimistavalta.. Halauksia! big>3luv
Nefi

Re: Valoisat tervehdykset!

ViestiKirjoittaja Sibylla » 14 Touko 2011, 19:23

Hei Nefi!
Tervetuloa joukkoomme!Taalla energiat yhdistyvat ja vahvistuvat,voit kokea positiivisuuden voiman ja yhteisen hengityksen big>3luv
Kirjoitahan jatkoa,voit myos tarinoida Henkisen tien osiossa! <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja Chevy » 15 Touko 2011, 06:21

Hei Nefi,

tervetuloa foorumille!
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 15 Touko 2011, 10:11

Terve, ja tervetuloa Nefi big>3luv

Kuulostipa niin omalta tarinalta tuo mitä kirjoitit! Itsellänikin pelot tuntuvat vahvimmalta esteeltä elämän polulla, läpi elämän. Yksin pimeässä pelot nousevat vahviten pintaan, myös muihin asioihin liittyviä pelkoja löytyy jonkin verran, mutta eiköhän niistä selvitä ja opita, molemmat <333

Tuttua myös tuo lähes kaikelle elolliselle puheleminen :D Eipä ole kuin hetki kun etsin erästä pientä osaa lattialta ja huomasin hämähäkin jonka kanssa kävin pitkän keskustelun, koitin siirtää hieman energiaakin kun vaikutti raukka niin pelokkaalta ;)

Parantajan/auttajan tielle on vahvat askeleet myös omassa elämässäni kulkeneet. Energiahoitoa harjoitan ja yrtit ovat myös mielenkiinnon kohteena. Oletkos perehtynty yrtteihin? :)

Jos tahdot oppia hoitamaan energialla, olet jo vahvalla pohjalla siihen. Se kyky on meissä jokaisessa jo syntyessä. Kanavoiden auetessa ja ajan kuluessa... :) Tyttöystäväni oli hyvin kipeä tuossa puoli vuotta takaperin, ja omalla kohdalla kävi niin että halu parantaa ja auttaa sekä harjoitus (eikä varmaan pyynnöillä "yläkertaan" ole ollut hidastavaa vaikutusta :) ) saivat aikaan energian tuntemisen tassujen välissä.

Iloa, valoa ja rakkautta polullesi >33>>
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Karhunsydän

ViestiKirjoittaja Nefi » 16 Touko 2011, 20:53

Voi kiitos teille paljon! >>33>> Ehkäpä tässä innostuisinkin kirjoittamaan henkisen tien osioon!

Karhusydän, hauska kuulla piirteesi elolliselle puhelemiselle! Toisinaan saatan jutella puillekin ym, mutta viime aikoina olen alkanut tuntea jonkinlaista yhteyttä lintuihin. Eräänä päivänä puistossa meditoidessani ja makoillessani pyrin sulkemaan odotukset ja oletukset pois mielestäni, kuitenkin samalla kysyen "missä on rakkauteni". Siinä samalla hetkellä kuulin linnun pyrähdyksen oksalla ja pian varpunen olikin aivan vieressäni, tepusteli minun ja reppuni välistä todella läheltä. En puhunut etten säikäyttäisi, tarkkailin vain ihaillen sen sulkapeitettä ja siroa muotoa, sydämeni oli täynnä rakkautta ja iloa. Olen pohtinut oliko se vastaus jostakin vaiko jotakin muuta yhteyttä. Olen aikalailla alkanut tulla tulokseen että minulla on henkiolennoissa jokin lintu. >33>>
Ihanalta kuulostaa hämähäkkisi, Karhusydän! Ehkä tapaamisellenne oli syy pelkojen käsittelyssä.. ;)

Yrtteihin olen kyllä jonkun verran perehtynyt ja jatkuvasti pyrin opettelemaan lisää. En suostu elimistööni suoltamaan edes särkylääkettä vaan mieluiten hoidan vaivani esim. yrteillä. Mielelläni keräilen villiyrttejä tai kasvatan itse, mutta ostan myös valmiita tai käytän tippoja! Monet muutkin hoitomuodot kiinnostavat, tänään pyrin puhdistamaan kiviä joita lapsena keräilin (olen varma että olen niitä joskus syystäkin keräillyt) ja niiden joukosta yhden valitsin.

Kiitos kannustuksesta, hiljalleen alkaa henkisyys ja tietynlaiset ihmiset kertyä ympärilleni aivan huomaamatta... Kun ei etsi, luopuu odotuksista ja rakastaa, löytää. :mrgreen:

Männyn tuoksuista iltaa ja uneliasta yötä!
Nefi

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 19 Touko 2011, 10:39

Itselleni myös on kehittynyt jännä suhde lintuihin. Rupattelimme talvella usein kun vein niille ruokaa kauppareissujen välillä läheiseen metsään. Seisoin monesti liikkumatta ja viheltelin piipittäviä ääniäa ja sieltä ne lehahtavat puista rohkeasti ihan metrinkin etäisyydelle päätään kallistelemaan big>3luv Varmaan keskustelut menivät jotenkin näin;
Minä: Tulkaas tänne vain!
Linnut: Mitäs tuo ihminen tuolla oikein piipittää?
Minä: Tulkaas nyt, toin meheviä talipalloja.
Linnut: Käydäänpäs katsomassa lähempää kun on niin hölmön näköinen kaveri kun noin epävireisesti yrittää viserrellä! :D

Itselläni tuli kerran orava viereen pyörähtämään kun meditoin samaisessa pienessä metsässä. Pyysin mielessäni apua sen hetken stressaavaan tilanteeseen, ja tuntui että pitäisi avata silmät. Katsoin ympärilleni ja kurre tuijotti sivusilmällä parin metrin päästä maasta ja jatkoi matkaansa >>33>> Ehkäpä se symboloi liikaa asioiden hamstrausta tms.

Hieno tuo kohtaamisesi varpusen kanssa :) Voihan se olla myös että se aisti rauhallisen ja rakkaudellisen energian ympärilläsi ja ei siksi pelännyt tepastella vierestä :)

Minäkään en mielelläni buranaa tms päänsärkyyni ota, mieluummin otan rauhoittavaa yrttiä tai puntaroin vaihtoehtoja ilmanlaadusta veden vähäiseen juontiin.

Oma kivikokoelmani puhdistui ja latautui vasta, mutta ei ole ollut hetkeen "tarvetta" millekkään kivelle, ehkäpä nuo puhdistavat yleistä ilmapiiriä hyllyltä käsin. "Superfoodeja" ja yrttejä nautin nykyään siinä missä aikoinaan jotain multivitamiini-tabletteja yms. Ashwagandha- ja ph-balance jauheita tällä hetkellä aamuisin ja iltaisin kamomilla-teetä.

Pienenä löysin sellaisen kolmion muotoisen kiven maasta. Silloinhan en toki ymmärtänyt mikä se voisi olla ja vein sen oulun yliopistolle kivistä tietävälle vanhukselle karkkirahan toivossa arvioitavaksi :D Herra totesi että "En tiedä miksi joku hioisi näin arvotonta kiveä, ei tällä ainakaan rahallista arvoa ole". Nyt ymmärrän että se kivi varmasti auttoi minua tuolloin koska ne ajat olivat hyvin vaikeita elämässäni. Ei ole hajuakaan sen olinpaikasta, toivon kyllä että sen löytäisin, mutta uskon että jos en löydä se matkustaa jonkun toisen apua tarvitsevan luokse >>33>>

Se joka etsii löytää haluamansa, mutta se joka ei etsi löytää sen mitä tarvitsee ;)

Koivun tuoksuista aamua ja virkeää päivää! :mrgreen:
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Karhunsydän

ViestiKirjoittaja mölli » 27 Touko 2011, 17:26

Tervetuloa Nefi.
:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

ViestiKirjoittaja Jared » 27 Touko 2011, 18:23

Nefi kirjoitti:Siinä samalla hetkellä kuulin linnun pyrähdyksen oksalla ja pian varpunen olikin aivan vieressäni, tepusteli minun ja reppuni välistä todella läheltä.

Tervetuloa Nefi

Joo tuo eläinten lähelle tuleminen on tuttua; pihassa kulkee
3 metsäjänistä, päästävät 2 metrin päähän, ja silti mussuttavat
rauhassa ruokaa.
Jared

Paluu Foorumilaiset