Heippodei!

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Heippodei!

ViestiKirjoittaja Nicklas » 19 Helmi 2012, 00:33

No niin, voisin oikeastaan esittäytyä täällä kun en ole sitä vielä tehnyt. Rekisteröidyin joskus aikapäiviä sitten mutta en ole ehtinyt sen kummemmin tutustumaan tähän paikkaan :) .

Eli olen 23 vuotias nuorehko mieshenkilö Helsingistä ja aloitin henkiseen tieheni tutustumisen 3-4 vuotta sitten. Minut oikeastaan "herätti" valohavainnon näkeminen taivaalla + samoihin aikoihin tullut käsittämätön energialataus. Muistan kuinka liikuttunut olin kun tajusin että olemme muutakin kuin pelkkiä fyysisiä olentoja. Ja siitä se sitten lähti :D

Matkan varrella olen tutustunut mm. Reikiin (1 ja 2 kurssit), vaikka en sitä enää käytäkään. Reiki palveli minua aikansa ja sitten siirryin tekemään jotain muuta mikä tuntui sopivan minulle paremmin. Tykkään meditoinnista, rentoutumisesta ja kanavointien kuuntelemisesta. Olen myös hyvin luova ja se näkyy taiteessa mitä teen silloin tällöin. Uuden oppiminen ja kaiken ymmärtäminen on ehkä se jännin puoli näissä asioissa.

Suurin haasteeni elämässä on tällä hetkellä ehkä "henkisen" ja "yhteiskunnallisen" elämän sulauttaminen yksiin. Siksi oikeastaan olenkin täällä, on kiva tutustua ihmisiin joilla on samat kiinnostuksen kohteet :)

Kiitos!
Nicklas

Re: Heippodei!

ViestiKirjoittaja Chevy » 21 Helmi 2012, 12:04

Morjens, kiva kun tulit mukaan!
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Maya » 25 Helmi 2012, 20:17

Tervetuloa. big>3luv
Maya
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Jared » 27 Helmi 2012, 13:21

Nicklas kirjoitti:Suurin haasteeni elämässä on tällä hetkellä ehkä "henkisen" ja "yhteiskunnallisen" elämän sulauttaminen yksiin. Siksi oikeastaan olenkin täällä, on kiva tutustua ihmisiin joilla on samat kiinnostuksen kohteet :)

Kiitos!

Terve!

Miksi sulauttaa yhteen? Maailma ei tarvitse muuttamista,
eikä egoa tarvitse tuhota, niin kuin ei kehoakaan tarvitse tuhota
ollakseen tietoinen.

"Salaisuus" on olla välittämättä edes "omista" ajatuksistaan.
Jared

Paluu Foorumilaiset